MissN wij lopen gelijk. WIlde eerst morgen gaan testen leek me een leuk valentijscadeau omdat mijn laatste cyclus 24 was. Maar ben nu toch weer gaan twijfelen. Maar even kijken hoe het morgen ochtend met mijn gevoel is.. Dan hebben we misschien samen een vage test
@ la femme vind het heel jammer voor je. stiekum had gehoopt jou ook mee te nemen. Kom nog wel spieken hoor hoe het met je gaat.
@sylvia.. Ik keek net in je album naar je testen..mijne zien er precies zo uit alleen dan een iets donker lijntje zelfs nog.. Poeh heej...volgens mij maak ik mezelf helemaal gek..
@lindsayvdh... Spannend he..ik ben gaan testen omdat ik eigenlijk niets voelde..in tegenstelling tot vorige maanden.. Had ook toch liever gewacht...dat ik zeker weten een posi test in handen had gehad...maar ja..het hcg hormoon is der iniedergeval wel..
Deze maand is zeker vruchtbaar wat een zwangeren GEFELICITEERD. Ik heb het gevoel dat het deze maand weer niets is, heb buikpijn, last van mijn rug en veel afscheiding. Het duurt nog even voor ik ongi moet worden arrrrrrgggggghhhh wat duurt het lang zeg.
Hahah...eigenlijk wil ik vragen of jullie ff in het album van sylvia willen kijken naar der test...mijn 2e streepje is nog net iets donkerder... Wat denken jullie..? *bloos*
Meiden ik sta al 4 dagen op de bus te wachten maar heb weinig hoop. Ik voel helemaal niks bijzonders wel heel chagi en honger = ongi-verschijnselen maar gezien mijn vorige cyclus kan het wel van alles zijn ben erg depri vandaag donderdag ga ik testen omdat dan mijn vriend jarig is maar ik weet wel bijna zeker dat het toch weer nega is en daarna voel ik me altijd zo :thumbdown: dus heb geen zin in dat gevoel. Sorry voor mijn gelkaag, ik word wel superblij als ik die leuke verhalen van de zwangeren lees, wauw al 14 deze maand echt super dat blijft hoop geven!
Ik had dat aan de rechterkant (ik wist dat ik rechts ook mijn eisprong had) Ik was in het begin heel bang voor weer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ,maar ik had dit nog nooit eerder gehad (ook niet bij de zwangerschap van mijn dochtertje) na heeel erg lang wachten en heeeel veel onzekerheid heb ik donderdag en gisteren een bloedtest gehad en ze waren allebei positief! Ik hoop dus voor je dat het raak is 8)
Sab en Lievebeestje, gefeliciteerd! Ik heb vanochtend toch weer een test gedaan en die was al duidelijker...zal zo foto in mn album plaatsten..mn temp is ook nog hoog dus ziet er echt naar uit dat het raak is...maar..wil eerst mn nod afwachten... Liefs Syl
Hoe hoog zit bij de meeste van jullie de temperatuur (diegene die zwanger zijn)? Is deze veel hoger dan je temperatuur normaal?
@ sylvia een mini felicitatie naar jou toe dan @missN voor jou geld dan het zelfde toch ? Vage testen worden volgens mij alleen maar duidelijker ( behalve die van fem )
haaaj meiden ,, jaja vandaag overtijd hihi,, nog geen spoor van de duivels te bekennen wanneer zal ik testen?..
Lindy morgenochtend testen hoor, spannend! Meiden ik heb een raar drukkend gevoel laag in mijn buik, het straalt uit naar mijn liezen. Echt heel vreemd heb ik nog nooit gehad voor ongi. Kent iemand dit? Het is niet echt pijnlijk ofzo, maar wel constant aanwezig, echt vreemd
okii,, morgen ochtend als ik vannacht niet ineens ongi wordt ofso,, haha ik heb dat gevoel gehad 4 dagen voor mijn NOD,, ook erg misselijk was is nu valt het wel mee,, en heb ik alleen onwijze last van me borsten.. zijn ook flink gegroeit
@Jotim.. Ik kan helaas geen foto plaatsen dus dacht doe het dan maar even zo.. @sylvia..ook vast een voorzichtige felicitatie..!
Wauw Lindy, dat klinkt keigoed, toch? Ik ga morgenochtend ook nog eens testen. Hier nog altijd veel last van darmen, moe, veel verlies en enoooooorm prikkelbaar. Maar dit zijn vooral symptonen van de duiveltjes zeker? Groetjes,