ik ook zit op mijn werk kan mijn tranen soms niet bedwingen niet omdat het niet meteen lukt hoor ik heb alle tijd maar gewoon die onzekerheid .. waarom in totaal zo'n 5/6 vage strepen waarom dat weeige gevoel in mijn buik en waarom als het niet zo is dan al "zolang" overtijd
Nou meid, ik snap exact hoe je je voelt... ik heb precies hetzelfde... vreselijk he? Zal ik je meenemen naar mijn dokter? Gaan we samen, als we toch dezelfde "kwaaltjes" hebben...? *knuff*
Zal dan inderdaad verschillen per gyn./VK. Die van mij gaf aan dat het nog zo klein is dat het a.h.w. vanzelf 'oplost' en wordt afgestoten. @Fem: spannend hoor!
[quote="berna1981ja 2 testen halen 1 betalen... ik moet echt continu naar de plee van de zenuwen wat een muts[/quote] Nou, ik wordt er ook gek van, ik moet om het half uur naar het toilet... niet normaal meer... zou het dan toch...?
Goedemorgen meiden! Caitlin, echt heel veel sterkte meid... vind het echt erg voor je... Ik snap aan de ene kant goed wat je huisarts bedoelt, maar dat spreek je toch niet uit... vind het een beetje harteloos... Hoop echt dat het snel weer raak mag zijn en dat het lekker blijft zitten! Dikke knuffel! Fem en Berna, ik had vandaag ZOOOOOOO graag willen lezen dat jullie een dikke positieve test hebben gehad! Ik blijf duimen hoor! Kan best toch zijn dat jullie bij een bloedtest wel een positieve uitslag krijgen? Liefs Chris
Nou, ik wordt er ook gek van, ik moet om het half uur naar het toilet... niet normaal meer... zou het dan toch...?[/quote] whaha mijn man gelooft er nog steeds in...ik weet het echt niet... het is uitzonderlijk dat je negatief test en zwanger bent.. en ik ben nog nooit een uitzondering geweest dus ik ga er niet vanuit jij hebt nog vage streepjes maar die heb ik vanaf vandaag dus ook niet meer
@Berna: Nou, het is wel HEEL vaag bij mij hoor, mijn mannetje is er ook van overtuigd dat het raak is... we zullen zien...
Hallo allemaal, Ik zit ziek thuis, en heb dus een goed excuus om weer veel te forummen... Zonet had ik iets mafs (beetje vies verhaal): Ik snuit mijn neus en denk daarna "HE, dat is echt typisch "vruchtbaar slijm"" groetjes Maris
Oeh, sterkte meid.... wachten is al zo vervelend, maar in jouw "geval" helemaal... jij krijgt een extra luxe wachtbank hoor...
oeh Berna... Da's nog ff wachten... MAAR: wanneer het resultaat positief is, was het het wachten wel waard toch? Heel veel succes de aankomende dagen! Liefs Chris