@MissN...balen meid. Misschien na je nod nog eens testen. Zolang je niet ongi bent moet je de moed niet opgeven hoor. *Dikke knuf* @Murmel...pas met 6 weken wordt de placenta aangelegd, tot die tijd mag je wel alcohol drinken. Zou het zelf wel bij 1 of 2 laten, maar het zou in mij geval meteen opvallen als ik niet drink. Hoop dat je heel mooi verjaardagskadootje krijgt. Zelf hoop ik nog steeds een beetje op een vervroegd verjaardagskadootje voor mijn mannetje...hij is een week na mijn nod jarig. Zou een leuk moment zijn om de familie in te lichten. *droom*
@ missN dat is jammer. maar heb je nog klein beetje hoop ? @ fem Joehoe weet je al meer @diddl voor jou gaat het ook weer spannend worden.
Hi Girls! Als eerste een dikke proficiat voor Lievebeesje en Jotim en wellicht nog wat meiden die ik ben vergeten. Geniet lekker van jullie zwangerschap! Alle vage testers: spannend hoor! Over een paar dagen hebben jullie vast meer duidelijkere strepen! Ik zit nog op het wachtbankje.... Heb al een paar daagjes steekjes. Sinds gisteren en vanochtend ongi krampjes. Geen/weinige gevoelige (.)(.) Vorige ronde had ik 23 dagen, dus zou ik vandaag ongi moeten worden, maar de vorige rondes waren 24/25 dagen, dus het kan nog alle kanten op! Maar ik ga uit van het negatieve.... helaas geen positiever gevoel..... Ik houd jullie op de hoogte hoor!
Mijn ongi zet eigenlijk altijd meteen door. Heb nooit eerst een beetje of weinig maar meten de hoos om het zo maar te zeggen Moet gewoon nog even geduld hebben maar dat is zoooooooooooooooooo moeilijk.
Hi ladies, Ben al een tijd niet geweest en ik zie dat er wat vage testers EN (tot nu toe gelezen ) 2 zwangeren bij is gekomen GEFELICITEERD ! Ik zit nu officeel op de wachtbank, mss vanavond nog ff extra (fun) klussen maar volgens mij kan het deze maand NIET missen . We hebben vanaf zaterdag bijna elke dag geklust (normaal om de dag maarja het was gewoon errug gezellig!) en gister was mijn eisprong (volgens mij~ 90% zeker) Dussssssssssss nu duren die 2 wkn errug lang! Groetjes Silla
Hey! Heb een leuke site gevonden http://www.geboorteplanning.be/index.htm klik links in het menu op "baby-comp". Leuk hebbeding! Fientje
Haaaai meiden! Gelukkige valentijn!! Hopenlijk komen er vandaag nog meer Pink Ladies bij!!! Ik wilde even zeggen dat ik ontzettend meeleef met alle meiden met vage testjes. De vorige twee rondes kon ik mezelf zo moeilijk bedwingen en ik heb er al een vermogen aan testjes doorheen gejaagd. Maar ik zie nu hoe erg de twijfel kan zijn bij een vaag testje en dat lijkt me echt kl*te.....ik ga proberen om dus pas echt na mijn NOD te testen 8) , pfffff zal moeilijk worden! Valentijnsboodschap voor jullie: Ooit komt er een dag dat we allemaal een lief klein babietje in onze armen mogen nemen!! Voor de ene wat eerder dan voor de ander, maar dat gelukzalige moment komt!!! Dus geniet lekker van je man of vriend, zet het deuntje "Love is in the air" op en geef al je liefde en sex die je hebt, haha!!! Liefs Dootje
Ik denk dat er idd een flink prijskaartje aan zitten, maar ik zou ook graag willen weten wat de ervaringen zijn van de Babycomp... @Dootje24 Thanks 4 the Valentine's message!
@ didll Met mij gaat het redelijk ondanks het moe zijn. Ben niet meer zo misselijk gelukkig. Ik vind jullie nog zo gezellig dat ik hier maar blijf hangen. ook spannend hier met al die vage testjes
Dootje dank je wel voor je lieve boodschap. Een aantal dingen kan ik er wel van waarmaken vanavond maar niet alles denk ik. Ik denk dat ik gewoon een mail ga sturen voor die Babycomp om te vragen wat die kost. Als ik het weet geef ik eht meteen door.
Wie weet dit: Is het nou zo dat je precies 14 dagen na je ovulatie ongi moet worden? Dat de lengte van je cyclus dus afhangt wanneer je eisprong is... Misschien test ik vanavond wel, als ik durf, er kan vandaag nog van alles gebeuren!
Ik heb de prijs gevonden! Ladycomp = bijna 600 euro Babycomp = bijna 400 euro... Hmmmmmmmmmmmm beetje TE prijzig voor mij!
Sorry, was even weg! Was flauw gevallen van de prijs ! Nou ja, zal het dan wel verder op de natuurlijke manier doen! Zweet, zweet...