NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hahaha Chris, en je mannetje maar vragen (tijdens het klussen) "Waar lach je nou om schat?" hahahaha. ;)

Liefs,

Fem

2. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

18 dec 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Hier net zo hoor. Dacht eigenlijk ook dat we zo'n beetje de enigen waren. Toch wel fijn om te horen dat meerdere stellen dat hebben. Inderdaad na werken enzo niet zoveel fut meer 's avonds. M'n mannetje helemaal. Zijn werk is fysiek vrij zwaar. Dus die is echt moe 's avonds. Hij zegt wel: roep maar als ik aan de bak moet hahahaha. Meestal proberen we het dan wat vroeger in de avond te doen. Want als we wachten tot we echt 'naar bed' gaan, dan zijn we eigenlijk al te moe.

3. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    tsja.. zo maak je het wel weer spannender vind ik door lekker vroeg naar bed te gaan en lol te hebben (hihi)
    gister even lekker mijn serie gekeken, daarna toch heerlijk als een blok in slaap gevallen.
    hij mag ook een avondje uitrusten, haaha!

vanavond gaan we wel weer knuffelen...

4. Anz

Anz Actief lid

21 dec 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    Thank you Fem.
    Inderdaad, 26e moet dan mijn innesteling zijn.
    Grappig, maar denk toch dat m'n eitje iets eerder is geweest. Dat kan toch? Ik heb wel een hele korte cyclus, 25 dagen. Vanaf 1e dag NOD tot sprong 8 dagen minstens nodig toch? En dan 14 dagen stipt tot volgende NOD, Dan zou er bij mij toch het een en ander niet kloppen...

5. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Gefeliciteerd :D

6. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Noor gefeliciteerd. Tof hoor!

Ik zit net alles na te lezen en denk nu telkens aan de scene van look who's talking. Lijkt me wel grappig als de zaadjes vechten om een plaatsje, als er maar eentje wint :)

Hier proberen we om de dag te knuffelen, maareh mijn vriend vindt soms elke dag wel leuk (of spontaaner). Ik heb geprobeerd hem uit te leggen dat het beter is om de dag, maar kon hem geen goede uitleg geven. Iemand nog overtuigende tips?

Ach misschien moet ik het ook wat meer los laten en gewoon genieten wanneer het kan i.pv. op gezette tijden.
    Ik heb geen idee wanneer mijn eisprong gaat zijn. Hopelijk voel ik hem weer net als vorige maand. Dus in principe zijn alle klussen welkom.

Tot laters.. 8)

7. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @la femme: het belangrijkste is gewoon van elkaar te genieten... anders wordt het net een babyfabriek... hihihihi....

8. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hé La Femme! Ze zeggen idd dat om de dag het beste is, maar ja... ben het met brigitte eens dat je vooral van elkaar moet genieten... Bij ons is dat ook wel eens elke dag... Dan zitten er vast wel weer een paar duizend goeie zaadcellen tussen, hahah! Maar eh, eigen handwerk is voor mijn kerel strikt verboden als ik er niet ben, hahaha ;)

Liefs Chris

9. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ brigitte22 :) Ja en dat is eigenlijk niet de bedoeling. Het babietje moet uit liefde ontstaan
    Die is er genoeg, dus ik geef mijn vriend wel gelijk en ga gewoon genieten en we zien wel.

Maar soms hebben vrouwen wat in hun hoofd (tenminste ik wel) en hebben dan geen geduld :oops:

10. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Chrisje79 hihihihihi eigen handwerk is ook hier niet toegestaan :)

11. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hahaha, mooi he! Vrouwen... hihihi!

12. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hoi hoi,

daar ben ik weer eens. Ben even niet op de site geweest. Maar nu de klusperiode weer voorbij is kan ik het toch niet laten.

Meiden allemaal heel veel succes deze maand en ik hoop heel veel zwangeren te zien.

13. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

18 dec 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Ik heb mij laten vertellen dat om de dag beter is voor de kwaliteit van 't zaad. Las net dat iedere 2 a 3 dagen het beste is. Maar het moet idd wel leuk en lekker blijven en niet alleen nog maar gaan om het maken van een kindje.

14. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Gelukkig letten wij er nog niet zo op.
    Ja let op wanneer ik me ei heb maar wanner klussen uuh al het ons uitkomt. gelukkig klussen wij altijd al heel veel. Mijn hubby zegt altijd we moeten het gemiddelde in nederland hoog houden.
    Volgens het gemiddelde wordt er in nederland niet veel geklust maar als ik dan eens hier lees denk ik... mmmh kan makkelijk minder.

15. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    wat duurt wachten toch lang zeg.. pas over 13 dagen een test. ik weet nu al dat ik me niet kan beheersen.. alleen heeft het geen enkel nut om het eerder te doen.. ben hier net nieuw, dus nog allemaal een beetje nieuw en zo.. hoop dat ik snel mijn draai kan vinden. en gezellig met jullie mee kan praten

16. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Welkom Kristel83 en babbel gezellig mee. Voor mij is het hier ook nog nieuw, maar ik plaats gewoon een berichtje en dan zie ik wel of er gereageert wordt. Meestal gaat dat goed :)

@ Jotim30 Het is niet zo dat ik er zo op let, maar had het toevallig gelezen en ging mijn vriend daar ook over inlichten. Die lachtte mij toe en zei dat zijn zaad altijd goed was of het nou elke dag is of om de dag.
    Mannen zijn soms zoooo arrogant :)

17. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    dank je wel..
    voor de hoeveelste ronde ga jij?

ik ben best ongeduldig dus hoop stiekem dat het niet te lang duurt...
    voor mij de 1e ronde dus ben nog helemaal pril in de NOD dagen en het testen en zo..

18. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hoi Kristel83, gezellig dat je ook hier mee komt beppen!
    Haha, ja... mannen zijn soms heeeeel arrogant... Jullie hebben vast het citaat letterlijk ook al gehoord van je ventje: "ik heb superzaad" uhuh... Ja schat... :rolleyes:

Liefs Chris

19. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    hoi chrisje79, hebben ze jou zwangerschap voorspeld?dat is wel heel erg leuk als dat dan ook nog uit zou komen natuurlijk

20. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Ja, dat zou echt super zijn... Dan vind ik het niet erg om deze maand ff te skippen zeg maar! Haha! Heb jij al laten pendelen?

Spannend he, uiteindelijk de beslissing te nemen om voor een kindje te gaan! En dan heerlijk ouwehoeren hier met de meiden!

Liefs Chris

Deel Deze Pagina