Berna jeetje wat een spanning....... Uhh vraagje zou één van de dames mij op jullie mooi gekleurde lijstje willen zetten op 19 feb. Wordt een druk dagje. groetjes Caitlin
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria & Pamela 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje & Dimmel 07 feb: Denisse & karaatje & Zebra 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp & Bianc & Appie & Bolletje 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 & Essie & Tazz 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje & Pearly & Kikkie & Anneke & Britt 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam & Susy 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 & irene 16 feb: Sylvia & Nikkie & Lies 17 feb: Linda1980 & Murmel 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje & Mariekepieke 19 feb: Marina99 & JoyceD & sunnycloud & puppie & MissN & Monatoetje 20 feb: Astrid85 & Jelske1978 & assie 21 feb: Choco & Dootje 22 feb: Mommy to be 24 feb: Diddl & Jannes 26 feb: MamavanJordy (Bianca) 27 feb: Fientje29 & bigdream 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Chrissie 31 feb: Linn? zwanger...negatieve test...ongi...twijfel over test
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria & Pamela 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje & Dimmel 07 feb: Denisse & karaatje & Zebra 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp & Bianc & Appie & Bolletje 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 & Essie & Tazz 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje & Pearly & Kikkie & Anneke & Britt 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam & Susy 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 & irene 16 feb: Sylvia & Nikkie & Lies 17 feb: Linda1980 & Murmel 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje & Mariekepieke 19 feb: Marina99 & JoyceD & sunnycloud & puppie & MissN & Monatoetje & Caitlin 20 feb: Astrid85 & Jelske1978 & assie 21 feb: Choco & Dootje 22 feb: Mommy to be 24 feb: Diddl & Jannes 26 feb: MamavanJordy (Bianca) 27 feb: Fientje29 & bigdream 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Chrissie 31 feb: Linn? zwanger...negatieve test...ongi...twijfel over test
Ja juist, denk dat wij lekker in ons eigenbedje daarna slapen. En op huwelijksreis zal wel een weekje griekenland worden En ach een trouwjurk kopen vind ik ook zoiets, kan m ook huren ofzo toch?
hihi ja zou ook allemaal kunnen maar wil er dan echt wel een heel groot feest van maken. Vind ik wel belangrijk. Mijn vriend neit echt maar die moet maar meewerken. Die vind zijn horloge pak en huwelijksreis weer belangrijk
Hahaha iedereen zijn eigen wensen toch? Wat me wel heel erg leuk lijkt is dat je elkaars achternaam deelt. En als je dan ook nog een kleine erbij hebt ben je een echte "familie" *zuchhttt* was het maar zover. Vond een samelevingscontract met erfenis al heel wat Dame's ik ga ervandoor. Mn werkdag zit er weer op (thank god) Ben m goed doorgekomen op 2 uur slaap en onwijs misselijk. En mn lieve mannetje komt me nu ophalen en gaat voor me koken! Fijne avond iedereen! Liefs Astrid
Ik heb opeens vandaag veel meer puntjes/bultjes op mijn tepelhof zitten dan normaal. En ze zijn veel groter. Kan dit een zwangerschapsteken zijn of kan het ook van naderende ongi komen? Weet iemand dit?
Hello ladies, Hebben jullie de ene cyclus ook meer klachten dan de andere? Ik heb namelijk deze maand ineens weer vanaf de periode na mijn mogelijke eisprong last van mijn borsten en af en toe krampjes. Best wel irritant want ik dacht er net van af te zijn. Vorige cyclus nergens last van. Ik heb nu weer de hele tijd last van mijn borsten. Een vervelend gevoel. Oh ja en weer erg veel trek sinds minstens een week (pms?) Hoop wel dat ik deze maand regelmatig ben, ik verwacht mijn ongi vanaf woensdag, kortste cyclus genomen. Regelmatig betekent ook 2-3 dagen verschil. Dat maakt op zich niet uit. Als het maar niet weer richting 37 gaat. Ik heb deze dagen weer meer afscheiding, meestal voor NOD. Maar goed, ik ben wel benieuwd of jullie ook de ene maand meer klachten hebben dan de andere. Ben nu ook weer heel erg moe (meestal voor mijn ongi). Zucht. Hoop dat ik er even tussen kan komen groetjes Nikkie
@Ingeborg: puntjes op tepel heb ik ook vaak voor mijn ongi, heb zelfs wel eens gedacht dat mijn tepels wat een andere kleur hadden. Maar het kan bij iedereen anders zijn natuurlijk. Mijn borsten doen erg zeer! X Nikkie
Je kan de mijne kopen. Hihihi nee trouwen hoeft helemaal niet duur te zijn. Maar ik kan niet teveel zeggen alleen dat ik in het wereldje werk. Meer info altijd pbtjes. wil geen reclame maken op het forum.
He meiden, De zijn vannacht gekomen. Dus ik ga door naar NOD Maart. Ik wens iedereen veel succes die nog moeten testen en op de wachtbank zitten, De rest zie ik bij NOD Maart. Heel veel liefs Daantje
Dag iedereen, Ik ben nu 7 maanden gestopt met de pil en hoop dat we deze maand misschien beetje meer geluk zullen hebben! Ik voel me precies anders, maar dat kan natuurlijk weer zijn dat mijn verbeelding op hol slaat... Ik weet niet of je de innesteling kunt voelen, ongeveer een week na de bevruchting, maar vandaag voelde ik toch wat steekjes in de rug (zoals bij het ongesteld worden) maar dan zonder bloedverlies. Nog een weekje en ik kan testen! Ik heb van deze keer een goed voorgevoel! Succes aan de rest! Annelies
hey meiden! vandaag naar d ehuishoudbeurs geweest! wat een mensen allemaal zeg! maar toch vond ik het rustiger dan de jonge gezinnen beurs! misschien omdat daar iedereen met kinderwagen liep enzo! maar goed.. mijn vage streepje staat er dus nog steeds op! wel spanennd zooo.. @ berna... neeee meid.. dalijk lopen we gelijk dat zou wat zijn zeg! JEEH!
ik had een paar dagen geleden ook al zon buikpijn toen dacht ik al van dat is mijn ei maar nu weer zon buikpijn nou in ieder geval er wordt hier iederdag hard gewerkt
ja he hahaha zou wel leuk zijn.. maar goed eerst morgen maar eens testen met voldoende urine haha ik vang het maar op in een potje ik kan duidelijk niet mikken
Hey lieve dames & Wanabee pink lady's, Ik heb alles gelezen... daantje; balen meid dat de duivels zijn doorgekomen... @Alle nieuwe dames: welkom, let op: we kletsen snel hier Vanmorgen de huisarts maar gebeld en ik kreeg het gevreesde antwoord: "Jaaaahhh, maar streep is streep mevrouw", allemaal leuk en aardig, maar ik durf er niet vanuit te gaan zolang ik ook negatief blijf testen... als ik volgende week nog geen op bezoek heb gekregen mag ik even langs komen voor een "onderzoekje". Volgens de assistente ben ik hartstikke zwanger zou het...? Ik kon het niet laten en ik schaam me diep: ik heb 3 kruidvattesten gekocht en me er als een beest opgestort (nouja, op eentje) en ja hoor, weer een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag streepje .... schiet mij maar lek, ik ben nu echt de weg kwijt..... Heel veel liefs van mij
whaha Fem we gaan samen twijfelen haha.. als het goed is krijg ik mrgen de matcare testen.. ik baal nu al dat ik een kruidvat test heb gedaan grrr