Wehehehe dat zeg ik ook al tegen mezelf. Het zou nog officieel 6 dagen duren Dat zou betekenen dat ik een ronde van 22 dagen heb. Had daarnet wel een heeeel klein beetje bruinbloed in me onderbroekje zitten (blegh)
Ik ook vanochtend getest lich streepje...weeniej of ik nu moet denken dak zwanger ben of niet..hoop het wel natuurlijk.. Er zijn wel erg veel vage testen deze maand hoor..
@Astrid dat kan een goed teken zijn..maar ook een teken dat de duivels eraan komen... Me duimen blijven draaien voor iedereen die nog moet wachten of ook een vage test had/heeft...
Bruin bloed is geen ongi. En je moet nog ong. 6 dagen dus ongesteld word je nog niet, of ben je erg onregelmatig ongi?
Hoi Irene! Heb zondag een testje gedaan, omdat ik naar de sauna zou gaan (waarvan ik gehoord had dat dat slecht zou zijn in het beginstadium van een eventuele zwangerschap) en geen risico wilde lopen... Helaas negatief... Maar tot op heden nog geen tjes te bekennen... Liefs Chris
Hoi Irene! Heb zondag een testje gedaan, omdat ik naar de sauna zou gaan (waarvan ik gehoord had dat dat slecht zou zijn in het beginstadium van een eventuele zwangerschap) en geen risico wilde lopen... Helaas negatief... Maar tot op heden nog geen tjes te bekennen... Liefs Chris
Whoehoe, dat wordt heel erg spannend Fem! Predictor is een niet-gevoelige test, dus als je daaaar al iets op gezien hebt! Deze kan nl ook bijna niet positief uitvallen als het nega is. Dus ik denk dat een klein licht stipje al heel wat betekend! Maak er wat fotootjes van!
whoeiiiiiii ik mag rose zit helemaal te shaken zo blij zo kort na mijn miskraam ik heb twee blauwe streepjes! ben toch maar even na de stad gereden kon niet meer wachtten met testen ook omdat ik zoveel kwalen heb ik ben zwanger
Gefeliciteerd...! Maar de bus zit toch nog lang niet vol...? Ik wil ook int roze..over 2 daagjes test ik weer misschien weet ik dan al meer...
Lievebeesje wat geweldig zeg! Wat waren je klachtjes voor NOD, daar ben ik wel benieuwd naar. Zelf heb ik ook een MK gehad en hoop zo dat ik deze maand ook zwanger ben! Liefs Irene
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria & Pamela 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje & Dimmel 07 feb: Denisse & karaatje & Zebra 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp & Bianc & Appie & Bolletje 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 & Essie & Tazz 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje & Pearly & Kikkie & Anneke & Britt 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam & Susy 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 & irene 16 feb: Britt28 &Sylvia & Nikkie & Lies & MissN 17 feb: Linda1980 & Murmel 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje & Mariekepieke 19 feb: Marina99 & JoyceD & sunnycloud & puppie & Monatoetje & Caitlin 20 feb: Astrid85 & Jelske1978 & assie 21 feb: Choco & Dootje & Evi27 22 feb: Mommy to be 24 feb: Diddl & Jannes 25 feb: Seker 26 feb: MamavanJordy (Bianca) 27 feb: Fientje29 & bigdream & Derona 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Chrissie & Anouk & fempje 31 feb: Linn? Staat erop!
ik ben rose was erg moe zere borsten branderige tepels en blauwe aders last van mn darmen en al twee weken het gevoel dat ik ongesteld ga worden hoop dat er heel veel in de bus gaan stappen