ik heb niet bij daglicht gekeken tis nog donker maar vergeleken met de andere 3 testen en nee zelfs geen licht streepje.. vanmiddag test ik nog met een matcare test als ze eindelijk binnen zijn en dan is het sloes
ik hoop het voor je.. ik hoop niet dat bij jou hetzelfde gebeurd als bij mij en fem maar dat zal heus niet
Wat een Negatestesten deze morgen dat was niet de afspraak. Jammer genoeg hebben we er geen invloed op. @ fem na 9 minuten een vaagstreepje ? toch vreemd die testen van jou. Jij maandag lekker na de HA Vandaag alvast bellen voor maandag. Iedereen met een Negatest ((((( megaknuffel))))) @ irene ik zie heel licht een streepje maar wel heel licht hoor
Berna wat balen zeg! Ik zou daar ook erg onzeker van worden. Jotim het streepje in het echt was wat donkerder en verscheen al binnen 1 minuut. Daarvoor stond er echt niets. Maar kan ik er nog niet vanuit gaan denken jullie? Wat een vage toestanden hier op het forum, dat hadden we niet afgesproken!
Goeiemorgen dame's Hoe ist hier? Alweer war zwanger zag ik! Hier nog ff een paar daagjes wachten, ben goed misselijk Denk dat ik a.s. zondag maar eens een testje ga proberen Mn temp is nog steeds hoog, dus ik ben benieuwd
hopelijk komen er vandaag veem posi testen bij, hier bijna de gedaan ik hou m'n cyclus van 29 dagen aan , kan er toch geen staat op maken. Eindelijk kunnen wez terug gaan klussen, valentijn viel in het rood voor ons en had er flink een dipke van op z'n dag van geliefden nikske kunnen ondernemen, da was effe teveel, ventje wist ook niet hoe hij zich nu moest gedragen, daarom hopelijk volgend jaar een mooie valentijn met een klein ukkie naast ons, dat zou wel mooi zijn
@Irene: Ik zie ook een heeeeeeeeel vaag streepje... ik hop het zo voor je..... Mijn test ligt in het ronde archief, vage streep na 9 (of 8) minuten telt voor mij niet... mannetje stond er maar overheen gebogen: "Ja, je hebt een streep!" Nee schat, dat telt niet meer na 35 minuten hahahahahaha.
Oh Fem, hoe kan dat nou toch met jou? Wat raar zeg! Ik denk nog steeds dat je zwanger bent hoor, zeker ook omdat de er nog niet zijn. Voel jij je zwanger? Ik voelde me vanochtend toen ik opstond ineens zwanger. Pijnlijke borsten, misselijk en supergelukkig. Ook al was het streepje licht, het stond er wel heel snel en was iets donkerder dan gisteren (al zou je dat op de foto niet zeggen, maar in het echt was ie duidelijk te zien en het was nog geeneens licht buiten!) Ik heb er toch wel een goed gevoel over denk ik. Maar het blijft spannend. Ik blijf duimen voor jou. En voor Berna natuurlijk ook!
Meiden die nu negatief getest hebben...hele dikke knuffel van mij! Ik heb vanochtend weer getest (uit onzekerheid) en nou..super vet positieve testen hoor, gelukkig! Vorige maand toen ik die hele vroege mk had gehad waren ze niet eens zo vet positief en werden ze na 2 dagen steeds vager om uiteindelijk helemaal negatief te worden (na een week). Dus ben helemaal blij! Ik heb er nu toch wel goed gevoel bij en ik ga gewoon proberen zoveel mogelijk te genieten Maar die eerste 12 weken mogen van mij wel snel voorbij gaan. Liefs Syl
@ sylvia, nou dan ben je ook wel echt zwanger. Hoop een hele posititieve zwangerschap voor jou en je mannentje
@Fem, berna & Arka ... is dat even flink balen. Had nog zulke goede hoop voor jullie. Laat die dan maar snel komen, zodat jullie door kunnen naar de volgende ronde. *Dikke knuf*
We gaan door voor de tweede ronde! Helaas ben ik na 2 dagen overtijd toch ongesteld geworden. Wel een mooie cyclus van 30 dagen en 3 dagen ongesteld geweest. Maar wel drie hele heftige dagen. Als ik de 30 dagen aan houd weet ik 13 maart weer of het raak is. duimen maar! Iedereen succes met het zwanger worden!
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria & Pamela 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje & Dimmel 07 feb: Denisse & karaatje & Zebra 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp & Bianc & Appie & Bolletje 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 & Essie & Tazz 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje & Pearly & Kikkie & Anneke & Britt 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam & Susy 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 & irene 16 feb: Britt28 & Sylvia & Nikkie & Lies 17 feb: Linda1980 & Murmel & MissN 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje & Mariekepieke 19 feb: Marina99 & JoyceD & sunnycloud & puppie & Monatoetje & Caitlin 20 feb: Astrid85 & Jelske1978 & assie 21 feb: Choco & Dootje & Evi27 & Zonneschijn 22 feb: Mommy to be 24 feb: Diddl & Jannes 25 feb: Seker & Pekske 26 feb: MamavanJordy (Bianca) 27 feb: Fientje29 & bigdream & Derona & FunnyMe 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Chrissie & Anouk & fempje 31 feb: Linn? zwanger ... negatieve test ... ongi ... twijfel over test Tussenstand: 16-10-31-2 mk
Jeetje wat een onzekerheid zeg hier. Mochten jullie dan toch niet zwanger zijn hoop ik dat de snel mogen komen bij jullie. Zodat jullie verder kunnen gaan met de volgende ronde. Ik zit nog steeds te wachten op mijn ongi. Maar ehb helemaal nergens last van. Normaal altijd heel erg krampen en nu niets. Wel loop ik elke keer naar het toilet omdat ik denk dat ze er zijn. Hopen dat ik wel een normale cyclus heb. @Irene ik zie ook een streepje alvast voorzichtig gefeliciteerd.
Willen jullie nog eens kijken naar mijn test in mijn album. Wordt wel erg onzeker. Helaas kreeg ik de streep er op de foto minder duidelijk op dan in het echt!
Wat is dat toch met die vage testen hier steeds?! Nou meiden, ik hoop dat jullie allemaal snel duidelijkheid hebben, want zo is het ook niets! @Sylvia: ik lees hier niet echt meer mee, maar ik begrijp dat je zwanger bent! Proficiat meid! Het is je gegund! (voor iedereen natuurlijk) Alle andere zwangeren: gefeliciteerd!