NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0

2. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hoi! Als je naar de forum-index gaat, staat daar bovenaan een topic Pendelen en in dat topic kun je vinden wie er actief zijn! Dan kun je Caruli gewoon even een privéberichtje sturen met je volledige naam en geboortedatum (eh, geloof ik) en dan pendelt ze voor je! Kan volgens mij wel even duren, want ik geloof dat ze heeeeeeel druk is! Succes en ik zie het vast wel!

Groetjes Chris

3. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Ha ha precies. Probeer al voordat ik thuis komt de verleiding in te zetten door smsjes. Lekker te koken etc. Hou er zelfs rekening mee met sociale gelegenheden dat die niet in de vruchtbare week vallen. Anders kom ik veels te moe thuis :D
    Nou ik hoop dat jullie zondag op tijd waren. Wij hebben ook dit weekend errug druk ermee gehad maar dat was voor fun. Deze week is het voor het goede doel ;)

4. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Tja de romantiek is er wel dat je weet dat je voor een beeb gaat maar dat 'verplichtte' door de weeks werkt toch een beetje averechts. Vooral als je moe bent... denk je kom nou maar haha :)

5. caitlin80

caitlin80 Actief lid

29 dec 2006
    286
    0
    0
    @Jotim, Grappig dat zegt die van mij ook altijd.........Ik weet niet wat het gemiddelde is, maar volgens mij zitten we daar wel boven .... :oops:
    En gelukkig maar, want die cyclus van mij is een beetje in de war.
    We zijn er maar druk mee.

groetjes

Cait

6. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    ik zie mijn vriend alleen maar in het weekend op het moment gelukkig vallen mijn vruchtbaarste dagen nog altijd in het weekend

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hallloooo dames,

Ik stroom door naar februari, helaas zijn de :evil: vandaag gekomen.
    Als alles goed gaat kan ik op 20 testen. Hopen dat het februari en hele hele hele vruchtbare maand wordt!

Succes iedereen en maar lekker veel klussen! :) :)

Xxx

8. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    ohh wat jammer. maarja nieuwe ronde nieuwe kansen. heel veel succes deze maand

9. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Helaas let je als je een paar rondes verder bent steeds meer op

10. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Liefs Noor[/quote]

Hai meiden,
    totaal onverwacht kom ik nu melden dat ik zwanger ben!
    Had al 3 dagen het gevoel dat ik echt heel erg ongi zou worden (maar dat had ik vorige cyclus ook) Gisterenavond eigenlijk gewoon een test gedaan van: ach, ik heb er nog een liggen en tot mijn grote verbazing positief!
    Ik zat helemaal te trillen en heb nauwelijks geslapen!
    Nu met wallen op het werk, maar wow, wat gaaf!
    Moet nog helemaal wennen aan het idee.
    _________________[/quote]

dat is nog eens een verrassing voor jullie gefeliciteerd en een goed gevoel dus! gefeliciteerd en geniet ervan

liefs

11. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    haaaalllllloooo dames

jeetje wat zijn er weer veel dames naar februari
    na een lange tijd niet hierte zijn geweest
    erg druk
    in en om het huis
    en ook al 2 dagen een positieve ovutest gehad
    dus klussen was er ook bij
    we zien wel waar het schip strand we hopen dat we oktober papa en mama mogen worden

wil iedereen heel veel succes toe wensen en dat we
    otober als babyboom maand mag worden

gr maria

12. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Noor van harte gefeliciteerd..geniet er van! :D

Alle nieuwe meiden welkom en klus ze...

Pff ik zit op het wachtbankje....;)

13. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    dag dames wordt weer flink wachten voor velen, dus voor de wachters: veel wachtgenot, de klussers: veel klusgenot en de rest ook veel genot :)

dikke knuffel xxxxxxxxx

14. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    @ Noor van harte, geniet er van

@ de rest die aan het wachten zijn.
    wat duurt het lang he als je ergens op wacht..

en voor de andere meiden, klus ze de komende dagen

15. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    O meiden weer te veel dames hier op dit niet begeerlijk stuk forum.
    ;) Wachters veel succes he, gefeliciteerd diegene die zwanger zijn he.
    Ik hoop snel te volgen, echt wel. :D groeten jennie72

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    :confused: lees ik nou Noor gefeliciteerd! Dat is nog eens een leuke verrassing! Geniet er maar lekker van..

Eindelijk lees ik eens dat wij ook niet de enigste zijn die het echt niet om de dag redden. Voelde me al zo raaar, omdat ik het eigelijk nooit ergens las en het wel eens aankaarde hier maar als reactie kreeg ik vaak hier geen last van wij doen het iedere dag. Ppfff .... moet zeggen dat ik het echt een opluchting vind. Wij willen er wel plezier in hebben en het moeten geen moeten worden.
    Hahahaha zo lekker weer mn hart gelucht

Meiden zet hem op :)

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ooo er zijn alweer veel wachters, wat spannend, hier zijn we druk bezig met klussen (blijft toch ook een raar woord), het is aan de ene kant ook wel weer makkelijk dat ik niet weet wanneer ik mijn ei heb want om de dag is gewoon heel simpel (nouja als afspraak dan) want eerder had ik zo rond m'n ei zoiets van zullen we toch niet nog een keer....?

@lot23: ik weet niet precies wanneer je met die teunisbloemolie moet beginnen, ik begon er gewoon mee omdat ik niet ongesteld werd, nu neem ik het dus de hele tijd, mocht het raak zijn zal ik er tzt denk ik wel mee stoppen.

Verder heb ik al jullie berichtjes gelezen over het toch wel lastige klussen door de weeks (wat kletsen we toch veel op 1 dag!). Wat ik er nog aankan toeveogen. Ik las laatst dat het voor de man ook beter is om er wat langer over te doen dus zeg maar dat een vluchtertje minder zaad heeft ofzo. Ik weet niet of het waar is maar mijn vriend maakt er uitgebreid gebruik van............ :oops:

18. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Haha Chris, die van mij zegt altijd: "Hmpf, ik schiet ZO raak" en dat gaan dan gepaard met ranzige bewegingen ;) whahahahahaha.

Eerst zien, dan geloven... ;)

19. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @De rest van de meiden: ik ben ZO blij dat wij niet de enigen zijn die vaak moe zijn, het is niet dat we niet willen, maar vaak liggen we allebei al te slapen als ons hoofd het kussen raakt :(, en ik altijd maar denken dat wij de enigen waren....... ben blij toe dat we gewoon "normaal" zijn ;)

20. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    He meis, ik ben van onze 2 de ook zwanger geraakt tijdens pilgebruik en weet zeker dat ik er de eerste dagen niet mee kon lachen, was net 5 maanden van tevoren bevallen, heb de eerste dag serieus gehuild.
    Maar heb nu een schat van een dochter al van 10 jaar en heb er geen spijt van hoor

Deel Deze Pagina