NOD Februari

Discussion in 'NOD forum' started by jolie, Nov 30, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik werd er gewoon een beetje ongerust van.. Er staat niets anders op dan afwachten. In ieder geval bedankt ;)

2. Linneke

Linneke Actief lid

Dec 28, 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    oeaaaAAAHHH, kom ik net bij de apotheek, moet ik even 30 euro neertellen voor 7 ovulatietests.... Is dat normaal? Doen jullie dat ook? En dan elke maand weer 30 euro.. jemig.. En dan nog niet eens genoeg hebben aan die 7 misschien.. pfff..
    Nou, dat is me toch echt te veel, hoor! Als t echt een ei is, dan zal ik m ook goed bevruchten haha! En als ik de test doe dan weet ik t.. Nou ja ik hoor het ook wel van de GYN over 2 weken.. Dan maar even geduld hebben.. En Didll.. ik ga dit superei zeker niet met rust laten :) Ik ga m bestoken met... (nou ja, mn hubbie dan.. hihi)

Dus als ik hier vanaaf niet ben.. :oops: gelukkig gister en eergister geklust..! vandaag en morgen nog even .. oeioei wat spannend!

@ Seker: Is het niet je blindedarm? Hoorde dat van iemand die zo'n pijn onder zn navel had.. in t zieknhuis niks te vinden.. toch maar een kijkoperatie bij de blindedarm en BINGO, gelijk alles eruit gehaald!
    Hoop echt voor je dast het een innesteling is.. maar zo'n pijn zal dat toch niet doen? Bel anders voor de zekerheid even met je dokterswacht ofzo.. je kunt altijd even overleggen en dan hoor je wel wat zij er van denken! Hou ons op de hoogte!

Liefs Lin (die helemnaal in de wolken is met haar misschien-ei)

3. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Linneke, een jaartje terug werd ik met hevige brandende pijn in mijn buik wakker, midden in de nacht. Ik ben met spoed naar de dokterswacht geweest. Ik kon gewoon bijna niet meer lopen, zo erg was dat. Ze hadden een vermoeding dat het een blindedarmontsteking was omdat ze een klein beetje ontsteking hadden gevonden in mijn urine. Ik moest in het ziekenhuis wachten, na een halve dag wachten, werd de pijn minder en was de ontsteking weg. Maar toen huilde ik echt van de pijn. Maar op dit moment is de pijn niet zo hevig als toen. Het is er wel, maar ik kan er wel tegen.

Misschien moet ik idd even contact opnemen voor alle zekerheid. Ik denk dat ik het vandaag even bekijk en als het er morgen nog steeds is, dat ik dan even contact opneem.

4. marina99

marina99 Bekend lid

Sep 12, 2006
    913
    0
    0
    @linneke, ja duur he ,die ovu testen.
    ik had er maar 5 nodig deze ronde toen ik mn ei ''vond"dit was de 1e ronde met ovu testen voor mij.

ik heb wel n regelmatige cyclus,dus weet wel ongeveer ik kan gaan testen nu.

heel veel succes hoor!

ik denk dat mn ongi eraan komt...

5. jessy 28

jessy 28 Lid

Feb 15, 2007
    40
    0
    0
    groningen
    Mijn NOD komt er ook bijna aan nu...

Heb er niet echt n goed gevoel over maar begin toch n beetje zenuwachtig te worden.

Dat rottige wachten ook :x

6. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    @Linneke.... :) :) Veel plezier dan maar. :) :)

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

We hebben tegelijk onze nod zie ik, heb het nu ook wel een beetje gehad met het wachten. Heb ook nergens meer last van...
    Dus van mij mag ik nu wel ongi worden, kunnen we weer klussen :D

8. jessy 28

jessy 28 Lid

Feb 15, 2007
    40
    0
    0
    groningen
    Ja idd dan heb je tenminste het gevoel dat je er wat aan kunt doen ;)

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Juistem!

Merk trouwens wel dat ik onwijse stemmingswisselingen heb... Ben net een schizo, en me kerel wordt er gek van :confused: 8)

10. jessy 28

jessy 28 Lid

Feb 15, 2007
    40
    0
    0
    groningen
    jaaaaaaa dat heb ik ook heel erg. hahahaha

Ben ik heel lief en dan in eens super geeriteerd :oops:

Maar ja denk dat dat toch komt omdat ik ongi moet worden.
    Heb er normaal geen last van maar ja is wel iets wat je veel hoort :(
    Hoop alleen niet dat ik dat dan nu elke maand heb, tis niet echt fijn.

liefs

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik denk idd dat het bij mij ook door mn ongi komt, maar heb het nog niet eerder gehad.
    Ach zo vind je elke maand iets nieuws uit wat op een mogelijke zwangerschap zou kunnen wijzen, maar achteraf blijkt het de ongi te zijn.
    Gek lichaam :p

12. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    Ik kan wel janken.....gaat hier vanalles mis. :cry:
    De wasdroger lijkt het te begeven...draait niet meer en maakt een geluid dat niet hoort. Mannetje is aan het voetballen ... hoop dat hij hem vanavond kan fixen. [-o<
    En gezien ik de was in het weekend draai, kun je nagaan hoeveel er nog ligt. :(
    We moesten 2 maanden geleden ook al een nieuwe wasmachine kopen en nu dit weer. Grrrrrrrrrrr....baal...baal.

En de meiden hebben nog steeds [na een miljoen keer te hebben uitgelegd dat het niet zo is] het idee dat het huis één grote gymzaal is.
    Hebben ze weer van de vensterbank [op hun slaapkamer] staan springen ... met als gevolg dat ze het hele rolgordijn inclusief montage delen eraf hebben
    getrokken. :confused: :confused:
    Ik flipte :evil: :evil: ... nu zitten er mega gaten in het kozijn en hebben ze vannacht geen gordijn meer. Het overgordijn hebben ze er namelijk laatst ook al af gesloopt. :evil:

Weten jullie zeker dat je nog aan kinderen wil beginnen?

13. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

Dec 28, 2006
    1,541
    142
    63
    Female
    eeuuuuhhhh......ja toch wel moest wel een beetje lachen toen ik je verhaal las. Het is wel shit allemaal maar het lijkt me zo heerlijk zo'n huis waarin vanalles gebeurt. De kinderen die heerlijk door het huis rennen ...... zeg ik kinderloos.....
    Af en toe kun je ze wel achter het behang plakken maar toch.

Rot van je droger, dat zijn van die dingen die nooit kapot mogen gaan.

14. jessy 28

jessy 28 Lid

Feb 15, 2007
    40
    0
    0
    groningen
    Hahahahah (sorry) klinkt n beetje als n rampen gebied bij jou thuis.

Maar deze momenten wegen vast niet op tegen de mooie.
    Anders ging je vast niet voor n derde ;)

Hoop alleen wel dat je mannetje de droger kan maken want dat is idd erg vervelend.

Sterkte dit weekend ;)

15. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    @Jessey...we gaan zelfs voor een 4de! We lijken wel gek :)

Gelukkig gaat het er hier niet altijd zo aan toe. Zou je ook voor geen goud willen missen, maar af en toe.....
    Ze hebben even hun zonden over dacht [verplicht] en spelen inmiddels weer heerlijk.

Nou die wasdroger is rijp voor de sloop. Had alvast even de ombouw er vanaf gehaald zodat als mijn man thuis zou komen hij er meteen even naar zou kunnen kijken. Dat is niet meer nodig...zelfs een leek als ik zag het meteen. Die is overleden.
    Hij is nog maar 3½ jaar jong en valt net een ½jaar buiten de garantie. Zul je altijd zien hé.

Dat wordt dus weer ouderwets de was ophangen dit weekend :evil: ...dinsdag meteen maar een nieuwe halen. Ga zo maar weer eens kieskeurig raadplegen.

16. jessy 28

jessy 28 Lid

Feb 15, 2007
    40
    0
    0
    groningen
    oooooh sorry had t niet goed gelezen :oops:

Nou als je voor de 4e gaat moet het wel heeeeeeel leuk zijn :)
    Dus met zo'n rampen dag krijg je ons niet aan t twijfelen hoor ;)

Wel balen van je drogen zeg en dan ook nog net buiten de garantie, hoe kan t ook anders :evil:

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Goeiemiddag!

Pfft wat verveel ik me :( Mn mannetje slaapt ff lekker op de bank en ik voel me niet zo goed.
    De misselijkheid is er weer en begin behoorlijke last te krijgen van de "achterkant" (uhum :) ) van mn borsten.
    Ik had dit gevoel van mn borsten vorige ronde ook al ( alleen toen veel minder erg) en werd toen onig, dus zal nu niet zolang meer duren :x

18. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

Oct 10, 2006
    1,193
    0
    0
    Goedenavond meiden!
    Hoe is het hier? Alles goed? O, Diddl, arme jij... kan me heel goed voorstellen dat je ze soms wel ff achter het behang wil plakken... Ik heb dat soms wel eens bij mijn neefjes van 2 en 5... Monsters zijn het soms, haha! Maar toch wel weer schatjes.... Haha, wordt wat met nummer 4 erbij!

Heb zelf mijn banner toch maar aangepast en heb eindelijk de moet gevonden mezelf "zwanger" te noemen, jippie! Misschien volgende week de gyno maar even bellen!

Nou, allemaal nog een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel fijn weekend! Mijn duimen draaien volop voor alle wachters en testers en ik spreek jullie zowieso maandag weer! (Zit nu namelijk in zo'n internetwinkeltje, geen internet thuis, vandaar maandag weer, op 't werk ;) )

Dikke knuffel!

19. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    gefeliciteerd chrisje
    ik ook bijna... ik ben gewoon zwanger hoor kan niet anders met 5 licht positieve testen alleen ik wil een vette test dus wacht tot dinsdag met testen en banner aanpassen ga nu naar mijn ouders en het zel wel vertellen

20. bigdream

bigdream Fanatiek lid

Jan 21, 2007
    2,484
    0
    0
    Gefeliciteerd Chrisje!
    Liefs bigdream!

Share This Page