@Sylvia, gefeliciteerd meid! Echt een super duidelijke streep. Hartstikke zwanger! @Zebra: meid, wat een naar bericht.Ik wens je veel sterkte toe! @Linneke: Succes vandaag bij de gyn. ik ben benieuwd hoe en wat allemaal (ook wel een beetje omdat ikmorgen mag...)
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria & Pamela 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje & Dimmel 07 feb: Denisse & karaatje & Zebra 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp & Bianc & Appie & Bolletje 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 & Essie & Tazz 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje & Pearly & Kikkie & Anneke & Britt 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam & Susy 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 & irene 16 feb: Britt28 & Sylvia & Nikkie & Lies & MissN 17 feb: Linda1980 & Murmel 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje & Mariekepieke 19 feb: Marina99 & JoyceD & sunnycloud & puppie & Monatoetje & Caitlin 20 feb: Astrid85 & Jelske1978 & assie 21 feb: Choco & Dootje & Evi27 22 feb: Mommy to be 24 feb: Diddl & Jannes 25 feb: Seker & Pekske 26 feb: MamavanJordy (Bianca) 27 feb: Fientje29 & bigdream & Derona & FunnyMe 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Chrissie & Anouk & fempje 31 feb: Linn? zwanger ... negatieve test ... ongi ... twijfel over test Tussenstand: 14-11-26-4 mk
Lieve Syl, gefeliciteerd! Wat goed zeg. Geniet er nu maar lekker van en klim op die roze wolk en zoek een mooie plaats in de roze bus. Maar hou wel plekje voor mij over want ik wil ook mee! Knuffel Irene
sylvia,GEFELICITEERD. zijn mooie strepen hoor. geniet er maar lekker van, gaat goed komen. groetjes peggy
Ohhh Syl: Gefeliciteerd! Wat fijn voor jullie, weet aanstaande hubbie het al? @Lin: Succes vandaag meid! Hier verder weinig bijzonders, ik moet nu nog zo lang wachten, dus het zal wel rustig worden omtrent moi....
Ik heb niet getest met (de eerste) ochtendurine en had veel koffie en water gedronken. Kan dit van invloed zijn op de kleur van het streepje, want het is wel heel licht! Ik zit helemaal te shaken hier en geloof het nog niet.
Oja, ik heb het resultaat na 5 minuten afgelezen terwijl er stond na 3 minuten aflezen, maar niet langer dan na 15 minuten. Dan is 5 min. toch oke? Het is een matcare test.
Ohhh Irene: wat spannend voor je... niet te hard trillen, typ het van je af (hier) en morgen (duurt nog heel lang ik weet er alles van) weer een test doen! Ik hoop het zo voor je!
Goedemorgen meiden! Ik heb het ook gedaan... getest.... binnen 3 minuten stond er een licht streepje die steeds iets duidelijker werd, maar nog steeds LICHT... Oh... zo spannend... Liefs mij
Oh meiden wat een stelletje bij elkaar zijn we met al die vage testen! Maar wij gaan ook mee met die roze bus, maak plaats allemaal!
Nouuuuu, wat wordt het hier spannend! Chrisje, ik zal ook voor jou duimen (volgens mij heb ik minimaal 20 paar handen nodig om voor iedereen te kunnen duimen ). Morgen weer testen?
@Sylvia: Meid van harte gefeliciteerd het is je super gegund. ik blijf de komende weken een kaarsje voor je branden. Drie keer is scheepsrecht hoor! @ meiden met vage testen. Morgenochtend weer testen met verse ochtend urine. En dan wil ik alleen maar dikke positieve testen. Zelfs ik ben zenuwachtig voor jullie!
Goedemorgen vage testers...... Welkom in de maand van de vage testen ! 1. Blijf rustig 2. Heb je een digi maak een foto zodat we mee kunnen kijken 3. Morgenvroeg weer een testje of paar dagen later 4. Neem plaats op de vagetest bank u heeft een half buskaartje