Ze is roze. Tot nu toe 16 zwangeren deze maand en we zijn nog maar op dag 16! Dus je zou zeggen dat het er minimaal 28 gaan worden.
Ja ik zat laatst te kijken en toe was het dat er bijna elke dag wel 1 zwangere op stond. Best een vruchtbare maand vind je niet.
Ik zie een 2 de streepje, zeg kan je je foto niet negatief zetten bij bewerken van je foto's dan zie je het misschien beter
Hey Irene, Ik zie aan de linkerkant een dikke streepje en aan de rechterkant een heel licht streepje!
met hoeveel dagen overtijd is het zinvol de huisarts om raad te vragen. mijn cyclus is altijd redelijk regelamtig geweest sinds stoppen met de pil. tot vorige maand toen had ik de 3e dag over tijd een echte mega ongi met heel erge buikkrampen en heel veel bloedverlies. zit nu al op de 5 dagen over tijd en heb wat vage dingen waarvan ik niet zeker ben of ze met de spanning te maken hebben of met het eventueel toch zwanger zijn. heb 2e dag overtijd test gedaan trouwens deze ronde. die was echt mega negatief (de volgende ochtend toen hij opgedroogd was, was er wel een vaag streepje te zien). wie kan me helpen met deze vraag? wil zo graag weten maar durf niet te testen omdat ik zo bang ben dat het weer negatieve test is.
Ik had er nog een foto van gemaakt dus die ga ik nu even in mijn album zetten, misschien is ie iets duidelijker
Dag dames, Ik verwachte eigenlijk goed nieuws vanochtend, hoe kan dat nou............ Ik denk zelf dat mijn cyclus toch orter heeft geduurd, mischien toch niet mijn ei gevoeld......
Ik zie toch echt wel een streepje hoor! Hoop dat de streep snel duidelijker wordt, ga voor je duimen!
Nu mag ik natuurlijk een nieuwe banner! moet er nog erg aan wennen hoor! Mijn vriendje is ect ontzettend lief, sprong gister een gat in de lucht en zij zie wel.....ik wist het wel! Bel nu om de minuutjes hoe het met me gaat! lief hé
@Irene ... er lijkt een 2de streepje te zitten. Maar nog wel heel erg vaag. Test zondagochtend nog een keertje zou ik zeggen. Na die vage testen van Fem durf ik je niet te feliciteren...was er van overtuigd dat ze zwanger was [en haar streep was nog duidelijker]. Bedoel het niet vervelend hoor meid....maar blijf nog even met beide benen op de grond staan. Zal voor je duimen dat hij de volgende test een stuk duidelijker is. *Dikke knuf*
irene, normaal zou ik ook feliciteren met vage streep. streep=streep zeggen ze. maar lees hier nu dat dat toch niet altijd op gaat. zou als ik jou was nog prberen te wachten en dan volgende week nieuwe test doen. met kruidvat test misschien. die zijn erg gevoelig.
Ik heb toch echt hoop. De vorige x dat ik zwanger was (helaas MK geworden) was het ook een Etos test en het streepje was super licht en dat bleef na meerdere testen licht totdat ik geloof ik 1 week overtijd was. Vandaar dat ik hoop hou. Ik voel me nu ook precies hetzelfde als de vorige x dat ik zwanger was, maar zelfs nog wat gelukkiger, kan het niet echt uitleggen. Ik denk dat ik morgenochten weer ga testen (tja, ik ben ongeduldig!) Ik ga maar eens een ander merk halen, welke raden jullie aan?
Ja ik ga zo kruidvat halen. Kan je die ook in een bekertje opvangen (de urine) en dan de test erin houden, of moet je hem onder de straal houden zeg maar?
wat een vruchtbare maand is februari! allemaal gefeliciteerd.... ik kom hier stieken wat "vruchtbaarheid" opvangen hoor... ik laat genoeg over voor de rest hoor!... Ik kom regelmatig even kijken hier, ik hoor in nod maart, maar het is hier zo spannend! good luck allemaal! dikke kus
Caitlin, gefeliciteerd meid! Irene, ik zie ook een licht streepje hoor, spannend! Ik doe zelf ook altijd de testen met opgevangen urine..vind ik zelf prettiger.. Kan gewoon met alle testen, hoeft niet perse onder straal (heb ik nog nooit gedaan) kruidvat testen zijn goede testen! Ik duim voor je meis, maar het ziet er goed uit! Liefs Syl
sylvia en caitlin gefeliciteerd! Fem wat rot voor je ,....*knuff* En Irene ik zie een streep hoor..ook al is hij heel licht...alvast voorzichtig gefeliciteerd
Shit eej, erg jammer die negatieve testen. Laat de dan ook maar komen hé... En Irene: ik sluit me aan bij de rest, bij de voorzichtige felicitiaties! Zelf dacht ik ongesteld te worden gisteren, oud bloed zegmaar, en vannacht weer helemaal niets?!?!?
@ Diddl, ik mag ook in het rood, gisteren 2 dagen te vroeg ongi geworden. Die 17e is geen geluksdag, zeg!