even banner checken. @ marieke: super dat jullie die stap zetten. Hopelijk kan de wetenschap jullie vlug helpen.
Ik weet het eigenlijk niet zo goed? Ik denk zondag, maar dat is nog zo vroeg. Gans volgende week kom ik niet samen wakker met mijn ventje, dus als de uitblijven kan ik pas volgende zondag opnieuw testen. Ben een beetje bang om te testen. Nu is er hoop, als ik negatief test ben ik toch altijd een dagje van slag.
ELS...spannend meid. Succes met testen. Heb je je ei ook gevoeld of opgespoort dmv ovulatietesten/tempen, zodat je weet of je nod klopt?
heb de foto van de test in mijn map gezet. heb ff het toestel van de buren geleend, wil toch wel graag jullie mening horen. is het echt een streepje of verbeeld ik het me alleen maar. en wil ik graag een streepje zien? groetjes anneke
@ diddl: soms voel ik mijn ei en soms niet. Maar zijn witverlies verraadt wel vrij goed wanneer ik mijn ei heb. Hopelijk hebben we goed gemikt deze keer. Ik heb nog geen ovu-testen of temp kaarten gebruikt, maar ben het wel van plan als het deze keer niet raak is. vanaf wanneer moet je eigenlijk beginnen met ovu-testen? Op het moment dat je denkt je eisprong te hebben, een paar dagen ervoor?
@anneke Ik zie wel iets, maar hij is voor de verandering heel vaag! Ik geloof dat dit een beetje hoort bij februari. Ik kan er zelf niet zo veel van maken, heb je met ochtendurine getest?
Je bent dus vrij zeker van je nod? Dan zou ik zondag zeker gaan testen, dan ben je na je nod. Geloof dat je ovulatie testen een paar dagen voor je ei moet gaan gebruiken. Heb er [nog] geen ervaring mee.
Ik had al een paar keer gekeken vandaag of je al gereageerd had.. was zo benieuwd naar jou GYN verhaal.. Heb je geen echo gehad? En ze gaan bloedprikken om te kijken of je wel een eisprong hebt en je hormonen enzo controleren denk ik? Bij mij ook! Spannend he? Wanneer mag je terug komen? Ik over 4/5 weken,, duurt wel errug lang, hoorrrrrr... ik wil nú wel weten wat er uit de onderzoeken komt.. "Suc6 iig! @Fem: Jaaa die opmerkingen// Ik ken mensen die me zien en dan alleenm maar zeggen: " Ènnn?" dan zeg ik (heel flauw) "wat ènn?" "Nou, is er al wat? ...' tssss ze vragen zo vaak en dan denken dat wìj er te veel mee bezig zijn.. misschien wordt ik niet zwanger omdat zìj er zoveel mee bezig zijn.. (haha ook flauw.. ) Gewoon negeren, hoor! (zegt ze.. pfff makkelijk gezegd , ik weet het..) Hier, gewoon een dikke knuf... KKKKNNNNUUUUUUFFFFFFFF (geeft knuf) En alle vage testers : veel suc6, ik hoop dat het nu weer echt streep=streep is! Elke dag even een rose naam zou wel mooi zijn! Liefs lin eind maart 2e x GYN, nu wachten op uitslag bloedprikken; wel of geen eisprong!
Ik had al een paar keer gekeken vandaag of je al gereageerd had.. was zo benieuwd naar jou GYN verhaal.. Heb je geen echo gehad? En ze gaan bloedprikken om te kijken of je wel een eisprong hebt en je hormonen enzo controleren denk ik? Bij mij ook! Spannend he? Wanneer mag je terug komen? Ik over 4/5 weken,, duurt wel errug lang, hoorrrrrr... ik wil nú wel weten wat er uit de onderzoeken komt.. "Suc6 iig! @Fem: Jaaa die opmerkingen// Ik ken mensen die me zien en dan alleenm maar zeggen: " Ènnn?" dan zeg ik (heel flauw) "wat ènn?" "Nou, is er al wat? ...' tssss ze vragen zo vaak en dan denken dat wìj er te veel mee bezig zijn.. misschien wordt ik niet zwanger omdat zìj er zoveel mee bezig zijn.. (haha ook flauw.. ) Gewoon negeren, hoor! (zegt ze.. pfff makkelijk gezegd , ik weet het..) Hier, gewoon een dikke knuf... KKKKNNNNUUUUUUFFFFFFFF (geeft knuf) En alle vage testers : veel suc6, ik hoop dat het nu weer echt streep=streep is! Elke dag even een rose naam zou wel mooi zijn! Liefs lin eind maart 2e x GYN, nu wachten op uitslag bloedprikken; wel of geen eisprong!
@ Els, in de gebruiksaanwijzing van ovulatietesten staat een schemaatje, gekeken naar de gemiddelde lengte van je cyclus op welke dag je dan zou moeten beginnen. Is idd een paar dagen ervoor. Groetjes Jelske
Wanneer heb je de foto genomen meteen na de test? of langer? ik zie ook een vaag streepje.. maar als je de test laat liggen (langer dan tien minuten) dan verschijnt er vaak ook een streep, vandaar mijn vraag.
Nog even gluren hoor. @ Chrisje: Spannend meid volgens mij is het gewoon raak. Je mag ook huilen van geluk hoor! (zie berichten 5 dagen geleden) @ Fem: Trek je er niets van aan meid. Zijn gewoon mensen die denken mensenkennis te hebben en maar wat kletsen. Je moet doen waar jij je happy bij voelt. En wij vinden je hartstikke gezellig. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, want hier wordt je gewoon harstikke onzeker van. Dikke mega hug voor jou. Nou ladies stay cool en tot snel 8)