@Fem: volgens mij heeft de assistente van de huisarts wel gelijk hoor... een streep is een streep.. misschien over een paar dagen nog een testje doen voor je eigen geruststelling maar ik denk dat je naar de oktobermama's mag! Enneh mooie trouwring in je album... heb je die gemaakt met lovedesign?
Hey Caitlin Ja, ben nu een 10tal dagen bezig met het innemen van Ovulavit. Mijn cyclus is helemaal niet stabiel hoor, in december heb ik zelfs mijn menstruatie 2x gehad, maar heb toen gewoon terug geteld voor een cyclus van 30 dagen. Vorige maand was mijn cyclus weer 1 week korter, helemaal niet leuk, want was helemaal in de war. Ik hoop dat die Ovulavit (is met teunisbloemolie en monnikenpeper en nog een paar andere vitaminen, kruiden en mineralen) iets gaat helpen, zal het binnenkort wel zien. Ik heb wel vrij veel last (gelukkig al wat minder dan de eerste twee maanden) van mijn eisprong. Meestal heb ik een dag of drie, vier last in mijn onderbuik en lies (links of rechts, hangt er vanaf aan welke kant mijn eitje zit). Ik hoop dat dit maal je cyclus niet zo lang is. Fientje
@Berna: Jij ook 9 maanden wachten! @Brigitte; Ik hoop het, sowieso al omdat daar zoveel lieve meiden zitten! Dank je wel dat je mijn ring mooi vind! ! Onze ringen hebben wij gekocht in Dronten, als je wilt kan ik je het adres PB'en? Ze waren hartstikke betaalbaar!
@Fem: ik ga voor je duimen meid! Enneh die ring lijkt een beetje op die van ons... hihihi... alleen ik heb 3 steentjes erin.. vandaar
Hallo! Weer leuke gesprekken vandaag! Wij trouwen bijna, nog enkele weken... 't is ontzettend druk, maar ook heerlijk spannend. We kijken er enorm naar uit! Ik denk dat mijn ongi eraan komt: moe, pukkeltjes, opgezwollen buik, pijnlijke rug... En toch blijf ik stiekem een beetje hopen... aaaarrrrgggggghhh twijfel is zo verschrikkelijk. Fem, ik denk ook echt dat je zwanger bent hoor! Ik hoop het voor je! Groetjes,
Ohh, wat toevallig Brigitte! Wij hebben redelijke standaard ringen alleen bij mij wordt er een steentje in geplaats, voor aanstaande hubbie is de ring helemaal glad...!
Och nog een vraagje, wanneer zou ik nog eens testen? woensdag: negatief zaterdag: negatief dit weekend mijn vrijgezellenfeest en durf echt niks drinken!
is het al morgen? fem ik hoop zo dat je zwanger bent ik hoop dat morgen mn testen binnen zijn ga wel testen denk ik kan toch niet wachhtten denk ik
Wij hebben gekozen voor witgouden ringen! @Alle meiden: ik hoop ook dat jullie allemaal zwanger zijn!
Hoi allemaal, een tijdje niet veel gereageerd, was het wachten een beetje beu, inmiddels op dag 36, het schiet niet op, heb nog niet getest gezien mijn vorige lange cyclus. Ik ga donderdag testen want dan is mijn vriend jarig. Zou erg leuk zijn maar ik reken nergens op . Heb weinig klachten, @FEM spannend hoor, heb je klachten? Zelf denk ik dat zondag mijn NOD is maar ik ga me niet weer blut testen dus mocht het donderdag negatief zijn dan pas 25-2. Echt stom die lange cyclussen sorry moest even klagen.
@fem: wij ook..... hihihi... He meid ik ga voor je duimen en als je het weet moet je het maar even laten weten... Ik probeer je in de gaten te houden
Ik moet gewoon maar weer een keertje 's morgens testen, als die ook weer negatief is dan laat ik het maar zo hoor...
Weten jullie misschien of je baarmoedermond juist hoger of lager ligt als je zwanger bent? Net als dat trucje dat je zou kunnen voelen wanneer je vruchtbaar bent zeg maar. Ik dacht dat ik weleens had gelezen bij zwangerschapsverschijnselen (voor NOD) dat ie hoger lag, maar ook weleens dat ie lager ligt. Weten jullie dit?
Tamara! Gefeliciteerd, wat gaaf meid. Geniet er maar lekker van. Kun je misschien vertellen wat jou verschijnselen waren voor NOD. Ben ik wel benieuwd naar!
@Tamara1984 gefeliciteerd! Je komt echt met de deur in huis vallen! Ben je al een nieuwe banner aan het zoeken?