Ow spannend! Jij hebt dus ook over 5 dagen je nod? Ik denk dat ik pas na mn nod ga testen als ik nog niet ongi ben geworden. Als ik zo'n vage test krijg word ik geeeek
wat vreselijk als je niet ffe voor de gerustheid naar je huisarts mag! assistente heeft zeker zelf nog geen kids? en je bent al 8 dagen over tijd... maar ja.... misschien kunnen ze nu ook nog niet zoveel betekenen? Shit eej. Ik leef mee. En word ondertussen ook gek van mijn eigen ongeduldheid. Wil zoooo graag zwanger zijn dat ik de komende resterende week aardig op een slakkentempo zal ervaren...
dacht even dat het gedaan was zat echt een inimini drupje op het wcpapiertje. Verder helemaal niets. Toch voor de zekerheid maar een tampon ingedaan. Denk dat het toch wel door gaat zetten. Nou op naar ronde 9 of 10 ben even de tel kwijt.
@Astrid, ja dat is ook wel heel verstandig! we lopen idd gelijk. Maandag ochtend maar een testje wagen?
@Lindsayvdh...dat is even balen. Misschien is het wel niets en breken ze toch niet door. Of heb je echt de hoop opgegeven voor de maand? *Dikke knuf*
heb de hoop wel weer opgegeven heb ook aardig wat buikpijn. Alleen dan heb ik weer een cyclus van 24 dagen. Als het echt doorzet dan ga ik beginnen met tempen. Kijken of eht dan beter lukt.
@Fem: spannend meid... ik heb net even naar je test gekeken en ik zie een heel vaag 2e streepje... springt nog neit van het scherm af maar dat kan nog komen.... Weet je een beetje wanneer je een eitje hebt gehad? Kan zijn dat je nog maar net zwanger bent doordat je eitje later is geweest... Benieuwd of je nog bij de HA mag komen.... en of ie duidelijkheid voor je heeft..... En anders zou ik lekker tot het weekend wachten en dan nog eens een testje doen..... dan moet ie toch duidelijker zijn
Ben het wachten zoooo zat iedere maand .... ben ook veel te ongeduldig. Nog 9 dagen wachten..... Moet eigenlijks helemaal niet klagen, want m'n cyclussen worden steeds korter....scheelt met de eerste maanden al bijna een week!
@Lindsayvdh... las ik ook door ga naar de volgende ronde, dan ga ik ook maar eens beginnen met tempen en/of ovulatietesten. Weet nog niet welke...moet me er dan eerst maar eens in verdiepen.
Goedemorgen allemaal! Iedereen een beetje goed geslapen? Ik dus niet.. tweede nacht al dat ik steeds hazeslaapjes heb en dan (naar mijn gevoel) uren naar het plafond lig te staren, klaarwakker.... Nog steeds geen tjes te bekennen hier... Ook mijn krampjes zijn weg... Vreemd toch.. Terwijl ik een paar weken terug dacht dat mijn ei eerder was gekomen... Misschien een langere cyclus deze maand... We shall see, anders dit weekend toch nog maar even een testje er tegenaan gooien! Heb niet alle pagina's teruggelezen, maar nog meer zwangeren? Liefs Chris
hehehehe! ik ben er door heeen! eindelijk! @ tamara, Kikkie, Sab, Lievebeesje, Bolletje en ja jij ook Fem! Gelfeliciteerd allemaal meiden! Hier alles goed.. Nog steeds misselijk.. Gisetren ochtend kon ik gewoonniet eens eten! Normaak eet ik om 7 uur.. en nu pas rond kwart voor 9! Ik denk dat wij morgen ochtend gaan testen! Hou het toch al een paar dagen uit he !
Ooowh dames, Ik heb zo'n lieve vriend, ik kwam uit bed en er lag een kaartje met zo'n emotioneel gedichtje dat ik heb staan janken als een klein kind. Ben er nog steed helemaal emo van.....zucht...
Goedemorgen... Allemaal fijne valentijn..! Ik ben vanochten ook heel beroerd wakker geworden..erg misselijk... Mijn temp is gelukkig weer gestegen naar 37,1 Joeppieee...! Ik wil ook int roze...! @alle testers...succes me duimen draaien voor jullie.. @alle meiden waar de duivels er zijn gekomen..volgende maand word jullie maand.. @alle vage testers.. Ik wacht lekker met jullie mee tot we een dikke vette positieve test in handen hebben... @alle wachters...lekker blijven wachten en niet testn voor je NOD..heb ik ook gedaan en blijf nu dus zitten met zo'n vaag streepje...! Knuffels voor iedereenn..
@Diddl, ik ga nu eerst beginnen met tempen een paar maanden als dat niet werkt over op de ovulatietesten misschien dat het dan wel lukt. Maar ik moet de hoop niet helemaal opgeven mijn pendels geven aan maart en april dus maart kan alsnog mijn mand worden en dan stap ik lekker in de roze limo op weg naar het grote roze vliegtuig.
@MissN: spannend hoor, klinkt goed. Je hebt geen foto van je vage test? Wanneer ga je weer een poging wagen? Tjonge, wel een jonkie ben je hoor Leuk, zo'n jonge moeder!
@Lindsayvdh...heb mijn pendels voor februari, maart, april staan. Geloof er niet echt in, maar hoop toch stiekum dat er eentje tussen zit die klopt. Bus, limo of vliegtuig....we komen wel bij dat mooie roze kasteel.
Ik ga vrijdag weer een testje doen..dan moet het streepje toch al wat duidelijker zijn dachten we zo...! Ik vind het echt super spannend..! En vooral mijn mannetje loopt het al tegen iedereen te zeggen.. Haha...terwijl er nog niets zeker is..
Nee..foto kan niet...heb die kabel niet meer... weet niet waar die ligt..vrienden hebben hem wel gezien en waren ervan overtuigd dak wel zwanger ben..! Maar ik wil een dikke vette posi test..
Hey meiden wat spannend allemaal he?! Ik voel eigenlijk nog niet zo veel. Heb alleen altijd honger. Eet alles doorelkaar heen. Als ik niet eet krijg ik een weeïg gevoel in mijn keel. Mijn gevoel.. lees intuïtie zegt dat het niets wordt deze rit. Daarbij smaakt me de koffie nog veel te goed en bij mijn vorige zwangerschappen was dat het eerste wat bij mij opviel. Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit Succes voor alle meiden Liefs Assie