NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    dat moet je sowieso doen... alleen zou het jammer vinden als ze morgen weer een vage test heeft... dan weet je namelijk nog niets.... maar op 17 DPO moet ie toch echt wel knallen als je zwanger bent... zie mijn album voor de eerste test op 18 DPO... en toen gewoon s avonds uit het werk

2. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

19 dec 2006
    671
    0
    0
    Jippie weekend.
    Ik ga jullie in de gaten houden en kijken of de testen nu duidelijker worden.
    Fijn weekend iedereen.

3. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    waar kan ik de oktobermama's vinden. Ik zie het nergens! :rolleyes:

4. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hello

hier nog even aan het bekomen van alweer een negatieve test en toch voel ik iets...

enfin, ik ga van dit weekend genieten! Met volle teugen, volgende week zien we wel weer.

Zijn er dingen waar ik voor moet opletten dit weekend (stel dàt ik zwanger zou zijn?). Het weekend is helemaal georganiseerd door mijn vriendinnen en heb geen idee wat we gaan doen.

@ fem: ik ken de stomme opmerkingen, daarom dat ik twijfel of ik het één van de meisje zou zeggen vanavond...

Veel sterkte aan iedereen!

En zo ongelooflijk bedankt voor alles! Jullie zijn zoooooooooooooo'n schatten!

5. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Irene, die staat onder de bevallingslijst op de Index! Hoogstwaarschijnlijk tot daar volgende week ;)

Knuf

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

hallo dame's!

Ow fem het wordt nu toch echt wel eens tijd voor een dikke vette posi teste hur!

Ik moet nog een paar dag, maar heb echt nergens meer last van.... Mn temp blijft wel hoog maar ja dat kan de laatste dag nog dalen....
    Wel raar, afgelopen week had ik overal last van en nu, helemaal niks! :(

7. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Ja Chrisje, ik verwacht je daar snel te zien hoor! En Fem en Berna ook trouwens.

8. puppie

puppie Lid

17 jan 2007
    93
    0
    0
    Iedereen met een positieve test van harte gefeliciteerd.

@caitlin hou een plekje vrij voor mij kunnen we elkaar precies vertellen wat we voelen. ( mijn nod was op dezelfde dag als jij! )

9. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    hallo hallo .. ik kom ook meekletsen als dat goed is!

Iedereen met een posi test gefelici!

Mijn nod = 19 feb.. berekend op een cyclus van 28 dagen.. maar aangezien mijn cyclus elke maand anders is.. ben ik het maar vanaf deze maand gaan bij houden.. we shall see!

Iedereen succes met zwanger worden!

10. ikbenanneke

ikbenanneke Niet meer actief

ik doe mee met de vage testen deze maand.

na dinsdag negatieve test heb ik vandaag een vage test. vaag streepje. heb de kruivat test gedaan. dus alsnog wachten we gewoon even af. volgende week nog een test als ik nog niet ongi ben en we zien wel of hij dan duidelijker is.

11. Wat een spanning en vage testen hier zeg! Hoop dat iedereen snel een beetje duidelijkheid krijgt!

Ik wil weer roze namen zien!

Groetjes Jelske

12. ikbenanneke

ikbenanneke Niet meer actief

mijn test lijkt op de 3e test van irene.....(heb onze digitale camera uitgeleend). we hebben wel de kruidvattest gebruikt. heb net nog ff gekeken (uurtje geleden getest) en het streepje was nog hetzelfde als minuutje of 3 na het testen......
    denk dat ik er nog maar ff vanuit ga dat het niet zo is en dat ik maandag ofzo nog eens test. mijn man was zo lief om meteen 3 testen mee te nemen. voor het geval dat. hij zei ik had al zo'n vermoeden dat we zouden twijfelen aan de uitslag van de eerste test.

13. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    ik heb zelf nog geen ervaring met positieve testen maar ze zeggen toch een streep is een streep dus zwanger!?!
    ik zal voor je duimen anneke
    kuzz

14. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hoi Pink ladies en wannabees

@ Fem, berna & Arka: Het moet toch niet gekker worden met jullie. Ik snap er niets meer van. Echt balen. Ik was echt overtuigd dat het wel goed zou zitten. :(

@ Irene: toppie meid. Geniet!

@ Ikke: Heel wijs> het is goed om een beetje rust te nemen meid. En je weet het je bent altijd weer welkom. Heel veel succes bij de arts en ik hoop op een mooie beeb voor jou en je mannetje in de nabije toekomst. Knuff

Verder heb ik nogal haast, maar ik moest het even weten. Ik vind het echt balen voor jullie. Ik ko, vanavond laat nog even langs.

kuz aan iedereen.

15. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Goedenavond lieve meiden,

Ik heb nog niet alles gelezen, maar ik ben bang dat de duivels eraan komen, heb ineens vreselijk veel last van mijn rug en buikpijn in het midden.... nouja, als het zo is zal het mij in ieder geval meer duidelijkheid geven.

Het vage streepje van vanmorgen is na een half uur (volgens mannetje) blauw geworden (nog lichter als de foto in mijn album), ik meende dat de test na 10 minuten niet meer betrouwbaar was.

Ik hou me vanavond even een beetje rustig na de opmerkingen van vandaag die ik te horen kreeg, dus als ik niet zo vaak voorbij kom schuiven: sorry daarvoor.

Nogmaals gefeliciteerd aan alles rose dames!

Liefs van mij

16. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Op het forum hier doen ze toch niet raar tegen je meisie of wel?
    Ik duim iig nog steeds iedere dag voor je meisie.
    Je bent een topwijfie!

Liefs Daantje

17. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Daantje: Nee hoor meid, ik vind iedereen hier ZO lief en begripvol, daar ben ik iedereen alleen maar dankbaar voor!

Dank je wel!

18. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Gelukkig maar meisie :D

19. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    fem! spannend zeg je had dus eigenlijk een positieve test toch? net als ik alleen iets te laat verschenen? pfff spannend hoor!

ikbenanneke jij ook sterkte met wachten!

20. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Goed, wij zijn ook bij de gyn geweest.
    Er is een uitstrijkje gemaakt, kweken afgenomen. Man mag zijn zaadjes inleveren en ik moet bloedprikken wanneer ik ongesteld ben geworden.
    We hadden een hele aardige gyn. die ons heel serieus nam.Ik vond/vind het eigenlijk reuze interessant :) Ben erg benieuwd naar hoe het nu verder gaat.

Voor alle zwangeren: van harte gefeilicieerd. En wat een hoop twijfel testen hè? Succes hoor!

Deel Deze Pagina