Syl, gefeliciteerd meis! Duidelijke positieve test hoor! Chrisje en Irene, spannend zeg! Hebben jullie ook foto's van de vage testen? Fem, volgens mij ben je echt wel zwanger hoor! Ik ga morgen testen.....heb nu al de zenuwen..... Zijn er nog meer testers?
sylvia,chrisje, fem ik wens je een dikke proficiat jullie zijn gegarandeerd zwanger...... ook aan diegene die ik vergeten ben een dikke proficiat
Heb net ff op de site van matcare gekeken en dit zag ik staan. Wat als ik maar een heel licht tweede streepje zie, ben ik dan toch zwanger? Ja. Een zwangerschapstest toont aan of er wel of geen hCG aanwezig is in de urine. Geen hCG = 1 streepje, wel hCG = 2 streepjes. Er kan geen tweede streepje (testlijn) ontstaan als u niet zwanger bent. Dus ook als de tweede streep heel licht is, is de uitslag positief en bent u zwanger (tenzij u een miskraam hebt gehad korter dan 8 weken geleden). Terug naar boven Wie heeft er nog meer met Matcare getest en had een heel licht streepje? Ik denk dat ik toch wel een beetje blij wordt nu, of is dat voorbarig!
ik heb 2 kruidvattesten en 1 clearblue test en volgens mij is de CB minder gevoelig... ik wacht op de matcare testen maar ze komen maar niet
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria & Pamela 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje & Dimmel 07 feb: Denisse & karaatje & Zebra 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp & Bianc & Appie & Bolletje 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 & Essie & Tazz 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje & Pearly & Kikkie & Anneke & Britt 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam & Susy 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 & irene 16 feb: Britt28 & Sylvia & Nikkie & Lies & MissN 17 feb: Linda1980 & Murmel 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje & Mariekepieke 19 feb: Marina99 & JoyceD & sunnycloud & puppie & Monatoetje & Caitlin 20 feb: Astrid85 & Jelske1978 & assie 21 feb: Choco & Dootje & Evi27 22 feb: Mommy to be 24 feb: Diddl & Jannes 25 feb: Seker & Pekske 26 feb: MamavanJordy (Bianca) 27 feb: Fientje29 & bigdream & Derona & FunnyMe 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Chrissie & Anouk & fempje 31 feb: Linn? zwanger ... negatieve test ... ongi ... twijfel over test Tussenstand: 14-11-26-6 mk
@ Fem weet je inmiddels al meer? Mijn huisarts is ook zo hoor. En die assistente is nog erger. Die gooit dan gewoon de foon erop omdat ze geen afspraak maakt omdat ZIJ het niet nodig vindt... goh wist ook niet dat zij de huisarts was... Oh morgen testen,,, morgen duurt nog zo lang! Komop testen s morgens! Ik was er ook van overtuigd niet zwanger te zijn. Toch op aanraden van mn man maar een test gedaan... en zwanger! @lievebeesje, en hoe reageerde je vriend? @ Caitlin80, wat kan dat wachten lang duren he? AHHH das lief! @ Monatoetje, wanneer is jouw nod? @ ikbenanneke, heb je al getest? @ Berna, volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger! Volgens mij zijn alleen de testen van Romed niet goed. Die geven valse positieve testen. @Lindsayvdh, Mooi schema! Thanks! En weet je inmiddels al meer? Waarom wacht je niet nog een paar dagen met testen? Je zit tenslotte nog voor je nod. @ Silla, ik duim voor je! @ Jotim, gefeliciflapstaart! @ Chrisje79, dat van die hazeslaapjes had ik ook toen ik zwanger bleek te zijn (of zou dat van de jetlag zijn? Nee ik had het thuis later ook) Wanneer ga je testen? Morgenochtend? @ Irene, heb je al getest? AHhh die is lief! @ Dootje, oh balen zeg! Misschien dat je dan volgende week wel positief gaat testen! Ik duim weer! @ Astrid85, oeh.. dat klinkt wel erg hoopgevend! Wanneer wil je gaan testen? @Xenas, en heb je getest vanmorgen? Ik heb getest met matcare. Dat zijn ook hele gevoelige testen, ik had er geloof ik 15 voor 18 euries, en ze zijn erg goed! @ Jessica77, balen zeg! @ Morgaantje, sjeemig dat zijn nog eens onregelmatige cyclussen... Wanneer wil je testen? @ Chrisje79, Een licht streepje is ook een streepje! Gefeliciflapstaart! @ Irene, Ook een licht streepje is een streepje! Gefeliciflapstaart! Ja dat heeft zeker invloed op het streepje! Die matcare testen zijn echt goed hoor! Weer een zwangere erbij! Ik heb ook eerst licht getest met matcare, en dag erna dikke vette streep! @MissN, Das gek dat die andere test negatief is... Misschien istie inderdaad minder gevoelig. Ik heb gehoord dat de testen van de kruidvat ook erg gevoelig zijn. @Missyess, ik test eigenlijk bijna altijd op mn nod. @ Assie, spannend! Mijn gevoel zei ook dat het niks werd. Had zelfs alweer tampons gekocht. Maar toch op dag 14 na de pregnylspuit hartstikke positief getest. @ Murmel, ook ik duim voor je! Das een goed idee om dat te denken bij symptomen! @ Rensie, is je lutheale fase 7 dagen? Mijn gyn zei dat het min 10 dagen moet zijn anders kan een eitje zich nooit goed innestelen en wordt het meteen verstoten. Misschien goed om contact op te nemen met de ha zodat hij je kan doorsturen naar de gyn? Hoe weet je trouwens dat je lutheale fase zo kort is? Temperatuur je? @ Linda, waarom gooi je er niet 1 testje tegenaan? Iedereen zn temp is anders hoor! @ Sylvia, gefeliciflapstaart! @ Zebra, sterkte meis! Ik weet hoe je je voelt. Ben zelf ook mn mk nog aan t verwerken. ALs je wilt praten kun je me een pb sturen ok? Ik had vanmorgen wat oud bloed op mn wc papiertje. Ik weet niet of dit nog wat oud bloed is van mn mk 2 weken geleden of dat dit duidt op een innestelling. Afwachten maar!
@ Berna, ik zie toch zeker wel 2 lijntjes. Misschien morgen nog eens testen? Ach we zien t wel over 2 weken toch? @Jotim, ik had nog een pagina geopend. Zo kon ik lezen en reageren (ben alleen wel een uur bezig geweest met reageren en lezen hihi)
Haha, ik heb ook tig keer die bijsluiter van de testen van hier gelezen... Da's toch Matcare? Dezelfde die hier links onderin staan als "tip"... Mijn vriend en ik hebben afgesproken dat we zondag pas weer gaan testen, dan moet 'ie eigenlijk een stuk duidelijker zijn... Jemig... echt spannend hier..... Ik ga echt heel hard voor iedereen duimen! Dikke knuf
whahahahah bijna..... ik wacht tot morgen omdat ik mogelijk een verlate eisprong heb gehad en die zou dan vrijdag 2 weken geleden zijn dus als ik mogen nog niet ong ben ga ik testen en dan is het klaar hoor haha
@Funnyme, ik heb gister getest helaas negatief. Ik had getest omdat mijn laatste cyclus 24 dagen was dus dacht dan kan ik wel al testen. Was ook gewoon heel erg nieuwsgierig. Maar nog geen steeds niets te zien en heb ook geen krampen meer. Dus gewoon wachten nu tot na nod. Wel een goed idee om 2 pagina's te openen dan kan je tenminste alles onthouden en teruglezen.
@Berna, Ik denk ookd at je zwanger bent. Hopen dat de test morgen een wat duidelijkere streep geeft. succes met wachten
Berna..voorzichtig gefeliciteerd.. Ik ga jullie verlaten ben ongie geworden.. Ik snap er niets van.. Mijn vriend en ik hebben besloten dat ik weer aan de pil ga..en eerst me school afmaak...spw 4 kinderopvang BBL...dus 4 dagen werken 1 dag naar school..dan ben ik 22 als ik klaar ben..en dan gaan we weer denken aan kindjes.. Ben best wel een beetje verdrietig.. Jullie succes allemaal.. Dikke knuf van mij..!