Hey dames, Vanmorgen met mijn papa naar het oogziekenhuis geweest (hij heeft staar ), toen ik bij het onderzoek zat stond er een echo apparaat , welliswaar voor de ogen, maar toch... hahahahah, ik moest me echt inhouden om niet op één of andere manier een kijkje te nemen ghehehehehe. vanmorgen helaas negatief getest maar ook geen ongi, hoe kan het nou dat ik 's middags wel positief kan testen... ik voel me... half zwanger... Vanmiddag ben ik er niet, ik moet op klantbezoek.... Ik ben er vanavond laat pas! Liefs van mij aan jullie en heel veel knuffels (ik heb nog niet alles gelezen).
hey fem, een collgea van mij dit werd toen ze zwanger wilde worden ook maar niet ongi normaal werd ze rond de 30 dagen ongesteld en nu was ze al 10 dagen overtijd werd ze ongi op dag 40 en die voelde zich ook zwanger enzo ik hoop zeker niet dat dat voor jou ook het geval is maar ik dacht misschien hebbie er wat aan? liefs Tamara
Tamara, Kikki en Sab supergefeliciteerd. Voor Sylvia, Lievebeestje en Irene is het spannend hoor! (Sorry als ik nog wat meiden vergeet die ook snel kunnen testen, maar deze meiden vallen zo op met hun "kwaaltjes") Ik duim voor jullie allemaal! Ik ben het wachten nu al weer beu en moet nog zo lang. Mijn darmen liggen wat overhoop, maar dat wil helemaal niks zeggen, kan ook aan het eten hebben gelegen. Maar omdat ik zaterdag last heb gehad van hevige ongipijn (wat dus wellicht een innesteling kon zijn) ga je toch meer op je lichaam letten. Heel herkenbaar voor jullie denk ik. Achter elk steekje zie je een symptoom, wehhhhhhh om gek van te worden, hahaha!
Ik moet naar de vrijdag worden geplaatst banner klopte niet.. dus mijn NOD is vrijdag 16 februari.. Vanochtend getest ja ja 4 dagen te vroeg..maar toch echt een licht streepje...me mannetje en ik dachten dat we gek waren maar nee hoor echt een vaag streepje..zaterdag of zondag maar weer testen...
Jeetje ik had me voor genomen om hier niet meer zoveel te komen maar ik kan het helaas niet laten, niet dat ik het hier niet leuk vind ofzo maar ik maak mezelf hier soms erg verdrietig mee. Ik gun iedereen echt een zwangerschap maar wil zelf ook zooooo graag. Zit nu weer op de wachtbank wat ik het allerminste vind. Heb vandaag buikpijn (krampjes) en ben zo vreselijk moe ik kan de hele dag wel slapen dit doe ik dus ook veel. Moet toch echt geduld hebben, het zal allemaal wel niets betekenen, zal ronde 10 dan echt werkelijkheid worden?
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria & Pamela 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje & Dimmel 07 feb: Denisse & karaatje & Zebra 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp & Bianc & Appie & Bolletje 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 & Essie & Tazz 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje & Pearly & Kikkie & Anneke & Britt 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam & Susy 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 & irene 16 feb: Britt28 &Sylvia & Nikkie & Lies & MissN 17 feb: Linda1980 & Murmel 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje & Mariekepieke 19 feb: Marina99 & JoyceD & sunnycloud & puppie & Monatoetje & Caitlin 20 feb: Astrid85 & Jelske1978 & assie 21 feb: Choco & Dootje & Evi27 22 feb: Mommy to be 24 feb: Diddl & Jannes 25 feb: Seker 26 feb: MamavanJordy (Bianca) 27 feb: Fientje29 & bigdream & Derona 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Chrissie & Anouk & fempje 31 feb: Linn? geregeld MissN.
Hey, twee zwangeren erbij! Toppie, gefeliciteerd meiden, geniet er maar mooi van! @Nynke: Ik voel me hartstikke goed, wel een beetje moe en een beetje hoofdpijn, maar verder gaat het wel... ik denk dat het niet lang duurt voordat de zich aanmelden... dat kan toch haast niet anders?
Dankje Daam... Owh..ik vind het echt sow spannend... Voel namelijk echt gewoon niets..heel anders dan vorige maanden toen liep ik al 10 dagen van te voren te zeuren dak van alles had..en nu heel af en toe steekjes in me lies en linkerborst meer niet.. Nja..we zullen zien nog even wachten..
Ik hoop voor je dat het streepje duidelijker wordt. Ben erg voorzichtig met felicitaties bij een test voor NOD.
Ik weet het...er kan nog zoveel misgaan... Maar toch iets positiefs...nu volhouden... temp blijft ook nog mooi hoog..
Mijn banner ziet er spannend uit, maar niets is minder waar. Mijn temp is gekelderd en ik ga dus gewoon ongesteld worden. Ik hoop op morgen, want dan heb ik een superregelmatige cyclus!
O gelukkig! ben niet alleen! Ik heb verder niet zoveel te vertellen. O ja: Ik ga volgende maand lekker met het vliegtuig mee, die mooie roze van een aantal bladzijden terug!
Ik had de laaste paar dagen ook het gevoel dat ik ongesteld zou worden. Had ook licht krampjes, maar minder heftig als normaal. Had wel veel steken in mijn lies. Het is zo verwarrend, want het lijkt zoveel op ongi - tekenen, maar kan dus ook heel goed wat anders zijn!
Sab van harte, alle weer 1tje erbij @ fem half zwanger zijn kan echt niet hoor. Je krijgt dan toch ook gene half babytje. Vind het maar vaag allemaal vage testen en zo. Maar geen duivels dat geeft wel hoop