NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Eh. shit betrapt!

Ga je man pesten joh! ;)

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hahaha ja zal ik doen ;)

Fijne avond en ajjuusss :whistle:

3. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Wauw Tamara! Proficiat zeg!

Ik voel net hetzelfde als jij omschrijft! Alleen vrees ik dat het hier wel de duiveltjes zullen zijn die zullen komen...

4. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Doeg! Ik blijf nog ff hangen.

5. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi,

ja, wij hebben de babykamer al zo goed als klaar...hebben we tijdens vorige zwangerschap gekocht, was fout is gegaan bij bijna 9 weken....
    Inmiddels is er ook een plank boven de commode gekomen, een groene :)

Maar zijn daar erg blij mee :D

Liefs

Syl

6. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

En meiden, bedankt voor het aanpassen van mij in de lijst, heb nu gele naam , op naar roze naam hoop ik

7. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    ik wil ook een rose naam , nog 1 dagje geduld voor mij en de rest past toch ook nog wel in de bus? zit helemaal in mn uppie niks aan mannetje is werken :cry:

8. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Me to! Ik wil ook een roze naam, maar kan pas over een paar dagen testen. We hebben goed geklust en ik moet nu vaak plassen en heb iets last van mijn borsten....

Ik duim voor jullie (en voor mij natuurlijk, haha)

9. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Wow jullie hebben weer flink door gekletst. Ik zou bijna niet meer gaan werken om alles een beetje bij te houden ;)

@ Daantje: Balen zeg en ik had nog wel zo voor je geduimd. Waarschijnlijk tot snel in maart. Ik wacht nog even op mijn :evil: en dan volg ik je.

@ Fem: Meid je houdt het toch lekker spannend hier. Ga je wel of niet de rose bus in? ik hoop voor je dat het raak mag zijn.

@ Arka: Moed houden, misschien is hij binnenkort wel echt rose. Vast! Ik ga voor je duimen.

@ Tamara: yeah gefeliciteerd!

@ Jotim: Hoe gaat alles met je? Zit je lekker op je mooie rose wolk? Ben jaloers hoor. Ik hoop er snel ook weer op te klimmen.

@ Silvia. Spannend. Ik hoop voor je dat hij rose word.

Nu weet ik het niet meer.

@ alle nieuwe meiden: welkom en babbel lekker door.

@ alle test-lady's: succes!

@ alle klussers: zet hem op!

@ alle lady's met :evil: grrrrrrrrrrrrrrrrr

Zo volgens mij ben ik weer helemaal bij :D

10. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    He meiden,

Nou he he een half uur verder en nu helemaal bijgelezen!
    Ik heb Tamara al gefeliciteerd!
    Ik hoop dat er nog veel roze meiden bijkomen!

Voor de meiden die negatief getest hebben, sterkte!
    Liefs bigdream

11. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

@ la femme zit best hier, maar mijn wolk is heel groot dus ik hoop dat jullie er nog allemaal bij komen en dan zweven we met zijn alle naar de okmama's

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    pff ik vind het wel spannend worden.. was net ff bang ongi te worden voelde iets in mijn buik en iets lopen dacht ik maar dat was slijm gelukkig pfff ik ga snel slapen des te eerder is het morgen hihi

13. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Weltrusten Berna,
    Ik hoop dat je positief zult testen en posten morgen!

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik moet al om 6 uur op morgen dus jullie horen het snel haha

15. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Goed zo, ben ook echt nieuwsgierig!

16. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Jotim; Ik zou zo met je mee gaan zweven, maar ik heb al een - test. Ik voel ook helemaal niets, dus mijn plaatsje mag iemand anders innemen. Ik wacht mijn ongi af en ga dan gezellig naar maart. Daar hebben ze een rose vliegtuig klaar staan. Tja dat klinkt natuurlijk heerlijk :p

17. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Berna: spannend. Ik bedoelde ook jou ipv Arka. Want jij had een twijfeltest en Arka volgens mij nog niet. Er was ook zoveel geschreven.
    Maar succes morgenochtend en ik hoop op rose!

18. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    hallo iedereen

nou even mijn verhaal in het kort.ik heb op 31 januari een mk gehad.volgens de vk was ik nog maar 3 weken zwanger maar dat klopte zeker niet.want mijn laatste ongi was 9 okt 2006 dus ik moest 12 weken zwanger zijn.maar zij beweerde dus 3 weken zwanger.nou oke het zat me allemaal niet lekker en zeker niet inverhouding met me buik ik had echt een buikje van 12 weken zwanger.maar oke op een week voor 31 januari veegde ik licht roze bloed af en een week later dus op 31 januari begon ik hevig te bloede zo hevig dat ik met spoet naar het ziekenhuis moest.daar is dus gebleken dat ik wel 12 weken zwanger was.dus ik heb toch gelijk gehad.vandaag moest ik weer een echo laten maken om te kijken of ik schoon was.nou en dat was ik en toen zij ze dat ik nu super vruchtbaar ben en dat ik nu dus al weer kans heb om zwanger te raken :confused: .dus hebben we besloten om er maar voor te gaan.dus ik mag mij ook weer aansluiten bij de noder's.

groetjes femke

19. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Heb nog zo geprobeert om hier niet te komen....helaas. :)
    Heb niet alles bij gelezen :oops: , maar geloof dat er 1 roze naam bij is gekomen. Tamara ... gefeliciteerd meid.

En Jotim...hoe gaat het met jou. Lekker aan het genieten daar boven op die wolk?

Ga morgen een dagje extra werken...goed voor de afleiding. ;) En me komende week weer storten op de slaapkamer.
    Hoop dat de dagen snel voorbij gaan...ben erg ongeduldig.

20. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

@ diddle ondanks de moeheid gaat het prima met mij. Alleen kan jullie niet missen.

Deel Deze Pagina