@Ikke, ik kan me jouw situatie ontzettend goed voorstellen. Iedere keer een tegenvaller, nadat je er weken mee bezig bent geweest, dat is ook haast niet vol te houden. En door zo'n forum ben je er nog extra mee bezig. Ook wel goed als uitlaatklep, maar toch.... Je ziet het nu aan de vage testers: normaal gesproken zou een vaag streepje een gelukskreet opleveren, maar omdat men op het forum andere verhalen kent, wordt er ineens nog verder gestresst. ZONDE! Hartstikke goed dat je er even mee stopt. Als ik jou was, zou ik zelfs ook niet meer meelezen, want dat bevordert het afkicken niet echt . Sterkte meis!
@ Irene! JEEEH gefeliciteerd meid! En er nu lekker van genieten! @ fem en berna... Meiden.. hoe kan dat... Ik vind het zo ontzettend rot voor jullie... Heb er geen woorden voor.. Als die duiveltjes er nou nog niet zijn, dan het weekend ff roeren!
Hoi Ikke! Wil jou ook graag even heel veel sterkte toewensen! Hoop dat jullie ook snel een mooi wondertje kunnen verwachten! Irene.... ik ga volgende week pas weer testen, dan moet ik wel een dikke vette streep hebben! Liefs
Irene, gefeliciteerd! Heerlijk dat je nu vakantie hebt, kun je je er ook echt even helemaal aan overgeven! Liefs bigdream
@ Caitlin80, gefeliciflapstaart meis! Geniet er maar van! @ Linda, dikke knuff voor jou! Ik weet hoe je je voelt meis, heb ook al ontelbare negatieve testen in mn handen gehad! Wat ga je nu doen? Afwachten of naar de gyn zodat ze je ongesteldheid op kunnen wekken? @ Arka, je kunt toch wel iets drinken? Dan drink je gewoon niet zoveel. 1 of 2 glaasjes ofzo, dat kan echt geen kwaad. Je hebt pas na 6 weken een bloedband met je kindje. Laat je weten wat je gaat doen? Veel plezier met je vrijgezellenfeest! Wanneer trouwen jullie? @ Jollie, ik heb dat ook een paar keer gehad. Was gewoon oud bloed van mn menstruatie bleek. Tenminste dat zei de gyn toen ik daar de keer erna was. @ Marieke, moeilijk is dat he? Je gunt het een ander wel. MAar je gunt het jezelf veel meer. Dikke knuff voor jou! @ikbenanneke, dan gooi je er toch nog een test tegenaan? @ Jeskuh81, wanneer ga je testen? @ Berna, dikke knuff voor jou! @ Fem, ook negatief! Dikke knuff voor jou! Wanneer trouwen jullie? Als je vanmiddag gaat testen moet je nu niet zoveel drinken he? En je plas een paar uur ophouden! @Ikke, dikke knuffel voor jou! Ik hoop dat je snel weer een beetje rust in je koppie vindt en met ons mee komt schrijven. @ Irene, ik denk zwanger. Een streep is een streep! Gefeliciteerd! Ik had dat ook hoor, dat de streep in t echt donkerder was als op de foto. @ Sylvia, gefeliciflapstaart! Ik had dat ook hoor dat de streep in t echt donkerder was als op de foto. Nou hier eigenlijk niet zoveel nieuws. Ik merk wel dat mn tepelhof weer mega aan t worden is. En eerlijk gezegd had ik dat ook in dec toen ik net mn eisprong gehad had. Ach misschien verbeelden we het ons wel. Nog maar ff afwachten!
Ja, daar heb je gelijk in Berna... Toch is het wel eens moeilijk soms... kan me jouw onzekerheid heel goed voorstellen hoor! Maar... de aanhouder wint en wij stappen samen in die bus! Eh, na het roeren Liefs
Dan roep ik: SIMSALABIM, HOCUSPOCUS PILATUS PAS, hierbij wil ik voor iedereen een vruchtbare plas... Eh... of zoiets dergelijks... Berna... ik denk wel dat je meegaat... Knuf
Ahum, ging iets te veel in mijn toverspreuk op net... volgens mij denken mijn collega's dat ik rijp ben voor het "nut-house", aangezien ik hier lichtjes met mijn zogenaamde toverstafje zit te zwieren....