@Astrid: Ik hoop het niet voor je dat het de rode brigade is... maar een stijgende temp. zegt toch ook wel wat? Ik wil je niet gekmaken,maar ik hoop het wel voor je hoor! Berna: Ik duim met je mee voor een vette positieve test! *Duim duim*
tja gisteren was het misschien pas 15 dpo dus tja kan wel ff duren een dikke streep maar ik wil hem ook zo graag
He fem das balen maar die digitale zijn niet erg gevoelig he.. dus er is nog hoop waarom vraag je niet om een bloedtest?
@ Fem, Ik laat me niet gek maken 8) Wehehehe. maar ik vind een stijgende temp ook wel wat zeggen hoor, ik probeer alleen niet teveel te hopen. Helemaal omdat ik me echt ongi voel. En door dat beetje bruin verlies vanochtend weet ik het helemaal niet meer. Kan nu alleen maar afwachten ben ik bang :x
@Berna: Ik ga morgen naar de ha om te vragen hoe het komt voordat ik zolang de op bezoek krijg. Ik weet het; het is pas de eerste ronde dus er kan van alles gebeuren.... maar toch...ik merk het wel.... wanneer ga jij weer testen?
ik ga morgen testen.. heb nog een matcare test en ik heb digitale clearblue ook gehaald voor later in de week
Ikke niet, ik wil dan ook NU weten wat er aan de hand is... , mijn dokter heeft altijd zoveel haast, dus ik hoop maar dat het allemaal gaat lukken in die 10 min. tijd die hij heeft....
ja maar als ik het goed heb haar eerste cyclus zonder pil dus weet je niet precies hoeveel overtijd toch?
Ja, klopt; eerste ronde zonder pil, dus het kan alle kanten nog op, ik was uitgegaan van 30 dagen,maar blijkbaar is het bij mij dus HEEL veel langer hahahahahaha. Morgen is het precies 6 weken geleden dat ik voor het laatst ongesteld werd... , dat was op 08 januari...
dat is waar... ik zou dus helemaal niet testen hahahahah Fem dan kan ik je nu alvast vertellen wat de HA gaat zeggen.. ontpillen meid... afwachten tot je ongesteld word.
Mja, ik weet het , ik ben niet zo geduldig (ZEER slechte eigenschap van moi), ik heb al veel gezocht hier om te samenvatten hoelang het gemiddeld duurde voordat mensen voor het eerst de duivels kregen na het stoppen met de pil, misschien maar eens een poll openen..?
Kan je doen. De mijne was 36 dagen andere maanden niet.. er is denk ik geen rekensommetje voor. helaas is het de eerste ronde gewoon afwachten wanneer het komt.
nee maar die testen zijn al weer van even geleden toch? dan had die digitale echt nu wel zwanger moeten zeggen en dat deed hij niet. Ik heb meerdere malen in 19 maanden mee gemaakt dat ik een vaag streepje had.. geen idee waar dat aan lag.
Ga je eerst na de AH voor je na de HA gaat. Neem je koffie en een gebakjes mee. Heeft hij vast meer tijd je weet hoe ik erover denk.....
wil iemand me even in de lijst rood maken,ben net ongi geworden... een dag te vroeg maar voelde het al aankomen,succes allemaal!