NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Irisje wat fijn dat je dat zo exact voelt, nou aan het klussen heeft het dan in ieder geval bij jullie niet gelegen. Als ik je banner zo bekijk ziet het er toch heel goed uit?

2. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Hoi Linda

Mn banner heb ik vmorgen aangepast.
    Die stond eigenlijk op, eisprong 6 dagen verder.
    Dus in mn banner klopt nu de eisprong wel, maar zal ik waarschijnlijk pas over drie weken gaan bloeden. Dat was iig bij de vorige cyclus wel zo.
    Er staat nod 4 feb maar dat kan net zo goed 10 feb zijn.Ik zou wel 4 feb kunnen testen.

Liefs irisje

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ok nu snap ik het, lastig he als je het niet precies weet!

Vandaar dat wij aan de klus zijn en dat de komende weken gaan vol houden want heb geen idee wanneer het zover is!

4. kikkie

kikkie Lid

18 dec 2006
    89
    0
    0
    hallo meiden,
    ik kom ook maar weer even kijken hoe het er hier voor staat.
    De :evil: :evil: zijn weer vertrokken en ik wacht nu mijn tijd af. Komende week gaan we flink klussen. ;)
    Heb de ovulatietesten al in huis. Ik wil nu zeker weten wanneer ik ovuleer. Hoop zo een grotere kans van slagen te hebben.

Wat duurt zo´n maand toch lang he?
    Waarom kunnen we niet gewoon 1x in de 2 weken ovuleren!
    :p

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    het begint weer spannend te worden voor een aantal dames allemaal veel succes en hoop dat de ooievaar over ongeveer 9 maanden een mooi babytje komt brengen bij iedereen! :baby:

bij ons duurt het nog even voor mijn eisprong is maar we klussen wanneer we zin hebben en tegen dag 28 even een ovutestje gaan gebruiken dan kan ik een beetje zien wanneer mijn nod moet zijn want met een onregelmatige cyclus is dat altijd weer de vraag en met de testen weet ik iets meer....nu maar hopen dat we in februari een posi zwangerschapstest mogen hebben aan het klussen zal het vast niet liggen ;)

allemaal veel klusplezier en degene die al op de wachtbank zitten houd hem warm voor de rest en succes met wachten

6. britt28

britt28 Actief lid

7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    Hallo allemaal!

Het is weer spannend voor een aantal meiden! Heel veel succes allemaal en het zou leuk zijn als er wat ++++++++ zouden verschijnen!

kuz

7. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ik moet echt even een beetje klagen vandaag :oops:
    heb al vanaf mijn ongi last van buikpijn ter hoogte van mijn eierstokken....heb volgens mij ook een vrij vroege eisprong gehad. (uiteraard gewoon geklust ;) ) nu voel ik me echt belabberd...het is constant alsof ik een te strakke broek aan heb (maar het losmaken van de knoop helpt niet)...zo'n drukkend gevoel onder in mijn buik...ben dr echt een beetje zat van..(ook al is het voor de goede zaak ;) )

8. franklin

franklin Actief lid

2 jan 2007
    109
    0
    0
    aan ons zal het niet liggen, wij hebben ons huiswerk gedaan ;) alleen gaat de tijd wel erg langzaam ik wou dat ik de tijd even een weekje of 2 kon doorspoelen :rolleyes: :) voor de klussers doe je best he?! kusjes!

9. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

18 dec 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Nou ik mag ook weer door naar de volgende ronde. Na 7 dagen over tijd te zijn geweest zijn vandaag toch de :evil: :evil: gekomen. :cry: Snap d'r niks van hoor. Maar goed, het is niet anders. Moet me d'r maar gewoon bij neerleggen en vol goede moed naar februari. Vind het alleen zo moeilijk wat ik nou aan moet houden als NOD datum. Van hoeveel dagen ik uit moet gaan.

Iedereen heel veel succes en hopen dat februari heeeeel vruchtbaar zal zijn!

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Jaaa die rot :evil: zijn weer weg een dag eerder zelfs :) dusssss de klusperiode gaat weer beginnen.
    Ik merk trouwens nu al een beetje dat ik wat wat afstand neem van het nod stukje. de rest lees ik wel maar dus minder actief.
    Weet niet hoelang ik het volhou misschien in mn wacht dagen dat ik weer actiever ben, we zullen zien.
    Liefs ikke

11. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hoi ladies

Ook hier zijn de :evil: weer vertrokken en zijn we weer actief bezig. Omdat ik vorige maand opeens 8 dagen later ongesteld werd, klussen we maar tot we er bij neervallen.
    Dan moeten we toch ergens misschien raak kunnen schieten.

@ Juudje1975 Mijn NOD is ook onbekend. Ga maar gewoon van mijn normale cyclus uit, want die is altijd eender geweest, behalve vorige maand.

Jullie ook allemaal heel veel succes en laten we allemaal een mooie positieve test hebben deze maand.

liefs, la Femme

12. Sandra77

Sandra77 Lid

19 jan 2007
    22
    0
    0
    Hallo allemaal,

Helaas de :evil: :evil: is weer begonnen :( . Dus als dit weer geweest is gaan we het weer proberen voor de 3e keer. Ik wil iedereen veel succes wensen en hopen dat er veel goede berichten komen in februari. :)
    Groetjes

13. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    er komen nog steeds veel dames bij dat was niet de bedoeling( jullie moesten eigenlijk naar de septembermama's).

Zijn hier dames die al met multivitaminen voor zwanger wordende dames zijn begonnen of is dat niet nodig? wie weet dit?

14. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Lot; ik slik wel al foliumzuur en op het potje staat: "Voor zwangeren" Hm... terwijl ik het gewoon ben gaan slikken toen ik stopte met de pil.

Dames; ik ga aan de klus (;)) laten we hopen tot de oktobermama's!

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Fem,

veel klusplezier en laat de zaadjes snel dat ei vinden!

ik slik ook foliumzuur vanaf dat ik gestopt ben met de pil....

16. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Een vriendin van mij slikt wel Gravitamol (ofzoiets), maarja, zij is dan ook al 37 weken zwanger.... ik kan je helaas niet verder helpen Lot.... :( sorry. @Alle klussers: zet hem op dames! voor alle meiden bij wie de :evil: zijn gekomen; ik baal met jullie mee......

17. franklin

franklin Actief lid

2 jan 2007
    109
    0
    0
    @ lot23 ik slik femnatal van davitamon, sinds de dag nadat we besloten voor kindjes te gaan.

18. franklin

franklin Actief lid

2 jan 2007
    109
    0
    0
    fem ga jij nou maar klussen ;) wij regelen het hier wel ( ik inmiddels vanaf de wachtbank) zorg jij maar dat je mannetje raak schiet :) kus!

19. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Haha Franklin, ik ga hem nu mee naar boven sleuren.... ik zit binnenkort ook in de wacht en laten we hopen op een positief bericht, voor ons allemaal! :D

xxx

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    franklin slik je daarnaast ook foliumzuur, ik weet zelf niet zo goed of ik al met multivitaminen voor zwangere moet beginnen de een zegt begin op het moment dat je ervoor gaat en de ander zegt doe het als je zwanger bent maar zit aan de foliumzuur dat is sowiezo belangrijk!

spannend dat je al op de wachtbank zit succes nog even met wachten!

Deel Deze Pagina