@lindy ik teste op mn nod en toen had ik een vaag streepje en 2 dagen erna en toen was tie overduidelijk
Zo dan, ff een avondje bowlen en jullie hebben flink doorgekletst Ik heb niet alles onthouden, maar ik vind het zo lief dat jullie allemaal zo lief meeleven! @Tamara; Meid van harte gefeliciteerd! Ik voelde het al een beetje aankomen, maar toch is de verassing groot! GEFELICITEERD! @Jotim: Ja ja, 1 been in de bus, hopelijk mag die andere snel volgen , en trouwens, anders mag ik toch wel op je wolkje meezweven naar oktober? @alle meiden: Jullie zijn zooooo liefff... ik hoop ook dat ik zwanger ben, maar dat hoop ik voor jullie ook hoor!
@Fempje: Wat een verhaal meis en zeker omdat je al die tijd gelijk hebt gehad. Het is allemaal niet niks, ik hoop dat het weer een klein beetje beter met je gaat... . Via deze weg een dikke knuffel en ik hoop voor je dat het de volgende keer wel goed gaat...
goedemorgen dames nou de test vanmorgen is net zo vaag als gisteren.. ik hoop dat vandaag de matcare testen komen ik vertrouw de kruidvattesten voor geen meter... dus we wachten maar af... nog geen duivels en het is dag 30 maar goed vorige maans was ik ook 3 dagen te laat. spannend dus!
Lindsayvdh: uhmmm, 31 februari? Volgens mij gaat daar iets niet goed hoor! Ik ga ook maar eens meedoen met dit topic, het lijkt me hier reuze gezellig! Mijn NOD is 28 februari. Veel succes voor de meiden die nog in spanning afwachten en "kop op" voor de meiden die net hebben ontvangen.
Goedemorgen allemaal, goed geslapen?! @Berna:Hopelijk is je test binnen een paar daagjes duidelijker, zodat je toch meer zekerheid heb. Wens je toch al een kleine proficiat @Fempje:Ik hoop voor jullie dat je snel weer zwanger bent. Hoe gaat het nu met je, kan me voorstellen dat je er helemaal ondersteboven van bent. Als ik zulke verhalen hoor en lees krijg ik altijd spontaan tranen in mijn ogen. Dikke knuf. Fientje
goedemorgen , hoop dat je gauw duidelijkheid hebt berna , vandaag is mijn nod en hopelijk komen vanmiddag mn testen weet niet of ik vanmiddag test of morgenvroeg vind het wel erg spannend heb er een goed gevoel van
spannend Lievebeesje! Ik hoop ook dat vanmiddag de testen komen ben zo bang dat de testen van het kruidvat niet betrouwbaar zijn...
Goedemorgen, Ik ga februari denk ik niet halen, want m'n ei komt maar niet. Druk aan de klus vanaf vrijdag, maar blijf negatieve ovutesten krijgen. K@T! Heb wel een pink truitje aan, dus ik hoop dat ik nog wel bij jullie mag horen.......
Goedemorgen dames, @ berna kruitvattesten niet te vertrouwen ? waarom niet ? Als je je bij de andere zeker voelt zeker doen. Maar streepje is streepje he. Kijk maar a mij. @ lievebeesje. Spannend hoor. Iik zou morgenvroeg testen. @ Fem natuurlijk mag jij mee op onze roze wolk. Ik hoop het zo voor je meid. Maar iets zegt mij dat het zo is. Heb een moeilijk nachtje achter de rug als ik op me buik slaap zoals ik gewend ben dan wordt ik zo misselijk.
@monatoetje:Niet iedereen kan die voelen, maar ik heb er vrij veel last van. Steken in mijn onderbuik, lies, pijn bij het zitten... noem maar op
nou ik zag bij het zwanger worden topic iemand die vage kruidvattesten had en later toch ongesteld werd vandaar.. maar ja ik heb nu 2 keer getest en 2 keer vaag... dus zou wel toevallig zijn maar ik wil zekerheid haha
o en jotim ik kan sinds 2 dagen ook niet meer op mijn buik slapen zou dat dan al zo snel beginnen? grr vervelend he
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria & Pamela 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje & Dimmel 07 feb: Denisse & karaatje & Zebra 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp & Bianc & Appie & Bolletje 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 & Essie & Tazz 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje & Pearly & Kikkie & Anneke & Britt 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam & Susy 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 & irene 16 feb: Britt28 &Sylvia & Nikkie & Lies 17 feb: Linda1980 & Murmel 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje & Mariekepieke 19 feb: Marina99 & JoyceD & sunnycloud & puppie & MissN & Monatoetje & Caitlin 20 feb: Astrid85 & Jelske1978 & assie 21 feb: Choco & Dootje 22 feb: Mommy to be 24 feb: Diddl & Jannes 26 feb: MamavanJordy (Bianca) 27 feb: Fientje29 & bigdream 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Chrissie & Anouk 31 feb: Linn? zwanger...negatieve test...ongi...twijfel over test
Goeimorgen meiden. Oh voel me echt alsof ik ongi moet worden! Maar ja dat heb ik nou al een week. En ik moet nog 2/3 dagen wachten voordat ik kan testen. Gek word ik ervan. Zou het kunnen dat je toch zwanger bent ook al voel je je alsof je ongi moet worden? Ik voel me normaal nooit zo lang alsof ik het moet worden. Normaal pas 1 dag vantevoren en nu al een week!
@ Anouk Linn weet niet wanneer haar NOD is vandaar 31 feb we wetend at dat natuurlijk niet bestaat Goedemorgen iedereen. Nou gister toch gelachen. Zit ik tv te kijken en ineens wordt mijn vriend heel erg stil. Ik had de site nog open staan en zit ie vrolijk allees terug te lezen. Dus ik echt vragen wat ben je aan het doen. Eerst zegt hij dat hij niets aan het doen en toen zag ik het. Echt leuk vind ik dat. Doet ie ook een beetje mee.