Ik heb dat alleen als ik heel erg boos ben of heel erg baal Van ongesteldheid op zichzelf wordt ik normaal nogal lui!
Derona -> Ongeveer 3 maanden zonder pil e.d. en sinds 22 jan heb ik het bijgehouden (geprobeert rondt eiersprong te sexen ) Mijn cyclus is elke maand anders en we hebben de vorige keer er 3 jaar overgedaan.. vandaar dat we er bijna meteen weer voor gaan! Hoe lang zijn jullie al bezig? Astrid, al gestest? Ik heb echt zere benen.. en kleine steekjes in mn buik ben nu toch wel heel benieuwd! Oh ik zie dat je vanavond gaat testen! Suc6 ik ga voor je duimen! Wel meteen ff laten weten he ! ik hou de hele avond dit topic in de gaten Dames die ongie zijn geworden of nega hebben getest.. Balen ! :thumbdown:
Ja dat herken ik wel, dan begin ik altijd driftig in de keuken te poetsen! Zo'n bui zou ik eigenlijk vaker moeten hebben en dan ipv de vaatdoek een zeem pakken, want je kunt hier soms niet eens door de ramen kijken! Ik heb er zo'n hekel aan. Poetsen helpt wel tegen boosheid, vind ik!
Heb mijn banner aangepast naar 50 dagen! Staat zo irritant dat "overtijd" zijn. Ik ga lekker sporten, ff afleiding. Tot straks!
@ Fem, jeetje meid nog steeds niets! hoop voor je dat de duivels dan toch maar snel komen. kun je weer verder, zo'n lange cyclus is natuurlijk ook niets..
Dames ik heb net een test gedaan en ik ben overduidelijkZWANGER Kan het zelf nog niet echt geloven! Morgen voor de zekerheid nog maar een testje maar er staat een duidelijk streep! Ik zet hem zo ff in mn album, niet echt een duidelijke foto btw
Gelukkig, toch nog wel wat zwangeren erbij (in ieder geval 1)..! Gefeliciteerd Astrid, geniet ervan. Toch echt wel een duidelijke streep hoor op de foto!
Astrid! Die is idd wel heel duidelijk! Gefeliciteerd Wat zei je man/vriend ervan? Ook helemaal happy?
Berna en Fem, wat balen zeg daar had ik helemaal niet op gerekend! Het spijt me heel erg voor jullie. Jullie zijn de volgende ronde aan de beurt hoor! Liefs Irene
Heb vandaag getest met CB digitaal en daar stond al snel 'zwanger' in het venstertje. Yes, ben zo blij, nu is het helemaal echt. Ik heb daarna de test uit de houder gehaald en wat zag ik...twee dikke vette strepen, de teststreep even dik als de controlestreep. Meiden ben zo blij en toch ook opgelucht want werd af en toe toch een beetje onzeker omdat ik nog niet een hele dikke lijn heb gehad.
@ Berna en Fem Net helemaal bijgelezen en jeetje zeg, dat had ik nog niet verwacht. Erg balen zeg. Succes de volgende ronde. Ik ben inmiddels bij cyclus dag 40 beland, ook erg frustrerend. Het is net of ik een kurk inheb ofzo die alles tegenhoudt. Denk dan ook wel dat ik ongesteld ga worden, maar hopelijk gauw. Ik had eindelijk het idee een redelijk regelmatige cyclus te hebben.. Maarja.. Voor de zwangeren onder ons GEFELICITEERD Groetjes Debby
Tanx iedereen! Lief zijn jullie zeg Ben nog helemaal in shock, en mn mannetje ook! Net ff snel gegeten en moet zo sporten, het leven gaat gewoon door dus.... Erg raar. Ga morgen of overmorgen ook maar een digitale van CB doen, voor de zekerheid.Maar deze streep stond er binnen een minuut. Hij is wel goed tezien toch (hoezo onzeker)
Wij zijn een klein jaartje bezig...maar bij ons is het altijd zo wanneer het moet gebeurd het niet en wanneer het niet moet gebeurd het hihihi dus we moeten er ff een beetje rekening mee gaan houden hihihi
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria & Pamela 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje & Dimmel 07 feb: Denisse & karaatje & Zebra 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp & Bianc & Appie & Bolletje 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 & Essie & Tazz 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje & Pearly & Kikkie & Anneke & Britt 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam & Susy 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 & irene 16 feb: Britt28 & Sylvia & Nikkie & Lies 17 feb: Linda1980 & Murmel & MissN 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje & Mariekepieke 19 feb: Marina99 & JoyceD & sunnycloud & puppie & Monatoetje & Caitlin & Senna 20 feb: Astrid85 & assie 21 feb: Choco & Dootje & Evi27 & Zonneschijn 22 feb: Mommy to be 23 feb: Diddl 24 feb: Jannes & Sjaantje2 25 feb: Seker & Pekske & Jelske1978 26 feb: MamavanJordy (Bianca) 27 feb: Fientje29 & bigdream & Derona & FunnyMe 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Chrissie & Anouk & fempje & Sje 31 feb: Linn? zwanger ... negatieve test ... ongi ... twijfel over test Tussenstand: 19-7-43-0 mk
@astrid: gefeliciteerd meid! @fem en berna: balen meiden... nu hopen dat de duivels dan maar snel komen of doorzetten... dan kunnen jullie op naar de volgende ronde....
Weer heel wat afgekletst hier vandaag....hoop dat de lijst zo klopt. Anders geven jullie maar een gil. @Fem...balen meid, laten we hopen dat de zich dan maar snel gaan melden. *Knuf* @Berna...jij ook al niet, sjips hoor. Hopelijk meer onzekerheid en geluk in de volgende ronde meid. *Knuf* @Astrid....make my day. Gefeliciteerd meid....geniet lekker boven op die roze wolk. Fijn dat er toch wat roze bij is gekomen vandaag. @Caitlin....meid, wat vreselijke sjips. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen....behalve veel sterkte. *Dikke knuf* Nog 4 dagen en dan weet ik hopelijk meer....al heb ik geen goed voorgevoel. Denk dat we de volgende ronde maar eens gaan beginnen met tempen en/of ovulatietetsen gaan gebruiken. De andere twee keren was ik zomaar zwanger [door de pil heen en in de 1ste ronde] en nu....balen hoor. Had stilletjes de hoop dat we dit keer weer snel in verwachting mochten zijn. Valt wel een beetje tegen hoor. Weet wel dat er veel meiden zijn die er heel veel langer over doen .... maar dit gevoel heb ik gewoon op het moment.