Er zijn er wel een paar waartegen ik het heb gezegd, maar da's al hele tijd geleden... En zou ik morgen dan nog eens testen?
@ Jollie, misschien nog even een laatste opruiming? @ Arka, ik zou niet meer testen en gewoon zo lekker gaan genieten van je vrijgezellenweekend en er niet teveel bij stil staan. Misschien alvast een smoes bedenken waarom je niet al te veel wilt drinken? Groetjes Jelske
wat ik gister nou had... Ik benbij een collega op bezoek die weet van onze plannen (die dus niet zo lukken) en blijkt dat zij weer zwanger is... van de 4e... en dat ze waarschijnlijk zwanger is geraakt een week nadat ze besloten om voor een nieuw kindje te gaan... Dat kwam wel even hard aan. natuurlijk gun ikhet haar, maar mezelf ook zo erg! Moeilijk hoor. ergens ben ik dus wel een beetje jaloers, maar wil het niet zijn en wil/ben blij voor haar zijn. Snappen jullie dat?
Bannercheck. Wacht op mijn ongi, heb helemaal nergens meer last van dus mijn ongi mag komen. Een week geleden allemaal klachten nu niks meer behalve die vreselijke vermoeidheid. Gisteren voelde ik mijn baarmoedermond super laag nu is die weer heel hoog, niet echt betrouwbaar dus
geen ongi nog te bekennen. buikkrampjes onder in mijn buik en in mijn lies wat spierkrampen heel emotioneel beetje misselijk smorgens voor het eten en savonds na het eten .........dinsdag test: negatief... zou ik te vroeg getest hebben?
waaw! Hoeveel toekomstige mamas zitten er nu al in de roze bus? Héél erg gefeliciteerd allemaal! Fientje[/b]
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria & Pamela 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje & Dimmel 07 feb: Denisse & karaatje & Zebra 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp & Bianc & Appie & Bolletje 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 & Essie & Tazz 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje & Pearly & Kikkie & Anneke & Britt 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam & Susy 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 & irene 16 feb: Britt28 & Sylvia & Nikkie & Lies 17 feb: Linda1980 & Murmel & MissN 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje & Mariekepieke 19 feb: Marina99 & JoyceD & sunnycloud & puppie & Monatoetje & Caitlin 20 feb: Astrid85 & Jelske1978 & assie 21 feb: Choco & Dootje & Evi27 & Zonneschijn 22 feb: Mommy to be 24 feb: Diddl & Jannes 25 feb: Seker & Pekske 26 feb: MamavanJordy (Bianca) 27 feb: Fientje29 & bigdream & Derona & FunnyMe 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Chrissie & Anouk & fempje 31 feb: Linn? zwanger ... negatieve test ... ongi ... twijfel over test Tussenstand: 15-10-29-3 mk
Geweldig, al 13 zwangere meiden. Nou, ik zal moeten opschieten om me nog bij in de bus te proppen want Fem en Berna zitten me op de hielen Nog eventjes geduld, ik kom er aan, tenminste, dat hoop ik toch
Oei, optellen is blijkbaar mijn sterkste kant niet Het zijn er al 15! Proficiat allemaal en voor jullie mannetjes ook natuurlijk! Fientje
Grrr, hoe krijg je het woordje "bewerken" uit de NOD lijst weg? Snap er niks van. Kan iemand mij helpen?
Haj meid,, ik heb precies het zelfde,, ook negatief getest en geen ongi of klachten te bekennen.. snap er niks van.. pff je lichaam kan je echt goed voor de gek houden he,, succes meid kusss lindy
Haj meid,, ik heb precies het zelfde,, ook negatief getest en geen ongi of klachten te bekennen.. snap er niks van.. pff je lichaam kan je echt goed voor de gek houden he,, succes meid kusss lindy
Die blijft daar staan... zo kan je je eigen datum eventueel aanpassen en/of melden dat je zwanger bent geworden.
sjeetje wat leuk weer zoveel zwangere er bij. meiden gefeliciteerd. voor die twijfelen over de test jullie zijn hartstikke zwanger, een streep is een streep he . niet twijfelen en de bus in stappen.
hoi hoi ik doe ook mee, overtijd en nog geen tekenen van ongi, wel ontzettend moe , vreetbuien, en wat zeurends in me buik................ spannend allemaal...........ik hoop voor iedreen die overtijd is dat t raak is...xxxx