Balen Marina *knuffel* Ik merk het allemaal wel meiden, bedankt voor jullie adviezen.... , ik heb het al vaak gezegd en ik zeg het nu lekker weer: Jullie zijn allemaal kanjers!
Balen Marina! Mijn eerste ronde zonder pil was meteen 28 dagen, ik heb denk ik gewoon mazzel. Ben wel blij met zo'n regelmatige cyclus. Nu nog zwanger worden. Ik zal volgende maand beginnen met ovu testen om te kijken of ik uberhaubt wel een ei heb.
@ Anneke: gefeliciteerd! @ Jotim: Gaat alles goed met je? Is het een beetje fijn op die rose wolk? En hoe bevalt de bus? Gezellig dat je af en toe nog komt kijken. Het is moeilijk he om afstand te nemen van deze site Succes wannabee PINK LADIES!
Ik ben benieuwd wat je HA er van zal zeggen meid, misschien heb ik er ook nog wat aan Ook hier nog steeds geen te bekennen..... Succes!
@ Fem en Berna, wat is die onzekerheid erg he! Hou vooral in je achterhoofd dat ontpillen dit met je kan doen en je ongi door de spanning alleen maar langer uit kan blijven! Succes dames! Groetjes Jelske
Wij blijven maar gelijk op gaan....als we nu ook eens allebei ongesteld werden Dan konden we eindelijk weer eens verder....
@Fem: als dit pas je eerste ronde na het stoppen met de pil is hoop ik voor je dat de HA je niet gewoon weer wegstuurt met je moet maar even afwachten... dat lees ik hier regelmatig dat meiden nog maar moeten afwachten want het kan zijn dat het een tijd duurt voordat het weer normaal is.... @Berna: CB is minder gevoelig dan kruidvat of matcare.... Kan zijn dat je op 15 DPO en daarvoor nog niet zulke duidelijke testen hebt.... ik heb zelf gewacht tot 18 DPO en toen was het zelfs s avonds nog heel duidelijk @Astrid: ik ben bang dat een hoge temp pas wat zegt als ie na je NOD hoog blijft..... heb op het temp forum heel wat kaartjes gezien die tot de NOD prachtig waren en ineens naar beneden doken... Ik duim in ieder geval voor jullie en voor alle anderen die binnenkort mogen testen
Meer dan wachten kan ik (en Marloesje) toch niet doen... omdat (volgens de digitale test) ik toch niet zwanger ben zou ik nu wel de op bezoek wilen krijgen, dan kunnen we eindelijk door naar de volgende ronde, nu is het allemaal zo onzeker... Marloesje: Heb jij al de dokter gebeld o.i.d.? Wat zegt jouw mannetje ervan?
@ la femme, blijf hier terug komen. Gewoon gezellig en spannend. Ik voel me prima op me wolk, met alle klachtjes erbij. Kan eigenlijk niet wachten tot en week of 15 het verlangen naar het echt weer zwanger zijn is groot. Maar ik weer natuurlijk al wat het is
Maar het blijft bijzonder natuurlijk! Of het nou je 1e of je 20e is... (jeetje, bij 20 ben je toch wel uitgelubberd? Probeer dit niet te visualiseren... haha)
@ fem, weet niet hoe groot je woontmaar 20 is veel hoor. Vind 2 keer bevallen al veel. hoop dat ik nu een normale bevalling mee mag maken.
Hahaha, groot genoeg voor 2, maar twintig OMG, nee hoor... dat vind ik echt teveel.... Ik heb maar een Poll aangemaakt in het "zwanger worden" topic, willen jullie meestemmen? Thanx girls!
na 5 maanden ineens ontpillen? hmm tja zou kunnen maar vage streepjes vanwege ontpillen lijkt me toch onwaarschijnlijk
Brigitte ik wacht tot maandag of dinsdag met testen en dan moet ie duidelijk zijn.. vrijdag ben ik een week overtijd als het dan nog niet duidelijker is en geen menstruatie ga ik naar de huisarts...
Tja, ik weet het ook niet.... hoop gewoon voor je dat je snel duidelijkheid hebt en het liefst een vet positieve duidelijkheid!