NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat een hoop goed nieuws hier! Gefeliciteerd allemaal!

@ Xenas: super zeg meid! Geniet ervan!

Groetjes Jelske

2. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    :D :D :D ja mijn dochter(18) is 29 augustus utgeteld :D heb al een kleinzoon van bijna 2 ...... oma word mama ;)

3. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Het gaat goed hier zeg! Fantastisch, die hcg hormoontjes hangen goed in de lucht, misschien willen jullie alvast wat in maart neer strooien.

@Berna, Irene, Chrisje en natuurlijk Fem: Geloof nou gewoon jullie testen. Er bestaan geen vage strepen. Een streep is een streep. Ik heb tijdens mijn zwangerschap 1 maal getest. Die was positief en nu is hij al 9 maanden. Waarom blijven jullie testen :rolleyes: !? JULLIE ZIJN ZWANGER... yeahhhhhhhhhhhhh \:D/

@ Sylvia en Xenas: Super meiden. Geniet ervan. En Syl ik ga heel hard voor je duimen dat alles deze keer goed mag gaan.

Verder heb ik wel hard moeten lachen net. Ik was op zoek naar mijn laatste berichtje (en dat was wel even terug) zie ik mijn coole avatar staan. Ik lezen en denk: dat heb ik helemaal niet geschreven?! Is het berichtje van Linda. Ik had helemaal nog niet gezien dat zij ook een pl logo had :) hahahahahahaha echt te grappig...nou ja je had er bij moeten zijn!

Verder allemaal succes en die bus moet vol!
    Ik hou trouwens ook helemaal niet van vliegen. Dat is wel een beetje naar met dat vliegtuig in maart, misschien kunnen jullie wat vertragen halverwege maart, zodat ik eindje mee kan liften ;) ?

Nou thumbs up allemaal! :thumup: :thumup:

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    La Femme, de bus rijd gewoon en extra rondje voor diegene die niet met het vliegtuig mee willen.

5. puppie

puppie Lid

17 jan 2007
    93
    0
    0
    Alle zwangere van harte gefeliciteerd houden jullie een plaatsje vrij voor mij ik hoop dat ik deze maand ook positief mag testen. :)

Voor de dames met de :evil: hopelijk is het de volgende ronde raak!

Voor diegene die in twijfels zitten ik hoop dat jullie snel duidelijk hebben.

Liefs,

6. Hope2007

Hope2007 Lid

14 feb 2007
    63
    0
    0
    hoi hoi,

ik heb 13 feb mijn eerste IUI gehad. Spannend dagen zijn 't...
    Duurt nog even voordat het zover is.

7. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Sylvia en Xenas, gefeliciteerd!

8. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

19 dec 2006
    671
    0
    0
    Wat kunnen jullie allemaal weer lekker kletsen zeg.

@Linn, gelukkig dat er nu eindelijk iets aan het geuren is. Ik hoop dat je snel alle uitslagen hebt en dat je dan ook weet wanneer je eisprong er is en of hij er wel is. Laat ej het even weten wanneer jij wat weet.

9. monatoetje

monatoetje Actief lid

31 jan 2007
    335
    1
    0
    Meiden, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! :) :)

Ik ga me nog 4 dagen cool houden... pfooeeee geduld uitoefenen.
    Ergens heb ik t gevoel dat t nu zover is.. al voel ik geen specifieke voorbodes; dezelfden als afgelopen maand; anderhalve week buikpijn/krampjes, laag in mn buik, een opgezette klier ofzo in mn ene borst.
    dus dat wijst gewoon wel op ongi.. maar weeknie; mn gevoel zegt dat t nu best ns raak zou kunnen zijn. Heb megapoetsdrang. Ben nu het hele huis overhoop aan het zetten en poetsen..

Nou goed, keep ik cool. rest me een paar dagen van het antwoord.. :({|=

Jullie geniet van de roze wolk, hij schijnt lekker te liggen! ;)

10. tnx meiden!

zoo blij dat ik het al aan jullie kwijt kan!
    tegen familie en vrienden hou ik nog even mijn mond.,....
    hihi!
    maar we wachten niet tot die 12 weken hoor!

voor de meiden voor morgen die gaan testen.. jullie moeten ook allemaal in de bus hoor!

En de rest daar komen we voor terug!
    zeker weten!

Wel grappig.. ik zag dat ik hier sinds 16 okt 06 lid ben...
    nu een jaar later zou ik dan uitgerekend izjn1!
    haha

11. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Xenas: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! meid gefeliciteerd... weer eentje van het stoppen met de pilforum! Jippie

12. monatoetje

monatoetje Actief lid

31 jan 2007
    335
    1
    0
    Ships ik geloof dat ik iets van bloed langs zag komen net... :( :(
    hmmmm.
    Denk dat ik naar maart mag verhuizen..

13. hahaha!
    Zit jij daar dan nog steeds? hoe gaat het trouwens met onze ponnetje?

14. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

@ Xenas, gefeliciteerd!

15. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

19 dec 2006
    671
    0
    0
    Monatoetje denk je het of weet je zeker dat je iets voorbij zag komen?

16. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    nee zit daar niet meer want is op slot... maar hou jullie nu hier maar in de gaten he...
    Ons ponnetje is niet zwanger.... VK dacht aan een cyste maar volgens gyn was het een eitje... geen idee maar goed ze was dus niet zwanger maar dat dacht ik zelf ook al.... ;)

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Zwangere dames gefeliciteerd, het gaat goed met februari!

Met mij wat minder.

Had ik eerst net een begrafenis, kom ik terug met wat krampen in mn buik, word ik gewoon 2 dagen te vroeg ongi.

Gatverdamme, ik zat echt te janken in de auto. Wanneer wordt het ons nou toch eens gegund? En waarom kreeg ik zaterdag niet een mooi streepje als cadeau voor mn verjaardag?
    Heb het echt even HELEMAAL gehad.... :(

18. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hey Murmel,

Balen zeg. Kop op, jouw tijd komt nog wel!
    Maar op dit moment is het natuurlijk erg kl***

Hier geen nieuws. Ben alleen erg gefrustreerd. Ik weet bijna wel zeker dat ik niet zwanger ben maar laat die verdomde :evil: :evil: dan maar komen, kan ik op naar de volgende ronde.
    Heb al meer dan een week die ongikrampen (af en toe) en last van mijn borsten. Vandaag minder last van mijn borsten, misschien komen ze bijna door. Klinkt stom maar ik ben blij als het zo is, dan weet ik waar ik aan toe ben. (+ dat ik dan eindelijke wat regelmaat in mijn cyclus heb)

19. Elfje Arwin

Elfje Arwin Actief lid

9 jan 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
    ff een banner check doen, want helaas......

20. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    murmel,elfje arwin en monatoetje,echt kl*te zeg!
    weet nooit zo goed wat ik moet schrijven,want het staat zo stom als je wat tikt,helaas weet ik maar al te goed hoe het voelt om ongi te worden...

ik moet nog n paar dagen tot mn nod,af en toe witverlies,pijnlijke borsten en rugpijn,heb ik iedere keer als ik ongi word.
    bovendien ben ik ook nog strontverkouden..

testers succes!

Deel Deze Pagina