Oh maar Fem we praten graag over je hoor! En altijd positief Nu helemaal met je positieve test (goh wat ben ik scherp vanavond)
Bij ons zal het vast ook een keer raak zijn. zo zie je maar weer bij de een kan het heel erg snel gaan en de ander moet wat langer wachten op het wondertje.
*Bloos bloos* Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, ik vind julle allemaal schatten, serieus... zo lieffffff
@ Jollie: Klinkt goed \/ maar liever onderweg. Aan het eind moeten we bevallen en dan zie ik liever niemand
Hallooo Ik heb echt heel veel ongi klachten, last van me rug, buik en tit'n Wil niet meer wachten! :x Oeh fem zie toch ook echt een duidelijk streep! Misschien eens naar de dokter om bloed te prikken? Heb je iig wat meer duidelijkheid
Leuk Fem als poefkonijn whahahahahaha. Ik ga morgen de dokter bellen, ik wil gewoon GELIJK langs komen (nouja, tussen de afspraken in dan , want dat gaat natuurlijk gewoon door... he, jammer zeg, klets het liefste de hele dag over en met jullie!)
Oh Fem wil je dan ook wat blauwe dingetjes neerleggen. Ik ben volgens mij een echte jongensmama en om hem nu meteen met rose te overvallen vind ik zo zielig... Ik hoop echt dat het waar mag worden (sorry weer even een emo-moment)
@Astrid: Balen he al dat wachten , nog even geduld hebben (ik weet dat het moeilijk is), als je nu test is het eigenlijk alleen maar zonde van het geld... *knuff* you can do it!
Haha, natuurlijk, de steward kleden we gewoon speciaal voor jou in het blauw, enneh... lichtblauwe stickertjes op de ramen.... enneh... voor jou dan een blauwe cocktail okay?
Nou dames... ik ga ff de was doen... Probeer lekker te slapen straks he fem... en ik blijf je volgen Groetjes! ! !
Thank Fem; je bent lief! Ik hoop echt dat je snel echte zekerheid krijgt, maar die test is een goed begin. Binnenkort je banner veranderen en gaan rondneuzen in oktober Kom ik af en toe nog wel eens buurten bij de aanstaande mama's.