Hai meiden, Nou ben volgens mij niet de enige die een beetje depri is als ik de afgelopen blz. zo lees. Ben nog steeds niet ongi. We hebben afgesproken dat ik volgende ronde na deze ellenlange cyclus ga tempen en ovutesten maar ergens denk ik zal ik eerder naar de dokter gaan? Alleen ben ik bang dat ie me toch weer weg stuurd en daar heb ik gene zin in. Wat zouden jullie doen?
Pfft, ik zit net uit te rekenen wanneer mijn NOD zou zijn als ik vandaag ongesteld wordt en 43 dagen aanhou (de calculator op deze site gaat maar tot 35 dagen ), dan zou ik niet eens een nov. kindje maar eendec. beebje krijgen , NOD is dan 03 april..... wel leuk want mannetje wordt 30 op 06 april....
agh meiden het kan neit altijd meteen raak zijn,, ga zo lkkr aan de poets hihi.. ff de frustraties kwijt,, ik had nu een cyclus van 32 dagen moet ik dat nu gewoon aanhouden,, voor deze maand?
Tjonge jonge, het is wel een nega-dag vandaag zeg, met alle onverwachte ongi's en negatieve test(en) en meer van dat al. BAH! Maarja, één positief punt: we zien elkaar bijna allemaal weer in maart
Fem en Berna... ben er gewoon verdrietig van .... Had me verschrikkelijk gezellig geleken om saamjes naar de oktobermama's te gaan... Ik ga de volgende maanden nog harder voor jullie duimen want blijkbaar heb ik niet goed genoeg mijn best gedaan... De andere dames die ongi zijn geworden: Ook voor jullie blijf ik duimen! liefs Chris
Ja bij een vriendin vanmij is het 6 maanden weggebleven,nu is ze 1 keer weer ongesteld geworden,en nu blijft het weer weg best frustrerend lijkt mij dat
@Berna: Ik hoop het, 43 dagen vind ik echt lang... ,maarja, helaas hebben we dat niet voor het zeggen he? Ik ga dan helaas niet door naar NOD Maart, ik sla maart helemaal over
Jawel, ik hoop nu wel dat ze snel komen hoor.... als ik van de week ongi wordt neem ik een vet glas wijn op jullie en op mezelf!
Ik ben inmiddels bij stofzuigen beland. Onder het genot van de Shoop Shoop song van Cher op herharling schiet het aardig op: Boven is alles al gesopt! Waar ongi worden al niet goed voor is