NOD Februari

Discussion in 'NOD forum' started by jolie, Nov 30, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

Jan 5, 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Heb op deze site een zwangerschap van week tot week gevonden waarbij je elke week de ontwikkelingen van de moeder en de baby kan volgen!

2. Irene

Irene Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    1,034
    0
    0
    Oh leuk! Ik kreeg ook net een bos rode rozen op mijn werk. Op het kaartje staat Omdat ik vanavond niet bij je kan zijn (maar in gedachten wel ben) Jij bent de enige voor altijd.

Nou is dat niet lief. Heb gewoon tranen in mijn ogen hier, ben super emo (zwangerschapsteken? hahaha!)

3. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

Jan 5, 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Nou inderdaad! Ik zit nu bij mezelf ook echt te denken: Zou het? Ik heb nl mijn vorige ronde een cyclus van 17 dagen gehad, maar twijfelde toen heel erg of het geen innestelingsbloeding was. Ik ben vaker met de pil gestopt en altijd regelmatig 28 dagen. 3 Dagen na die bloeding heb ik getest, maar hartstikke negatief. Met dit verhaal krijg ik toch wel kriebels om nog een keer te testen. Niet dat ik echt symptomen heb, wat ongipijnen gehad, last van 'zware' (.)(.) en moe. Maar dat hoeft natuurlijk niets te betekenen. Dat heb ik wel vaker en moe is iedereen wel eens!

Oke, zodra ik het gevoel heb dat ik moet plassen ga ik toch testen. Al is het maar om die onzekerheid van dit verhaal weg te halen. Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs Dootje

4. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey meiden,

Ben ik weer even (Tussen de afspraken door), de assistente belde terug en vertelde dat de ha had doorgegeven dat ik écht moest wachten en dat ze bij de ha geen andere testen hebben als dat ik thuis heb (ik dacht dat ze daar je bloed konden testen?). Met klem werd verzocht VRIJDAG nog een keer te testen, bij positief: zwanger, bij negatief: wachten en maandag langs komen.

:c: ik baal nu echt als een stekker. Had al helemaal verzonnen dan ik een roos voor mannetje ging kopen met een speentje eraan :(

Bah, dat ellendige wachten ook, vandaag dag 37. Fijn.... (not).

@Astrid: Voor jou wordt het ook spannend, volgens mij is het hartstikke raak hoor

@ Diddl: Zo blijkt maar weer dat ik niet "zomaar" bij mijn ha mag langs komen, ja, als ik klaag dat ik hoofdpijn heb terwijl ik een bijl in mijn hoofd heb ofzo :(

@Berna: Volgens mij ben jij ook hartstikke rose hoor! Jij mag van mij die bus in!

MissN: Ik weet hoe je je voelt.. ik baal met je mee meid....

Verder is er zoveel gekletst, ik kan niet alles onthouden :oops: sorry meiden.....

xx and hugs van mij

5. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    @Fem...wat een [piep] ha. Hoop dat je binnenkort gewoon dik positief test en niet meer naar die ha hoeft. *Dikke knuf*

6. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

Jan 5, 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    O Fem, wat zwaar irritant.
    Aan de andere kant, als zij geen bloedtest doen, kun je idd net zo goed zelf testen zonder die irritante assisitente derbij, ja toch?
    Meid, ik duim heeeeeeeel hard voor je test van vrijdag en hoop op een dikke streep zodat je niet meer hoeft te twijfelen!

7. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

Jan 4, 2007
    454
    0
    0
    friesland
    he wat balen zeg wat een nare man ... je wilt toch zekerheid hebben ?
    moet hij toch ook snappen ik voel em zo superraar zou het wel tegen iedereen willen zeggen ik mag vrijdag bij de huisarts komen ook ivm met mn miskraam die ik hiervoor heb gehad , heb net in de stad mini rose en blauw sokjes gekocht die geef ik vanavond aan mijn vriend als hij komt :D

8. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Fem: ik zou nu gewoon nog even wachten (misschien niet eens vrijdag testen, maar gewoon in het weekend), zodat je ECHT zeker weet dat er veel HCG in je urine zou moeten zitten. Dan wordt die streep zo vet dat de hele test blauw is! STerkte..

9. MissN

MissN Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    4,443
    0
    0
    Purmerend!
    Als je een streepje krijgt zit er hcg in je urine..anders komt er geen streepje..vrijdagochtend ga ik met dezelfde test nog een keer testen...!

Ik snap er echt niets van..
    @Fem...ik weet precies hoe je je voelt...echt balen dit...

10. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nou vandaag is niet zo'n succesvolle dag he, met al die vage testen en onwillige ha'en en assitentes... Bah!

11. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

Jan 5, 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Nou, hier een testje gedaan. Negatief, dus weet nu zeker dat het geen innestelingsbloeding was en ik me niet meer zo gek moeten laten maken door mooie verhalen van anderen. Op naar volgende week!

:) Met zijn allen! Met zijn allen! Met zijn allen zingen wij van harte gefeliciteerd!
    Buschauffeur we gaan je bus verbouwen! \:D/ Lalalala!

12. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ Dootje: goed dat je even bevestiging voor jezelf hebt gezocht, blijf je daar tenminste niet mee in je hoofd rondlopen! Maar wel jammer natuurlijk dat het niet ineens toch een posi test was...

13. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    Misschien heb ik wat gemist, maar je zit nog een week voor je nod. :(

14. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

Jan 5, 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Ja precies, hoef ik daar niet meer over te tobben. Inderdaad wel jammer, maar dat verhaal was te mooi om waar te wezen, dus had me hierop voorbereid!

15. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    Snap het geloof ik niet helemaal. Welk verhaal?

16. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ladiela, en maar wachten met zn allen.... potje klaverjassen ondertussen? :(

Gek wordt je van huisartsen.... zeker mannelijke, die snappen dit gevoel gewoon niet.....

17. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

Jan 5, 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Klopt Diddl, ik heb op de vorige pagina een berichtje geschreven met de link naar het forum van Eerste symptomen, waarbij iemand 10 weken zwanger bleek te zijn ondanks een vreemde menstruatie. Omdat ik zelf bij de vorige ronde na 17 dagen 2 dagen bloed heb verloren, heb ik toen erg getwijfeld of dit geen innestelingsbloeding kon zijn, omdat ik vaker met de pil ben gestopt en altijd 28 dagen heb. Nav het verhaal sloeg bij mij weer de twijfel toe en ben ik meteen gaan testen om die twijfel weg te nemen, snappie!

18. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

Jan 5, 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=35159

Deze! Liefs Dootje

19. Irene

Irene Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    1,034
    0
    0
    Nou dit is raar. Ik voel me al een week alsof ik ongi moet worden en opeens sinds vandaag is het helemaal weg. Ik heb alleen nog wat steken in mijn liezen en een beetje een drukkend gevoel laag in mijn buik. Hoe kan dat nou? :rolleyes:

20. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    @Dootje...kwartje is gevallen ;) ... Zal de volgende keer beter lezen. :oops:

Lees zelf niet meer zo veel bij "Eerste symptomen", daar kan ik mezelf helemaal gek maken namelijk. Heb af en toe het idee dat elke dwarsliggende scheet een symptoom is als ik daar lees. :)

Voor mij deze maand geen symptomen. ;) :)

Share This Page