Haha, 6 uur wordt voor mij ook echt te vroeg hoor... stap niet eerder dan kwart over 7 mijn bedje uit... En dan ben ik hier al niet eerder dan 8.30 uur, maar dan heb ik gelijk een kleine bespreking tot een uurtje of 9... Maar ik denk dat ik dan wel iets eerder kom! Ik ga zo naar huis! Allemaal een heeeeeeeeeeeeeeeeele fijne avond, heeeeeeeeeel veel succes morgenochtend en hopelijk veel +++++++++! Dikke knuffel van mij
Ik ben nog een beetje van de wereld, maar het stond er toch echt. Zwanger! Eergister nog een vaag streepje (gek hé 6 dagen voor NOD) was net bij een vriendin (die is nu 3 maanden zwanger) en die had nog een digitale liggen. Probeer voor gein eens, zei ze........ en dit was het resultaat. dan zal het toch wel! ik begreep dat digitaal juist minder gevoelig is
van harte caitlin! kan niet missen! maar ja blijft een risico zo ver voor je nod he. kan nog alle kanten op maar daar gaan we niet vanuit! gefeliciteerd!
dank je berna! ja je hebt gelijk, moet je ook eigenlijk niet doen.....maar jah vrouwen hé...lekker eigenwijs! Ik houd jullie in de gaten morgenochtend. Volgens mij wordt het een roze golf morgen!
Nou caitlin80 gefeliciteerd dan maar he. Join de club voor de morgenvroegtesters om half loopt mijn wekker pas af. Kunnen jullie daar geen rekening mee houden.
Hoi meiden, ben ontzettend depri, heb negatief getest maar ook niet ongi, net als de vorige keer, ik baal enorm en voel me eigenlijk wist ik het wel hoor maar je krijgt toch stiekum hoop, maar goed er is nog ietsiepietsie hoop maar ik ga wel lang wachten met weer testen. Het liefst word ik morgen gewoon ongi dan kunnen we weer verder. Sorry voor dit chagi bericht ik moest het ff kwijt.
Gefeliciteerd Caitlin! Zeker zo;n digitale: kan niet missen! @Linda: Balen meid.... ik hoop voor je op een + test.....
Hoi dames! Ik kom hier ook maar weer eens kijken... zit nu op de wachtbank en ga hier weer eens meelezen. Zo te lezen is het wel een vruchtbare maand hierzo. Ik hoop dat ik ook nog mee mag met die roze bus.... Groetjes Jelske
Dames, Ik heb jullie raad nodig! Echt, help, help! De situatie is als volgt: zaterdag getest: negatief woensdag: negatief. Mijn banner staat op 28 dagen, maar jullie zien dat mijn cyclussen meestal langer waren. Morgenavond begint mijn vrijgezellenweekend. Wat moet ik nu doen? Nog eens testen? Ik ga geen druppel alcohol durven aanraken als ik niet zeker ben dat ik niet zwanger ben. Of kan dat niet zo heel veel kwaad? Wat zouden jullie doen? Help! Dikke knuf, Jullie zotte Arka P.S. Heb vandaag enorm veel pijn in mijn buik, ook wat misselijk en gewoonweg beginnen huilen op mijn werk (en ik geef anders geen krimp!) wat is hier aan de hand?
Alle zwangeren gefeliciteerd! ! ! Misschien kunnen dames die al een paar rondes achter de rug hebben, mij even helpen. Ik ben nu al 3 dagen van de ongi af. maar gisteren 2 dagen na ongi ineens bloed/bruinverlies (kwam niet door het klussen) en na het klussen weer en eigenlijk de hele dag wat last gehad van bruin. Wie heeft dit ook gehad... ik denk zelf dat het of oudbloed is of nog van de ongi... wat denken jullie liefs jollie!
Moeilijk zeg Arka! Zolang je nog geen zekerheid hebt zou ik dan toch maar rustig aan doen met drank, maar ja.. je eigen vrijgezellenweekend... Zijn er meiden die weten dat je met de pil bent gestopt? Succes! groetjes Jelske
Jippieeeeeeeeeeeeee...wat een roze dag vandaag zeg. Meiden...super gefeliciteerd! Die bus komt zo wel vol. Nog een dikke week en dan weet ik ook of ik met jullie mee ga.