Echt waar Daam? :Shock:, oh my god, wat erg voor haar , ik zou ook niet weten wat je hiermee aan zou moeten... ik ga er wel even over nadenken...
Jeetje...wat erg. Vreselijk. Heb haar naam donkerrood gemaakt; haar verwijderen vond ik geen goed idee en rood ook niet helemaal. Hopelijk is dit goed zo. [weet het eigenlijks ook niet]
Ik zou haar naam donkerrood houden maar er bij de "legenda" niet bijzetten dat het om een mk gaat.... anders lijkt het net alsof we er zo mee te koop lopen...... Of is dat een gekke gedachte van mij?
dat is idd wel erg rot voor haar... Ik ga morgen waarschijnlijk testen..morgen is nl mn nod....en anders ga ik vrijdag testen.. Moet morgen al om 7.30uur op het werk zijn dus zal ik waarschijnlijk pas rond 13uur op het forum zijn hier....misschien iets eerder.... Vind het erg spannend... Liefs Syl
Denk niet dat ze daar nu echt op zit te wachten eigenlijks. Mocht ze toch liever van de lijst willen....dan horen we het vast wel.
Dat denk ik ook Diddl, Het is altijd schrikken en het zal ook wel even duren voor ze het heeft kunnen verwerken.
Heb de legenda even aangepast. Laat er bij staan dat donkerrood een mk is....anders krijgen we daar weer vragen over.
Hey bah... , ik kan er niet over uit.... zeker omdat je het gevoel hebt iemand toch een beetje te "kennen". Vervelend....
Ik ben ook een beetje geschrokken, dan ga je je toch beseffen hoe pril het allemaal is...... Maargoed....... Zit de bus al vol? Of zijn er nog zitplaatsen?
Je wordt dan zeker weer met beide voeten op de grond gezet. Vreselijk om mee te maken. Bus niet vol we zitten pas halverwege de maand. Maar sommige hebben hier maar een half buskaartje
Goed plan, ik ga mijn spaarvarken maar eens open wrikken zodat ik genoeg verzameld heb a.s. vrijdag...
Mmmmh kan jammer genoeg geen plaatje in het forum zetten Oke zet de speciale Fem banner wel in me album dan