@Noor: gefeliciteerd meid! Laten we hopen dat we ons allemaal snel bij je mogen voegen in bij de oktobermama's (of zit je nog in sep.? Ben ff de tel kwijt), in ieder geval: Van harte!
Goedemorgen allemaal! Goed geslapen? Noor, wat heerlijk zeg! Van harte gefeliciteerd en geniet er maar lekker van! Nou, onze klusperiode zit er weer aan te komen... haha, we zijn al begonnen met opwarmen! Alleen... gisteren wilde het bij mijn kereltje ff niet meer na een minuut of 20... sorry hoor, zo vroeg in de dag, maar word er een beetje onzeker van... Bij jullie ook wel eens gebeurd? Lief Chris
Pff... Om nou "gelukkig" te zeggen Zico da's ook een beetje raar, maar ben enigzins gerustgesteld dat wij niet de enige zijn.... Ben een beetje een onzekere miep dan, want dan denk ik gelijk dat het aan mij ligt... Volgende keer beter! Bedankt! Liefs Chris
Chrisje: Nee hoor, die van mij had ook geen "puf" gisteren . Nu zou ik vandaag mijn ei hebben, als we vanavond klussen, zijn we dan te laat? (sorry hoor, maar ik heb er allemaal écht geen verstand van), zondag wel geklust trouwens...
Hé Fem, gewoon lekker klussen Als je vandaag je "ei" hebt (haha, ik moet er nog steeds om lachen als ik het typ op lees) dan blijft 'ie toch zowieso 12 uur leven? En volgens mij blijven de zaadcellen soms wel tot 72 uur leven, dus dan kan zondag ook nog goed zijn geweest! Ben nou ook niet echt een mega-expert, wat dit is ook nog maar onze derde ronde, maar je wordt hier op 't forum een stuk wijzer Liefs Chris
Ja, ik ben idd heel blij met dit forum anders had ik helemaal niks geweten, ik hoop maar dat ik hem vanavond "over kan halen", we hebben allebei een drukke dag voor de boeg en dan zijn we 's avonds altijd moe.... dus laten we het hopen...... en anders hopen op één goed zaadje van afgelopen zondag.... !
Haha, ja, er is er maar één voor nodig om raak te schieten! Weet je, ik zie dan altijd het begin van de film Look who's talking voor me... Dan zie je al die zaadcellen zeg maar richting ei zwemmen! Echt heel grappig! Hoop echt voor je dat het raak is! Eerste ronde, zou echt toppie zijn! Mijn duimen draaien! Liefs Chris
Hahaha Chrisje, ja, wij doen ook altijd dat begin van die film na (hoe erg kun je zijn? ), ik hoop het zo! Maarja, meerderen met mij natuurlijk en het zou wat zijn zeg, de eerste ronde raak!
Ja spannend allemaal hee , donderdag begon ik met die lh testjes en zondag 2 rose streepjes dus zou ik dan vruchtbaar zijn. Druk aan het klussen geweest donderdag,vrijdag,zaterdag,zondag en maandag , en nu maar afwachten..... pfff 4feb kan ik pas een thuis test doen , het lijkt nog zo ver weg. Ben er nerveus van. Ik weet wel dat ik dat niet moet doen maar het is te spannend! Voel ook van alles , of denk te voelen.
Haha, Fem, wat herkenbaar! De uiteindelijke zaadcel die weet door te breken: Yeh, oh, I'm in, I'm in! YOEHOE! Heerlijk toch, de lol tijdens het klussen! Ben blij dat het bij ons soms een dolle boel is! Je zou niet de eerst zijn die in de eerste ronde raak schiet! Hoe voel je je zo zonder hormonen? @Anz: volgens mij is dat zo'n 5 dagen na je eisprong! Liefs Chris
ik moest eigenlijk gisteren aan de klus... maar door ziekte afgelopen zaterdag voor het laatst geklust..... hopen op heeeeele sterke zaadjes...hihi
@Chris: ik heb me net twee weken zwaar belabberd gevoeld , voelde me ziek, pijn in mijn buik, hoofdpijn etc. Gisteren was de eerste dag dat ik me eigenlijk TOP voelde! Vanavond Look who's talking naspelen, laten we het hopen ghehehehehe. @Anz: ik zou ff in de calculator kijken, dan kun je precies berekenen wanneer je innesteling zou zijn! Ik hoop dat je er iets aan hebt!
Hi meiden, Ik ben toch wel blij te lezen dat ik niet de enige ben die niet elke avond zin heeft in een feestje ookal is het voor een heel goed doel. In weekenden hebben we altijd een paar x een feestje. Maar lullig genoeg ben ik nooit vruchtbaar in het weekend. Tja nu volgens mijn banner wel maar ik heb mijn eitje altijd vrij vroeg. Savonds na het werk, sport, studeren etc toch vaak moe. Hier lees je van mensen die er toch elke keer weer naar uitkijken. Wij zijn er duidelijk overuit. Wij zijn weekendklussers van vrijdag tot en met zondagmiddag. Nu met de kou is het wel fijner om tegen elkaar aan te kruipen. Dat scheelt weer. Succes & plezier met klussen. Liefs, Gaby
Haha, GO GIRL! Grappig he... o, ik moet dit echt ff uit mijn hoofd krijgen, want anders zie ik bij de eerstvolgende keer klussen dat beeld voor me hoe ze richting ei vliegen! Liefs Chris
@Gaby; als ik het soms hier lees denk ik wel eens: "Zijn wij nou zo raar?" maar gelukkig is het dus heel normaal om weekendklussers te zijn, dat zijn wij ook wel hoor, ik moet vanavond ook alles uit de kast trekken om te klussen ben ik bang.... door de week zijn we altijd zo moe... , ben blij dat we zondag nog geklust hebben, maar ben bang dat dat iets te vroeg was.....