Gelukkig heeft hij er geen last van hopen dat het zo blijft. Kan me echt heel erg goed voorstellen dat je er erg boos over kan worden als het voorkomen had kunnen worden
Ja, ik had een hormoonspiraaltje: Mirena. Gisteren heb ik voor het laatst getest en die was negatief. Nu ga ik voorlopig niet meer testen want ik zal toch echt niet zwanger zijn. Bedankt voor het luisteren naar mijn geklaag meiden Doet me even goed..... Mijn zoontje is aan het logeren bij opa en oma, dus ik ga zo "asociaal" nog lekker even terug m'n bedje in
@ marloes je moet ergens je ei kwijt toch. Vind dat heel begrepijlijk. Had vorige week ook zoveel steun hier. Zo'n twijfel test is echt heel slecht voor je. Dadelijk lekker weer je bed in. Lekker even doen waar jij zin in hebt.
Inderdaad, toch wel lekker om je ei kwijt te kunnen. Ik ga nog lekker even terug...thanks meiden *kus*
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria & Pamela 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje & Dimmel 07 feb: Denisse & karaatje & Zebra 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp & Bianc & Appie & Bolletje 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 & Essie & Tazz 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje & Pearly & Kikkie & Anneke & Britt 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam & Susy 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 & irene 16 feb: Britt28 &Sylvia & Nikkie & Lies 17 feb: Linda1980 & Murmel 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje & Mariekepieke 19 feb: Marina99 & JoyceD & sunnycloud & puppie & MissN & Monatoetje & Caitlin 20 feb: Astrid85 & Jelske1978 & assie 21 feb: Choco & Dootje & Evi27 22 feb: Mommy to be 24 feb: Diddl & Jannes 26 feb: MamavanJordy (Bianca) 27 feb: Fientje29 & bigdream & Derona 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Chrissie & Anouk 31 feb: Linn? zwanger...negatieve test...ongi...twijfel over test [/quote]
Wel een goed idee die lijst! Heb mezelf ook maar even toegevoegd. Zo te zien best veel meiden zwanger! Allemaal gefeliciteerd! Verwacht zelf niet zoveel deze maand. Volgens Fertility Friend mis geschoten Maar.....heb wel m'n ei voor het eerst gevonden!
Goedemorgen Evi! Is toch wel een goed gevoel lijkt me dat je je ei hebt gespot toch? En misschien hebben de zwemmers het een aantal daagjes overleeft en zo toch je ei gevonden Liefs Chris
sjeetje marloes wat een rot nieuws zeg ik zelf heb ook een spiraaltje gehad zonder hormonen en er zelfs doorheen zwanger geraakt helaas is dat een miskraam geworden ga jij testen vandag chrisje?
Hoera Tamara! VAN HARTE GEFELICITEERD! (beetje laat, maar toch!). @Fem: vanmorgen er nog een ochtend-urine-testje tegenaan gegooid?
@tamara, Gefeliciteer meid, geniet ervan! @fem Wat moet dit frusterend voor je zijn zeg! Ik ben helemaal plaatsvervangend zenuwachtig voor je! Zou je nou vandaag nog een test doen. Ik houd je in de gaten! Caitlin
Hoi Lievebeesje! Als ik één dezer dagen de tjes niet op bezoek krijg, ga ik dit weekend nog eens testen... Tja, als het wel raak is, zal het (als alles goed gaat natuurlijk) volgende week ook nog wel zo zijn... Denk het niet trouwens, want ik heb flinke krampen... Steeds als ik na het toilet ga, kijk ik vol spanning of ze inmiddels zijn gearriveerd.. Tot nu toe nog niet, dus we blijven hopen Als ik wel ongi word, kom ik hier uithuilen, oké?
Goedemorgen dames Wat een nieuws Marloesje. Getsie. Ik ben blij voor je dat hij het wel goed doet. Echt een mega fout hoor. En zo'n onzeker tijd voor jullie. Dikke knuff voor jou. @ alle testers: en? Hier nog niet ongi, maar ik had ook mijn kortste cyclus genomen. Het rommelt wel, dus wacht nog even af. Ik vind het hier eigenlijk wel gezellig, dus ze mogen nog even wegblijven
@ Chrisje; Zo zit ik ook telkens op de wc. Zoekend naar een rode spot. Nog niets. mag ik ook komen uithuilen als ze arriveren?