NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Hahaha, ik ga er ook zo eentje van de bank afplukken ;) Tijd voor actie!

2. franklin

franklin Actief lid

2 jan 2007
    109
    0
    0
    femnatal is geloof ik voornamelijk foliumzuur.dat moet je al slikken voordat je zwanger bent geloof ik. multivitaminen vind ik voor mij niet nodig ik eet namelijk veel groente en fruit. succes met klussen!

3. franklin

franklin Actief lid

2 jan 2007
    109
    0
    0
    het isw el spannend op de wachtbank ja is de eerste ronde dus geen idee wat ik kan verwachten heb ook het idee dat ik al va alles voel, haha :) kan volgens mij nog helemaal niet :rolleyes: hoeveelste ronde ben jij lot? jammer dat je zo'n lange cyclus hebt dan moet je steeds zolang wachten...

4. mistimon

mistimon Actief lid

18 jul 2006
    214
    0
    0
    Ik ben ook een beetje aan het doordraaien geloof ik, voel van alles en ik ben exht excited omdat de eisprong eraan zit te komen ( of al is geweest)
    pff

5. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    nog een paar dagen tot de eisprong hier.
    je hoeft geen extra vitaminen in te nemen tot je positief test.
    wel foliumzuur. hiermee begin je vier weken voor je begint voor een beebje. blijf je doorslikken tot 8 weken zwangerschap. al ben je niet zwanger, wel door blijven gebruiken. kan voor jou geen kwaad, en als je goed gemikt heb, heb je vast een goede basis..

groetjes!

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    @franklin,

dit is de 5 ronde voor ons maar met zo'n lange cyclus duurt het wel lang iedere keer heb rond de vierde week mijn ei en met een normale cyclus is dan je nod en dat duurt bij mij 2 weken langer hoop toch dat mijn cyclussen iets korter worden( ben gestopt in juli met zo'n lange cyclus mis je wel wat kansen) maar we zien wel zit te denke om teunisbloemolie te gaan gebruiken las bij zwanger worden dat dat bij sommige dames heeft geholpen...

succes allemaal en franklin ik had de eerste keer ook dat ik van alles voelde, heb je wel je ei gevoeld?( ik voel mijn ei niet echt)

liefs

7. jessejaime

jessejaime Actief lid

10 okt 2006
    282
    0
    0
    huisvrouw
    katwijk aan zee
    nou hier moet eigenlijk ook de klusperiode beginnen maar ja hij voorlopig nog niet thuis dus zal wel gelijk doorgaan naar maart weer een maand zonder spanningen en stress zo gaat het snel dit was ronde 9

8. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

19 dec 2006
    671
    0
    0
    Ik jammer genoeg ook weer een ronde verder :( . Dus meld me hierbij ook

9. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Goedemorgen dames,

Allemaal weer flink geklust of op de wachtbank.
    ik voelde het gisteren al aankomen en vandaag is het feest. Ik voel duidelijk me ei. Zo vroeg heb ik hem nog niet gehad. Gelukkig hebben we genoeg geklust. We hadden een weekend zonder kinderen.

Voor de zekerheid blijven we maar klussen oefening baart kunst toch ?
    Zit pas in ronde 2 dus ik ga er niet van uit dat hetraak is. Mijn ervaring is toch rond de 6de ronde

Iedereen een fijne dag

10. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

18 dec 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Goeiemorgen dames, het wordt druk in februari :( Dat was toch niet de bedoeling! Hopelijk komen er een heleboel oktober-mama's uit voort.

Ik weet nu dus niet precies wanneer m'n NOD is. Heb m'n banner nu op de kortste cyclus gezet. Voor 't eitje gaan we daar maar vanuit. En heb hier op de calculator gewoon de korste en de langste ingevuld. Ergens tussen die data zal ik toch vruchtbaar zijn. Dus dat wordt veel klussen. Vervelend hoor... :)

Maar goed, eerst maar even wachten tot die :evil: :evil: weg zijn.

Iedereen heel veel succes!

11. Pamela

Pamela Actief lid

20 nov 2006
    125
    0
    0
    Kinderverzorgster (onthaalmoeder)
    Overijse
    Ik neem omnibionta pronatal en dit al van voor de zwangerschap van Ruben, na mijn bevalling en nu nog steeds om nog zwanger te geraken. Naar het einde van mijn zwangerschap nam ik nog eens folium bij, maar de naam ontsnapt me, als ik het weet, laat ik het je weten.

Groetjes

12. franklin

franklin Actief lid

2 jan 2007
    109
    0
    0
    @ lot23, ik heb ook goeie verhalen gehoord over teunisbloempillen, ik zou het gewoon proberen baat het niet schaad het niet, toch? mijn cyclus is altijd netjes rond de 29 dagen gelukkig. ik weet niet zeker of ik mijn ei voel heb wel deze maand steken gevoeld in linker onderbuik rond de tijd dat mijn eisprong zou moeten zijn....

voor alle dames die van NOD jan hierheen zijn verhuisd: balen van de ongi zeg! hopelijk deze maand wel raak, net als de rest van NOD feb :D kusjes!

13. mistimon

mistimon Actief lid

18 jul 2006
    214
    0
    0
    Volgens mij heb ik gister mijn eisprong gehad, tenminste aan de temp. te zien en aan mijn gevoelige borsten en zere rug ( heb ik dat even lang niet meer gehad zeg!) Nou goed over 13 dagen zullen we het weten, aftellen geblazen!

14. LinB

LinB Lid

22 jan 2007
    18
    0
    0
    Heemskerk
    He meiden, tot gisterochtend dachten we dat ik 7 weken zwanger zou zijn. Gistermiddag bloedverlies en vanmorgen in het ziekenhuis was er helaas niets meer te zien op de echo......Tranendal hier in huis......het is niet voor niets fout gegaan denk ik maar....het was blijkbaar niet gezond...

Bloedverlies gister was dus gewoon weer de eerste dag van mijn menstruatie.....we gaan er meteen weer voor....

15. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

19 dec 2006
    671
    0
    0
    @LinB heel veel sterkte en hopelijk ben je snel weer zwanger

16. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Heel erg voor je LinB
    Ik heb een mk gehad vorig jaar november , dat verdriet kan je niet vergelijken met een jammer mislukte poging meisje. Denk goed om jezelf.

17. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

18 dec 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    @LinB: heel veel sterkte meis. Hopelijk ben je gauw weer zwanger, en dan gaat het vast helemaal goed!

18. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    :( Heel veel sterkte en dat je snel weer zanger mag zijn

19. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Heel veel sterkte meid! Hopelijk mag je weer snel zwanger worden!

20. jessejaime

jessejaime Actief lid

10 okt 2006
    282
    0
    0
    huisvrouw
    katwijk aan zee
    linb heel veel sterkte en dat je maar weer snel zwanger mag worden

Deel Deze Pagina