NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hee girls,

ik kom me hier totaal onverwacht aanmelden.
    Vanochtend ineens ongesteld na een cyclus van maar 21 dagen.

Raar ineens zo'n korte cyclus :confused:

Moet ik me hierover zorgen maken? :(:

2. Niet meer actief

Hallo meiden, ik kom me hier ook melden.
    We zijn ronde 6 alweer ingegaan :(

Volgende week mag mijn vriend (wegens omstandigheden al zo snel) zijn zwemmers in gaan leveren voor controle dus ben erg benieuwd wat eruit gaat komen!

3. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hai meiden,

Ook ik kom me melden bij de februari-club.
    Helaas is het weekend met :evil: tjes begonnen.
    Het is niet anders, chin up en vol goede moed de nieuwe ronde in.
    We gaan er natuurlijk allemaal voor om oktobermama te worden! (Trouwens wel lekker, heb je nog verlof met de feestdagen ;) ;) )

Liefs Noor

4. Niet meer actief

Haha, da's waar!
    Lekker vrij met de feestdagen! Daar gaan we voor! :)

5. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    dank je bianc, maar jij bent ook al even bezig zie ik....
    Hopen dat je snel weer zwanger bent en dat het dan goed blijft gaan.

liefs pat

6. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Jolie hoe is het nu bij jou?
    Hoe voel je je? al zwangerschapsverschijnselen of denk je dat het er niet in zit deze maand?

liefs pat

7. Sjakie

Sjakie Lid

20 jan 2007
    13
    0
    0
    Dag allemaal!
    Ik kom voor het eerst kijken en vind het allemaal wel erg spannend. Vooral dat wachten!
    Heel veel succes allemaal!javascript:emoticon(':D')
    Very Happy

8. Anz

Anz Actief lid

21 dec 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    Ja, goei weer vrij met de feestdagen... Nog veeeeel te ver weg!
    Ik zou toch liever september hebben gehad...
    M'n dochtertje is van 17e, ik van de 7e en haar papa van de 19e! Dus allemaal maagden. Ze noemen het hier ook het maagdenhuis! Haha.
    Nee hoor, een uniek oktobertje zou ook heel welkom zijn!

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    welkom sjakie en anz,
    zie dat het voor jullie flink klussen word voor anz nu en voor sjakie de komende dagen veel succes en over 2 weken hopelijk een positest voor jullie!

10. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    @Sjakie: je hebt mij gequote. Foutje denk ik :D
    Welkom hier.

groetjes Nikkie

11. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    He wat is dat nou weer te veel dames bij gekomen he,jammer en wij maar wachten zou je ook wachtgeld krijgen dan was ik slapend rijk geworden :) dames ik wacht gezellig met jullie mee he,
    jennie72

12. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Ik snap niets van mijn lichaam! 4 dec was mijn laatste :evil: Ik zit nu dus nog steeds te wachten op de volgende :evil: Heb al test (lees 5 testen :oops: ) gedaan maar die waren jammergenoeg allemaal neg. En dat terwijl ik al 2 wkn jankend op bed lig ivm mijn zere (.)(.) etc
    Ik ga er nu maar vanuit dat februari ook voor mij weer een nieuwe ronde is met nieuwe kansen!

13. Els2806

Els2806 Actief lid

Hey, ik kom me hier ook aanmelden. Had het eigenlijk niet echt verwacht deze maand. We zijn beide een paar dagen uit geteld geweest met een eware verkoudheid en jullie weten: timing is everything.

In deze ronde valt mijn vruchtbare periode juist in ons weekje verlof en mijn NOD net na Valentijn. We starten deze ronde dus met goede papieren, hopelijk kunnen we er ook een mooi verhaal op schrijven.

14. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    hier heb ik als het goed is mij ei gehad en word voor mij spannend als NOD toch nog januari word of wel februari,want mijn DPO kan 10,11 of 12 dagen zijn.
    jammer dat er weer zoveel meiden bijgekomen zijn!
    Succes voor allemaal!
    Gr Gerda

15. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Nooit geweten dat je je eisprong kunt voelen....ooit eens hier gelezen. Nu voelde ik gisteren ineens een soort kramp in m'n buik die ik ook voel als ik ongesteld moet worden....zou dit het dan geweest zijn? Manlief en ik hebben lekker de avond in bed doorgebracht. Mocht het niet m'n ei geweest zijn, hebben we in elk geval een heerlijke avond gehad ;)

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    das een goede instelling :)
    Kan best je eisprong geweest zijn bij mij voelt het ook als een ongikramp hoor...spannend!

17. franklin

franklin Actief lid

2 jan 2007
    109
    0
    0
    goeiemorgen dames,

ik zie dat er helaas weer veel dames zijn bijgekomen.. het ging vorige week nog zo goed in het januari topic :( wij hebben afgelopen week flink geklust en zitten nu op de wachtbank, spannend! :D nog meer mensen die nu op de wachtbank, of zelfs al symptomen hebben? kusje!

18. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Hoi meiden,

Net als de vorige ronde is mijn eisprong nu 7 dagen, na de eerste dag van de laatste menstruatie (vorige cyclus 8 dagen).
    Ik kreeg het gisteren ineens bloedheet voelde me raar en opgejaagd en dacht, ik ga maar eens een ovulatietest doen want ik vertrouw het niet. En ja hoor vet vet vet positief, zo positief is hij nog nooit geweest. S'avonds om 00u. zakte m'n temp enorm naar beneden en voelde ik ineens een 'plop' rechtsonder in mijn buik.
    Gelukkig hadden wij s'morgens flink geklust en s'nachts nog maar een keertje. (straks nog een keertje voor de zekerheid)

Dus sinds mijn laatste miskraam is de cyclus aardig ontregeld. Nou ja... de duur is nog steeds gewoon plusminus 29 dagen alleen de eisprong is veel te vroeg. Aan de andere kant is mijn eisprong misschien eigenlijk wel op tijd en ben ik gewoon na de laatste zeer vroege miskraam te laat gaan bloeden.
    Hebben meer meiden ooit zo'n vroege eisprong gehad?

Liefs Irisje

19. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Dit vroeg ik me dus net af. Ik had het idee dat ik gister wat voelde, maar vorig weekend was mijn ongi begonnen. (drie dagen eerder dan ik had berekend) Dus ik dag net, huh hoe kan dat nou? Ook vrijdag al wat heel lichtbruin verlies. Ben blij dat ik niet de enige ben. We zullen wel merken of het klopt wat ik dacht. Ik gebruik namelijk geen ovulatietesten.

20. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Idd hartje,
    we zullen zien.

Ik hou je in de gaten.

Groetjes irisje