Mag ik er ook bij in het lijstje. Mijn NOD is 21 feb. Misschien wel iets eerder omdat FF m'n ei-sprong eerder geeft, maar ik hou het nog even bij de 21e. Bedankt alvast! Ligt het aan mij of zijn er deze maand wel heeeel veel vage/twijfelende testen?
Balen meid. Heb je naam rood gemaakt. Succes komende maand en hoop dat je in maart een roze naam krijgt.
Welkom meid, en idd: het is :c: dat we allemaal vage testen hebben morgen weer een berg(je) met testers, dus laten we het hopen! Voor jou ook spannend jeskuh! En welkom in NOD Februari!
Je staat erbij meid. Spannend hoor. En ja...veel vage testen. Alhoewel sommige voor ons wel duidelijk zijn, maar voor de testers nog niet helemaal. Snap je.
@Berna: Strak plan , of gewoon vanaf nu niet meernaar het toilet en om 2 uur vanacht allemaal tegerlijkertijd gaan
die zitten nog in de NEE-fase of in de test is toch niet goed fase. Heb daar een weekje ingezeten maar ben blij dat ik weet wat er met me lichaam aan de hand is
Hallo, Bij mij begint er nu ook wel iets te kriebelen Duurt zo erg lang om te wachten maar..... ik zal geduld hebben. Heb maar een beetje buikpijn en geen last van mijn (.)(.) wat ik normaal wel altijd heb als ik ongi moet worden. Ben benieuwd ben benieuwd net als zoveel onder ons!
@ fem.. haj meid nog steeds geen ongi? en ook nog negatieve test? zit ook niet mee he,, ik ben ook nog niet ongi,, vanmorgen weer getest maar nog steeds 1 streep en niks vaags er bij ofso,, dus denk dat ik naar de volgende ronde ga,, wachten op de duivels
Nee Lindy, bij mij nog niks bekend.... en bij jou kan het in principe toch nog alle kanten op? Zoals Jotim al ergens aangaf: Wat een hype he die vage testen... ik had liever gewoon gehad datie of vet positief was of zo wit als sneeuw.... niet ertussenin...
Ik ga even je vraag zoeken! *Edit: Moeilijk meid... ik vind het een lastige beslissing. Wil je anders niet morgen, voor de zekerheid, toch nog een test doen? Als deze negatief is (wat ik niet hoop voor je) kun je natuurlijk wel een glaasje drinken... alhoewel ik het zelf niet zou doen (maar hey, dat ben ik), en in ieder geval met mate! Wat wil je zelf? Ter info: Toen wij in ondertrouw gingen op 21 juli was éénvan mijn beste vriendinnen zich helemaal te buiten gegaan aan mijn zelfgemaakte sangria (zo goed als zwaar aangeschoten was ze), drie weken later kwam ze erachter dat ze ca. 6 of 7 weken zwanger was (dus met ons feestje nét zwanger en dat wist ze niet),kindje is kerngezond! Ik wil niet zeggen dat het geenkwaad kan, maar als je het nu eenmaal niet weet.... Ik zou gewoon mijn hart volgen als ik jou was...
Wowwww! Wat veel zwangeren erbij! Allemaal gefeliciteerd, ik hoop dat ik wellicht nog in de bus pas en anders klim ik wel op het dak ofzo! Nog een paar dagen wachten, aarrggghhhh Ik heb trouwens vorige week woensdag hier testen besteld en die zijn vrijdag verzonden en heb ze nog niet, zijn er hier meiden waar het ook zo lang duurde? :