LOL, ja, we treuzelen een beetje, maar ik denk dat we allebei mogen instappen.... ik hoop er wel op in ieder geval
HĂ© Irene, denk dit weekend... als ik dat volhou tenminste.. Vind het aan de ene kant zonde om nu alweer te testen (heb zondag negatief getest), maar aan de andere kant... Ach, heb zo'n 9-pack gekoch via de site, dus als ik er dan eentje verspil, jammer dan... Misschien morgenochtend met mijn ventje als de tjes er nog niet zijn.... En jij? Haha, Fem en Berna, jullie zijn hartstikke zwanger... Ik voel het aan mijn water.... Wel ff plek vrijhouden in die bus hoor! Ben niet zo'n fan van vliegen, dus ik skip 't vliegtuig van volgende maand liever! Denk niet dat het verstandig is om vanavond te testen, of wel? Pff, weet het ff niet meer... Is nog maar mijn 3e cyclus...de eerste 2 waren netjes allebei 27 dagen en dit is dus dag 29... Liefs Chris
nee haha dat vliegtuig deed het hem ik dacht neee ik wil nooit meer vliegen enneuh aan welk water voel je het?je vruchtwater? lol
Kom op dames, niet zo flauw doen ... instappen jullie. Jullie houden de bus op ... er zijn meer dames die willen instappen bij de volgende roze halte.
haha ik voel ook niks fem ja vaak plassen en veel afscheiding ( heerlijk ahum) en als ik mezelf helemaal uitrek voel ik heeel iets trekken in mijn bik....
@Diddl: Ik denk het, dat duiveltje op mijn rechterschouder zegt steeds: Sta jij dadelijk voor gek als je ineens de duivels op bezoek krijgt.... @Berna: Ik heb ook veel afscheiding, maar het voelt als water (sorry hoor) en iedere keer denk ik; Daar zijn ze.... en nee hoor... steeds niet, hahaha
@ fem.. het is bij mij ook heel waterig ja.. ik loop ook elk uur bijna naar de wc om te checken.. wat doen we ons zelf aan.. ik heb ook die duivel en die engel op mijn schouder... die engel heeft me vandaag een babaytijdschrift laten kopen lol!
@Fem... als ik jou was zou ik morgenochtend weer testen. Je bent dan weer 3 dagen verder en dan zou de streep toch echt dikker moeten zijn. [hcg verdubbelt om de dag geloof ik] En anders even een verloskundige bellen, misschien wil zij nog wel een test doen of zelf een echo maken. Duim nog steeds voor je.
Ohhhh, nee dat durf ik nog niet... wat een sch*****:c: ben ik he? Ja, kun je gewoon "zomaar" de verloskundige bellen? Moet ik dan niet eerst naar de ha?
@Fem...nee, je hoeft geen verwijzing van de ha te hebben om naar een verloskundige te gaan. Dus bel snel nog even, misschien kan ze je helpen.
@fem....verloskundigen werken 24 uur per dag. En anders krijg je wel een antwoordapparaat. Gewoon doen meid.
@Fem... Succes. Zij zal vast meer begrip hebben voor je situatie dan die ha van je. *duim...duim...duim*