Dames sterkte bij de HA vandaag ik denk met jullie mee en hoop op goed nieuws... @ jelske ik had ook last van meteen helder rood.. maar goed dit was voor mij de eerste keer... dus ik weet niet zo goed of dit normaal is Liefs jollie
Goeiemorgen dame's Vandaag officieel mn Nod! ( staat in de lijst op de 20e, moet de 19e zijn maar vooruit ) En nog geen bloed te zien! Heb vanochtend voor de zekerheid maar een tampon ingedaan, maar niks nakkes nada, zelfs geen druppel! Maar ik kan vanmiddag geen test halen, dus dan wordt het morgen. Nog 1 dag geduld pffttt
Hello ladies, Er zijn dit weekend (zoals ik ff snel kon lezen) geen zwangeren bij gekomen HELAAS ! Hier nog steeds op de wachtbank uiteraard, ik heb nu alleen maar gevoelige tepels?! Beetje vaag want normaal heb ik na mijn eisprong (m.u.v. afgelopen Januari) last van mijn "gehele" borsten maar nu alleen mijn tepels ....hmmmmmmm wat moeten we daar nou weer van denken?! Wat ook zo raar is, is dat ik volgens mij deze maand geen vruchtbaar slijm heb gehad, of ik moet het gemist hebben want we hebben voor mijn eisprong (per ongeluk elk dag geklust) dus ik kan het ook gezien hebben als ...sperma. Enne tot slot...de tijd gaan NOG STEEDS zeer LANGZAAM voorbij! Liefs Silla
dat is inderdaad het nadeel van te vroeg... lees voor je NOD testen... het is dan vaak onduidelijk omdat er als je wel zwanger bent nog niet veel hcg in je urine zit... en volgens mij gaat het in de helft van de gevallen alsnog bij de innesteling mis.... maar balen blijft het wel natuurlijk.... ik hoop voor je dat je in ieder geval even een bloedtest krijgt bij de HA @caitlin: balen meid.... sterkte
Dames sterkte bij de ha! Ik ga vanmiddag ff een testje halen.. Er zit wel iets aan te komen.. of ongie of zwangerschap.. heb zoveel ongie symptonen! vannacht hele zere benen (had ik bij de vorige zwangerschap ook vlak voor het testen.) en een beetje zere rug en af en toe steken in mn buik.. Ben benieuwd! ga morgenvroeg testen denk ik!
Hier precies hetzelfde verhaal! Ik kan vandaag eigelijk ook al testen, ik moet alleen nog 1 dagje geduld hebben En ik heb ook echt zo'n ongi gevoel nu in mijn buik. Had gister ook een hele zere rug en van die onrustige benen. T'is wat
Hallo allemaal, Berna en Fem. ik voel onwijs met jullie mee! Ik heb nog geen test gedaan, maar heb wel een raar ongi gevoel in mijn buik. Zo van wel of niet. tot nu toe nog geen te zien! \/ Ik vind het heel erg eng om te testen. Ga nog even wachten. Ik denk dat ik tot vrijdag wacht. Als ik het tenminste vol kan houden. Ik zit nu op dag 31 van mijn cyclus. Gemiddeld is die wel 28 dagen dus wie weet! Ik hou jullie zeker op de hoogte allemaal. Meiden, allemaal suc6! Maris, Beterschap. Liefs
Zo, denk dat ik het allemaal gelezen heb. Wat een verwikkelingen allemaal. @Berna en Fem:Ik hoop dat die HA's van jullie je snel heel blij kunnen maken, want zo lang wachten is toch ook maar niks. @Caitlin:Een hele dikke knuf hoor, vind het echt jammer voor jullie. Ik heb al drie dagen last van ongiverschijnselen, maar niks rood te bekennen. Zou ook een beetje vroeg zijn wanneer ik uitga van een cyclus van 30 dagen. Wat ik gisteren en vandaag wel had is sterk ruikende urine , sorry, maar is nu eenmaal zo. Zijn er nog meiden die dit hebben? Fientje
Hallo allemaal, Ik kom me aanmelden op dit NOD forum. Ik ben Cindy 28 jaar oud, en we zijn sinds Juli 2006 gestopt met de pil. Heb 2 hele onregelmatige cyclussen gehad. 1ste was 47 dagen en de 2de was 80 dagen. Ben toen naar de HA geweest, die heeft me doorgestuurd. Heb een aantal inwendige echo's gehad, daarop was te zien dat het eitje niet echt goed groeide. Zaad van vriendlief was super! Heb een strip van de pil gekregen voor een menstruatie op te wekken zodat er bloed geprikt kon worden. Heb ook nog een uitsrijkje gehad. Alles zag er goed uit, alleen zagen ze in het bloed een schommeling van de hormonen, dat had te maken met mijn onregelmatige cyclus. Ik heb Provera gekregen en Clomid. Dit heeft waarschijnlijk goed zijn werk gedaan, want op 14 februari heb ik een eisprong gehad. Dus als het dan goed is, is op 28 februari mijn NOD. Zo dat was een beetje mijn verhaal. Staat hier ergens een lijst met wie wanneer zijn NOD heeft?
Ik ga door naar de volgende ronde dames, lijkt hier toch wel door te zetten. Hoop niemand van jullie in maart te zien! Groetjes Jelske
Hey Cindy, welkom hier bij ons allen Hopelijk kan je je hier een beetje amuseren, werkt echt wel verslavend hoor. De NOD lijst kan je terugvinden in het "menu" onder "NOD lijst", daar kan je die van februari terugvinden. Heel veel plezier hier en hopelijk mag je snel mama worden. Fientje
Jelske, wat jammer nou. Had zo gehoopt dat je nog even hier bij ons kon blijven. Binnenkort zit ik hier helemaal alleen, snif, Kom je toch af en toe eens een kijkje nemen hier? Fientje
Hallo Sylbi; ook heel erg welkom hier. Veel babbelplezier! Fientje P.S.:Wanneer ben je gestopt met de pil?
Tuurlijk, ik wil wel op de hoogte blijven van hoe het hier af loopt voor iedereen hoor! Ik ga jullie niet in de steek laten.... groetjes Jelske
Dat is al een tijd geleden 2 jaar geleden dus. Maae raakte alsmaar niet zwanger. Dus ik heb vruchtbaarheids testen gekocht, en ik moest afgelopen zaterdag testen, en ik was al vruchtbaar. Dus vanaf afgelopen week al geklust En vanavond en morgen dan ook nog. IK wil echt niet nog langer wachten ivm mijn leeftijd. Voel me geweldig met mijn 42e jaar, maar lichaam is wel 42 he? Dus we gaan er weer voor...en nu maar hopen dat het nu direct gepakt heeft. Er waren nogal misverstanden met de vruchtbaarheid. Liefs, Sylbi