NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goedemorgen meiden!
    hier alles goed...
    Heb van de week ook een nieuwe banne rgenomen..
    Jullie moeten echt die tekst lezen.. is toch TE grappig!

Hoe gaat het met jullie allemaal..

Berna.. shit meid.. ik hoop echt dat je zo snel mogelijk wat duidelijk heid heb

2. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    Hey Sylbi, ik hoop dat het snel lukt voor jullie hoor. Ik zal alvast voor jullie duimen.

Jelske ben blij dat je nog af en toe wil mee komen piepen. Veel succes nog hoor.

Xenas, wat waren jou sympthomen alweer?

3. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    Die is idd geweldig! Kan ook bijna niet anders he :)

4. @Xenas....Gaaf die banner! Die is echt TOP :D

Thanx voor het duimen, komt allemaal welgoed. Je probeert er niet teveel bij stil te staan, maar uiteindelijk doe je het toch he?

Liefs,
    Sylbi

5. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Ik heb vorige week de gynaecoloog aan de telefoon gehad en die zei ook: afwachten. Ik heb voor 8 maart een afspraak staan (voor iets anders) maar als ik dan nog niet ongesteld ben, ga ik het weer vragen. Mijn vriend en ik zijn er eigenlijk niet zo ongerust over...het zal vast wel komen. Hoor wel meer dat het lang kan duren de eerste keer. Maar het is gewoon de ongedeld, je wilt zo graag verder hé.....

Sorry voor de late reactie trouwens, ik ga nu even verder lezen en op zoek naar jouw berichtjes. Ben wel benieuwd wat jouw ha te vetellen had....

Nou ik ben bijgelezen en moet dus nog even geduld hebben.
    veel succes vanmiddag meid!

6. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    sylbi welkom!

derona tnx! Ik zie dat jij ook zwanger wilt worden van de 2e! en we zijn ongeveer even oud! leuk :D
    hoe oud is je zoontje?

Astrid85-> ooh dan gaan we gelijk op mochten we beiden zwanger zijn :D leuk! Dus jij gaat morgenvroeg ook testen? ben benieuwd? ik heb net ff een clear bue gehaald! durf nu niet te testen doe het liever s'ochtends!

7. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Hier nog steeds niets..... Heb ook nog niet getest, durf eigenlijk niet zo goed. Ben dan bang dat ik toch niet zwanger ben... Wacht nog tot woensdag..

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Heey senna

Ja klopt wij proberen er ook voor een tweede te gaan
    Ons zoontje is nu 3 jaar,
    wat grappig dat we ongveer even oud zijn
    zijn jullie allang bezig voor een tweede kindje?

Groetjes

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

@ Senna,

Nou ik heb geen tijd om vanmiddag een test te halen, dus ik denk dat ik morgen een kruidvattest haal en dan morgen avond testen (Als ik nog niet ongi ben geworden uffcuursse :rolleyes: )
    maar misschien ren ik zo ff in mn pauze naar 't kruidvat...
    Ik ga om de 10 min naar de wc ofzo maar nog helemaal niks!
    Voel me ook niet ongi, wel allemaal steken in mn lies en ik mn borsten

10. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Haha, Xenas, ik viel ook ook gelijk voor deze banner! Grappig is 'ie he!
    Kunnen we gelijk week voor week bijhouden hoe ons kleine mensje er zo'n beetje uitziet!

Liefs Chris

11. Mag jij best weten hoor...

Week voor NOD al ontzettend pijn in me (.)(.) en daarna ook echt al ongi krampen gehad,, en last van mijn rug..
    totaal geen afscheiding meer gehad.. de meeste hebben juist onwijs veel..
    chago.. en stemmingswisselingen...
    ongikrampen voor NOD...
    en misselijk sohtends...normaal barst ik van de honger.. maar nu pas 2 uur later..

nu: nog steeds ongikrampen..
    steken in mijn lies..
    (.)(.) die echt strak gaan staan..
    misselijk en zuur wat af en toe omhoog komt!
    en heel erg moe

hoop dat jij ook echt snel posi mag testen meid!

12. hij is zeker leuk!
    die van jou ook.. die andere versie..

13. caitlin80

caitlin80 Actief lid

29 dec 2006
    286
    0
    0
    De dokter vond het niet nodig om me door te sturen naar de gyn. Omdat het al zo vroeg is gebeurd. Mischien had ik er toch op aan moeten dringen. Volgens de dokter gebeurt dit heel vaak zonder dat de meeste vrouwen het weten. Hij zei dat ik maar een beetje in de gaten moet houden of ik weer normaal een eisprong krijg. Dat doen we dan maar braaf. :(

14. caitlin80

caitlin80 Actief lid

29 dec 2006
    286
    0
    0
    jeetje dat duurt nog lang, maar wel fijn dat het mocht.

15. caitlin80

caitlin80 Actief lid

29 dec 2006
    286
    0
    0
    Meiden, Ontzettend bednakt voor jullie berichtjes. Jullie zijn schatten!

Voel me nu een beetje stom, omdat ik toch voor mijn nod heb getest.
    @berna, testen doe ik in het vervolg ook pas ruim na mijn nod! (zei ze stoer)!

16. Linda76

Linda76 Actief lid

4 jun 2006
    377
    0
    0
    Mijn cyclus is doorgaans 30 dagen, op een uitzondering eens in de zoveel maanden na waarin het dan 1 of hooguit twee dagen minder is). Ik zou dus vandaag ongi moeten worden maar ben het nog steeds niet. Ik voel ook niet dat het er aan komt. Heb wel veel andere kwaaltjes. Zouden de kwaaltjes dan deze keer wél echt komen doordat ik zwanger ben? Ik hoop het zo! Ik moest het eventjes kwijt dus vandaar even dit berichtje!

17. caitlin80

caitlin80 Actief lid

29 dec 2006
    286
    0
    0
    Spannend Linda! Wanneer ga je testen?

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Zo er moeten aardig wat dame's ongi worden.
    Ik ben het ook nog steeds niet! :D

19. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    Wel Xenas, ik heb exact dezelfde sympthomen nu. Wat ik ook heb (gisteren en eergisteren) is sterk ruikende urine en toch wel wat witte afscheiding. Heb enorm veel last van mijn onderrug en pijn in mijn liezen.

Hopelijk zijn deze tekenen ook een leuke voorbode, maar durf er niet op te hopen.

Hoe gaat het nu met je Xenas? Kunnen jullie er een beetje aan wennen ;) ?

Fientje

20. Linda76

Linda76 Actief lid

4 jun 2006
    377
    0
    0
    Ja echt superspannend, ik heb nog nooit zo het gevoel gehad dat ik zwanger was zeg maar. Heel gek. Ik heb ook rare lichamelijke klachtjes die ik anders ook niet op deze manier heb... Ik probeer het maar niet te veel te denken, anders valt het straks zo tegen als ik vandaag of morgen toch ongi wordt. Ik was van plan om woensdagochtend te testen. Ik ben nooit over de 31 dagen heen geweest namelijk.

Deel Deze Pagina