duim nog steeds voor jullie allemaal mee. al die vage testen deze maand. dat is echt mega balen. fem, na de pil was het bij mij 31 dagen. maar ik ken van een ander forum iemand die had 58 dagen en een collega van mij werd pas ongi na tussenkomst gyno, want ze had helemaal geen eisprong, dus die moest met hormonen opgewekt worden.
Zwangeren gefeliciteerd! Diddl mag ik er ook bij op het lijstje? Ik ga denk ik morgen of dinsdag maar eens testen...
Hallo allemaal, Ik kom hier ook maar eens meekletsen... Heb gisteren getest en kreeg een mooie streep op mijn Romed-dipstick, maar niet precies even dik en intens als de controlestreep, dus ik moet nog maar een weekje wachten (bij Romed-dipsticks is het resultaat pas positief als alletwee de strepen even dik en even rood zijn, helaas (erg frustrerend)). Ben benieuwd wat er gaat gebeuren de komende tijd! Succes allemaal, Groetjes Maris
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria & Pamela 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje & Dimmel 07 feb: Denisse & karaatje & Zebra 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp & Bianc & Appie & Bolletje 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 & Essie & Tazz 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje & Pearly & Kikkie & Anneke & Britt 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam & Susy 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 & irene 16 feb: Britt28 & Sylvia & Nikkie & Lies 17 feb: Linda1980 & Murmel & MissN 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje & Mariekepieke 19 feb: Marina99 & JoyceD & sunnycloud & puppie & Monatoetje & Caitlin & Senna 20 feb: Astrid85 & Jelske1978 & assie 21 feb: Choco & Dootje & Evi27 & Zonneschijn 22 feb: Mommy to be 24 feb: Diddl & Jannes 25 feb: Seker & Pekske 26 feb: MamavanJordy (Bianca) 27 feb: Fientje29 & bigdream & Derona & FunnyMe 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Chrissie & Anouk & fempje 31 feb: Linn? zwanger ... negatieve test ... ongi ... twijfel over test Tussenstand: 19-7-38-1 mk
Hallo, Ik heb me gisteren aangemeld bij de groep van maart (omdat die bovenaan stond met aanklikken) maar ik hoor eigenlijk nog bij februari. Mijn NOD is op 24 feb. Dit met een gemiddelde cyclus van 32 dagen. Mag ik ook op de lijst? Eigenlijk is mijn cyclus telkens ergens tussen de 4 en 5 weken. Als het deze maand niet raak is, ga ik de volgende maand een ovutest proberen. Groetjes, Sjaantje
Hallo allemaal, Mijn NOD is 28 feb. Dit is de eerste maand dat ik gestopt ben met de pil dus ga ervan uit dat het nog wel even duurt voordat het raak kan zijn.... Weet ook nog niet precies hoeveel dagen mijn cyclus gemiddeld is.. Maar het spannende begin is er! Veel succes allemaal, Groetjes Sje
Alle nieuwe dames, welkom hier! We gaan met zn allen duimen tot aan ieder NOD. ps Diddl. Zou je mijn NOD willen verzetten naar de 25e? Heb wrs. een late eisprong gehad... Groetjes Jelske
Heeeeeey jelske zie ik jou ook nog eens Hoe gaat het met jou? Hopelijk ben jij de volgende zwangere van 'gestopt met de pil' topic... xenas ien chrisje zijn ook al lekker zwanger en nu jij he! Liefs jollie
@ Jollie, ik kom hier ook af en toe kijken inderdaad, maar mn netwerk is een beetje hopeloos dus zit iets minder vaak op internet. Hier gaat het verder wel goed eigenlijk, nog redelijk rustig in afwachting van mn NOD... Het gaat wel goed he, met de meiden van het "gestopt met de pil" topic. Het was toch een vruchtbaar topic! Groetjes Jelske
Jelske dat was zeker een vruchtbaartopic ik hoop dat het voor mij ook positief eindigt maar anders ach dan gaan we door naar de volgende ronde ga ook voor jou duimen nu!
Thanx dames! Ik hoop echt dat iedereen van dat topic en alle anderen natuurlijk snel zwanger zijn... Ik ga heel hard duimen voor iedereen hier! Groetjes Jelske
Nee hoor Fem je hebt nog geen 1000000 berichten haha ach wat maakt het uit je wilt je gevoelens toch delen? daar is het forum toch ook voor? ik weet zo goed hoe je je voelt ik word zo gek van de twijfels!
Waarom zou je dat denken Fem? Je moet toch doen wat jij wilt! zolang als je er zelf geen last van hebt is het goed! Groetjes!
ik zit constant te kijken wat er op het forum verschijnt, dus schrijf maar lekker door! erg leuk zo'n actief forum! we doen ook mee aan een forum in verband met ons nieuwbouw huis waar we inmiddels in wonen, dat forum was een stuk rustiger. dit is leuk! groetjes sjaantje
Ja het was idd een vruchtbaar topic... ik ben benieuwd wie de volgende zwangere is?! Enne fem waarom teveel aanwezig... als jij hier je ei kwijt kunt dan is het toch goed... ik ben juist blij met dit forum... 1 vriendin weet pas dat we bezig zijn en ja die ga ik echt niet met al mijn vragen lastig vallen aangezien zij er zelf niet mee bezig is. dussuh... gewoon hier blijven komen hooor! Liefs jollie