Net tampon eruit gehaald en helemaal schoon Krijg wel weer een beetje hoop. Heb ook helemaal geen krampen meer maar merk wel dat ik boodschap nummer 2 niet kan doen waarschijnlijk daardoor buikpijn. Ik maak mezelf helemaal gek. whaaaaggggg
Spannend Lindsayvdh...misschien een late innesteling? Zal voor je duimen. Wat is het hier weer rustig.
@Diddl, het was echt maar een inimini beetje bruin op het wc papier bijna niet eens iets te noemen. Innesteling lijkt me dan wel wat laat. Want heb geloof ik wel mijn ei gevoeld. Ach gewoon wachten he. Als het er morgen nog niet is dan toch maar een testje er tegenaan wagen.
Nee heb echt geen idee. Ik heb pas 1 normale cyclus gehad na het stoppen met de pil. Die duurde 33 dagen. Vandaag is het weer dag 33, maar heb al wel een paar dagen last van mijn buik, alsof ik ongesteld moet worden. Heb verder geen last van mijn borsten of van misselijkheid...
tjonge, naar mate je NOD nadert, verhoogt de spanning ook weer.... vreselijk! Hoe zou je dat nou uit kunnen zetten? GEDULD is een schone zaak... jaja.... Ben benieuwd MissN! Hoe is je bezoek afgelopen?
Ik wil graag op mn verjaardag testen (zaterdag), maar is nog klein beetje aan de vroege kant misschien. Maarja, maakt allemaal niet uit, je bent toch zwanger of je bent t niet, nietwaar? Ik zou het alleen zo'n leuk cadeautje vinden! (en dan weet ik tenminste of ik een wijntje kan drinken op mn eigen feestje )
Ja, psies, maarja, was vorige keer ook een paar dagen overtijd, dus dat hou je dan toch in je achterhoofd. Maar hoop dus dat ik dubbele felicitaties kan krijgen, hihi!
@Lindsayvdh...bruin is oud bloed. Begint je ongi daar altijd mee...zo niet, dan zou ik de moed nog niet opgeven. Je maakt het wel spannend zo...
Ik zelf hou die posi test..maar bij de dokter is die negatief.. ik snap er echt niets van...nu maar wachten op de duivels..
@ MissN: He nee, MissN, wat balen.... gaven ze je nog hoop dat het later alsnog goed kon komen, omdat je misschien te vroeg zou zijn? @Diddl: daar heb je gelijk in, maar na eentje smaakt een tweede ook altijd zo lekker
Ja het kan inderdaad te vroeg zijn..maar zou eht zo kunnen zijn dta hun test tog minder gevoelig is dan de test die ik heb gedaan.. moest egt moeite doen niet te gaan huilen bij de dokter..
Testen jullie altijd op je NOD of wacht je een paar dagen? Ik heb hier een test liggen en hij lonkt naar me! haha. Maar ik vind het zonde van de test als ik het te vroeg doe.
Over het algemeen kun je gewoon op NOD testen. Maar ik zou zelf gewoon even een dag wachten. Als je zwanger bent, ben je dat morgen ook nog