NOD Februari

Discussion in 'NOD forum' started by jolie, Nov 30, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Sorry, had even een onzeker momentje, dank jullie wel meiden, ik ben zo blij met jullie (jeetje, ik lijk Yomanda wel met al die positieve knuffels etc :oops: haha)

2. Linneke

Linneke Actief lid

Dec 28, 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    @Fem; Lieve meid, de dokter stuurde mij ook gewoon weg, ga eerst maar eens ontpillen.. Maar ik ben eerder een jaar van de pil geweest en NOOIT ongi geweest.. Wilde niet weer zo lang wachten.. tussen onze 1e en 2e zit goed 5 jaar. Dat wil ik liever niet weer!
    Maarrrr ik heb dus gewoon zelf een afspraak met de GYN gemaakt en die zag inderdaad dat mn ongi voorlopig ook niet komt.. (ik heb geen slijmvlies ofzoiets opgebouwd, dat moet iets van 3 cm. zijn..)
    Waar t mij om gaat is of ik WEL of NIET een EISPRONG heb! Anders zit je voor niks te wachten en stressen..

Ik hoop voor je dat je snel ongi wordt... maar je lichaam heeft dus wel echt tijd nodig om te ontpillen. Mijn HA zij dat daar een half jaar tot jaar voor staat! Nou, ga dr maar aan staan!
    Heel veel suc6, vraag iig of je bloed mag prikken om te kijken of je wel al een eisprong hebt! En misschien mag je naar de GYN voor een inwendige echo om te kijken of je wel eitjes hebt die rijpen..

Wanneer ga je naar de HA? schrijf anders je vragen op, je weet zelf ook wel dat je ontpillen moet.. dat hoef je niet van hem te horen! Dus schrijf op wat je wel wilt horen en wat je vragen precies zijn!
    DIKKE KNUFFFF EN STERKTE MET HET WACHTEN!

Liefs Lin

3. Linneke

Linneke Actief lid

Dec 28, 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    @Fem; Lieve meid, de dokter stuurde mij ook gewoon weg, ga eerst maar eens ontpillen.. Maar ik ben eerder een jaar van de pil geweest en NOOIT ongi geweest.. Wilde niet weer zo lang wachten.. tussen onze 1e en 2e zit goed 5 jaar. Dat wil ik liever niet weer!
    Maarrrr ik heb dus gewoon zelf een afspraak met de GYN gemaakt en die zag inderdaad dat mn ongi voorlopig ook niet komt.. (ik heb geen slijmvlies ofzoiets opgebouwd, dat moet iets van 3 cm. zijn..)
    Waar t mij om gaat is of ik WEL of NIET een EISPRONG heb! Anders zit je voor niks te wachten en stressen..

Ik hoop voor je dat je snel ongi wordt... maar je lichaam heeft dus wel echt tijd nodig om te ontpillen. Mijn HA zij dat daar een half jaar tot jaar voor staat! Nou, ga dr maar aan staan!
    Heel veel suc6, vraag iig of je bloed mag prikken om te kijken of je wel al een eisprong hebt! En misschien mag je naar de GYN voor een inwendige echo om te kijken of je wel eitjes hebt die rijpen..

Wanneer ga je naar de HA? schrijf anders je vragen op, je weet zelf ook wel dat je ontpillen moet.. dat hoef je niet van hem te horen! Dus schrijf op wat je wel wilt horen en wat je vragen precies zijn!
    DIKKE KNUFFFF EN STERKTE MET HET WACHTEN!

Liefs Lin

4. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @ jollie ja was inderdaad een vruchtbaar topic...dus wie weer zijn wij binnenkort ook aan de beurt :D hihi Ik denk kom maar ff hier kijken in maart is niemand te bekennen :(

5. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Goed plan Linneke, ik ga me er vanavond samen met mannetje maar eens over buigen wat ik allemaal wil weten, met name waar die vage testen in godsnaam vandaan komen :(, als ze nou negatief waren was ik gewoon gaan wachten totdat de duivels in zicht waren gekomen...

6. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    ik heb zojuist een email naar de verloskundige praktijk gestuurd bij ons in de buurt als ik dinsdag geen reactie heb ga ik eens bellen...
    succes bij de huisarts gelukkig heb je al een afspraak bij je VK maar ja dat duurt ook nog wel even..

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    Ik zat net nog in je foto album te gluren hihihi,

maar wanneer had je die test gedaan op de foto waar de testen met zijn 3 en liggen en dan de onderste,

begrijp je nog wat ik bedoel
    want soms begrijp ik het zelf niet ;)

8. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    op afgelopen maandag dinsdag en woensdag.. zij van verschillende dagen..

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    Ik zie zowiso 2 duidelijke streepjes....bij 2 van je testen

heb je nog geen sympthonen dan?

10. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    moe meer niet... cb digitaal net gedaan. negatief ik weet het niet meer

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    Pfffffffffffffffffffffffffffffff kan me voorstellen dat je het nu ff niet meer weet,
    Ik vind het echt rot voor je,

sterkte

12. bigdream

bigdream Fanatiek lid

Jan 21, 2007
    2,484
    0
    0
    Jeetje Berna, had echt gedacht dat je een positieve test zou hebben!
    Dikke knuf

13. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    ja zou onderhand wel moeten nou ja wachten tot mijn ongesteldheid en anders over een paar dagen weer testen of ik ga naar de huisarts voor een bloedtest.. ik wil het gewoon weten dan kunnen we weer verder

14. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    das leuk haal je de strip uit de cb digitaal 2 strepen maar ja dat resultaat mag je niet interpreteren helaas

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    Ja kan het goed begrijpen dat je het wilt weten

en dat doe je dan goed om naar de ha te gaan

Nogmaals sterkte

16. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    thanks

17. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    *Knuff* Berna, ik weet hoe je je voelt meid... :(

18. pff Berna, frusti zeg! Misschien als het je lukt om een paar dagen af te wachten? Zo blijf je jezelf zo frustreren.... maar snap dat het moeilijk is hoor! Succes!

19. bigdream

bigdream Fanatiek lid

Jan 21, 2007
    2,484
    0
    0
    He meiden,
    ik had net met plassen een heel klein drupje bloed..
    Weten jullie waat dit kan zijn?
    liefs bigdream

20. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    ik ga morgen meteen de huisarts bellen kijken wat ze zeggen hoop dat ik gewoon ff bloed mag laten prikken

Share This Page