@ Missyess, Ja het is 14 dgn na je ovulatie, maar wat IK dan weer gek vind is dat ze (tenminste dat heb ik meegemaakt) wanneer je zwanger bent toch uit gaan van een standaard (28 dgn) cyclus. Dan houden ze dus geen rekening met je eisprong? Want mijn cyclus duurt ong. 33-34 dgn en zou (als ik nu zwanger zou worden/zijn) uitgerekend zijn op 6 november, maar als ze van een cyclus van 28 dgn uitgaan zou ik 2 november zijn uitgerekend ? Ik heb het eigenlijk nooit aan de HA of Gyn gevraagd....
Dat is idd wel heeeeeeeeeeeeeel erg prijzig. terwijl het eigenlijk gewoon een termometer is met lampjes. Nee lekker is dat. Ok deze wil ik dus NIET hebben.
@ Fientje29 Vind het ook een beetje te hoor! Ik heb ook Persona (1x gebruikt) dat was ook al 80 euro, vond ik ook heel wat. Was daarna wel zwanger maar helaas heb ik daarna 2 MK's gehad. En gezien ik na deze MK's nog geen echt meerdere cycli gehad heb kan ik hem nog niet gebruiken (je moet minsten na een zwagnerschap (= ook MK) minstens 3 mnd een ongi hebben gehad. Dusss die ligt bij mij in de kast gewoon stof te sparen.
Ik ga wel de normale termometer gebruiken en dan kijken of ik mijn ei kan spotten als het nog nodig is natuurlijk.
Wat is zo'n Persona juist? Meet dat ook je vruchtbare dagen? Sorry, heb er gewoon nog nooit van gehoord
Jeetje...niet normaal zo'n bedrag. Ben zelf een beetje op onderzoek gegaan naar de werking van ovualatietesten, temperaturen etc. Hoop dat het niet nodig zal zijn, maar anders ga ik toch een van deze manieren toepassen denk ik.
ff me neus weer laten zien hoor! Vanmorgen op msn met een vriendin gezeten zij is verloskundige wel makkelijk als ik ook vragen aan haar kan stellen.. Maar zij zei... dat er echt geen streepie kan staan als er geen hcg in je urine zit...
@silla Er bestaan verschillende methodes om de uitgerekende datum te berekenen. Als je op de comp je datum berekent dan gaan ze idd uit van 28 dagen. Maar de verloskundige en gyn gaan wel uit van je eigen cyclus. Ze vragen altijd of je een regelmatige cyclus hebt en uit hoeveel dagen die bestaat. Daar zijn speciale rekensommetjes voor! Bovendien wordt er tegenwoordig altijd een termijn echo gemaakt en die berekent je datum precies. Als die dan minder dan een week verschilt met je menstruatie dan houden ze de datum van je menstruatie aan. Als het meer dan een week verschilt dan houden ze de datum van je echo aan. Nou, als je idd na 14 dagen ongesteld moet worden dan had ik dat zaterdag al moeten worden. Ik heb volgens mij namelijk mijn eisprong gevoeld.
@MissN, wat raar dat je zelf een +test hebt en bij de ha een -test. Misschien hebben zij idd een test waar je meer hcg voor nodig hebt. Zal gewoon zelf nog een keer in de ochtend een test doen emt degene waar jij een streepje bij kreeg en die laten zien aan ha. Succes ***Knuffel van mij***
Ik ga jullie verlaten....Ik verhuis naar NOD maart.... Ik ben weer ongi geworden. Weer een cyclus van 23 dagen. Voorheen telkens 24/25. Had wel verwacht, maar toch weer teleurgesteld he.....
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria & Pamela 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje & Dimmel 07 feb: Denisse & karaatje & Zebra 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp & Bianc & Appie & Bolletje 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 & Essie & Tazz 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje & Pearly & Kikkie & Anneke & Britt 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam & Susy 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 & irene 16 feb: Britt28 &Sylvia & Nikkie & Lies & MissN 17 feb: Linda1980 & Murmel 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje & Mariekepieke 19 feb: Marina99 & JoyceD & sunnycloud & puppie & Monatoetje & Caitlin 20 feb: Astrid85 & Jelske1978 & assie 21 feb: Choco & Dootje & Evi27 22 feb: Mommy to be 24 feb: Diddl & Jannes 25 feb: Seker 26 feb: MamavanJordy (Bianca) 27 feb: Fientje29 & bigdream & Derona & FunnyMe 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Chrissie & Anouk & fempje 31 feb: Linn? zwanger ... negatieve test ... ongi ... twijfel over test Tussenstand: 14-9-26-4
hoi meiden, Zo leuk zeg er zijn hier al best een aantal meiden zwanger allemaal super gefeliciteerd! Zelf is mijn nod in maart maar nu heb ik het gevoeld dat ik vrijdag mij eisprong heb gehad en had gisteren en vandaag wat bruin bloedverlies. Nu kan het zijn dat mijn ongie eraan gaat komen (zie mijn onregelmatige cyclus) maar heb ook wel wat kwaaltjes..... oHhhh ik hoop het zo liefs morgaantje