@Diddl: Helaas, nog geen teken van de rode brigade, af en toe wel krampen dat ik denk; Hehe, daar zijn ze, maar helaas, nog niks . Ik kan me voorstellen dat je jezelf gek maakt, ik heb me gisteren ook voorgenomen niet meer te kijken bij de eerste symptomen en alleen "boven" dat topic te blijven (dus de lounge, NOD etc), ik hoop dat het lukt, maar het zal wel weer niet... ik hoop wel voor je dat het de innesteling is geweest... ik zal voor je duimen ok? Het wordt weer spannend in februari, ik zal natuurlijk ook voor Derona & Bigdream duimen...!
Bij m'n eerste zwangerschap heb ik ook niets gemerkt. Kwam er achter toen ik ruim 7 weken zwanger was [volgens de termijn echo], zelf denken we dat ik toen al verder heen was. Zo verschillend kan het dus zijn; bij de ene zwangerschap weet je het pas na weken zonder iets gemerkt te hebben en bij de andere voel je het al een week voor je nod. Je lichaam en gevoel zitten dus idd erg raar in elkaar.
Het wordt weer spannend in februari, ik zal natuurlijk ook voor Derona & Bigdream duimen...![/quote] Dank je wel! Echt lief van je! Ik hoop dat jij snel krijgt, want die onduidelijkheid lijkt me echt om gek van te worden!
@Fem ... bedankt voor het duimen, hoop dat het helpt. Het is me, tot vandaag, gelukt om niet bij Eerste symptomen te lezen ... gaf mij wel rust moet ik zeggen. Hoop dat het jou ook lukt en dat het jou ook rust geeft. Heb jullie allemaal daarnet een dikke knuf gegeven in de lounge.
Dank je wel! Echt lief van je! Ik hoop dat jij snel krijgt, want die onduidelijkheid lijkt me echt om gek van te worden![/quote] Nouja, het went ghehehehehehe, kan nu mooi voor de nep "klussen" , ik baal er ook wel van, maargoed, meer dan wachten kan ik toch niet doen, ik heb me er dan ook maar bij neergelegd! En als de er nog niet zijn op 28 feb, klets ik gewoon verder in maart totdat ze er wel zijn!
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria & Pamela 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje & Dimmel 07 feb: Denisse & karaatje & Zebra 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp & Bianc & Appie & Bolletje 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 & Essie & Tazz 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje & Pearly & Kikkie & Anneke & Britt 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam & Susy 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 & irene 16 feb: Britt28 & Sylvia & Nikkie & Lies 17 feb: Linda1980 & Murmel & MissN 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje & Mariekepieke 19 feb: Marina99 & JoyceD & sunnycloud & puppie & Monatoetje & Caitlin & Senna 20 feb: Astrid85 & assie & sporty78 21 feb: Choco & Dootje & Evi27 & Zonneschijn 22 feb: Mommy to be 23 feb: Diddl 24 feb: Jannes & Sjaantje2 25 feb: Seker & Pekske & Jelske1978 26 feb: MamavanJordy (Bianca) 27 feb: Fientje29 & bigdream & Derona & FunnyMe 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Chrissie & Anouk & fempje & Sje 31 feb: Linn? zwanger ... negatieve test ... ongi ... twijfel over test Tussenstand: 19-7-43-0 mk
Positieve testers, gefeliciteerd! Fem en Berna, ontzettend kut zeg! Ik heb nog wel zo voor jullie geduimd!
@Bigdream & Derona ... het wordt voor jullie idd ook al weer spannend. M'n duimen draaien ook voor jullie ... zullen wij de lijst maar wat meer roze gaan bezorgen. *droom*
We liggen trouwens achter op schema ... is vandaag de 20ste en we hebben 19 zwangeren. Wie test er vandaag even positief om op schema te blijven?
Diddl, ik hoop dat je de lijst wat aan kan vullen met rose. Ik zelf heb nog nooit bij eerste symptonen gekeken maar doordat jullie het er over hebben gaat het wel kriebelen. Nu kan het nog wel heb me ei nog niet gehad en kan vanf vandaag weer beginnen met klussen. Mijn vriend gaat er nu ook helemaal in op vooral omdat ik ben begonnen met tempen. Elke ochtend vraagt hij en wat was je temp vandaag? Wel lief.
Dag Berna, Wat erg voor je! Nu in iedergeval wel duidelijkheid, maar dat maakt het natuurlijk niet minder erg. Goed van je, dat je zo positief bent! We gaan gewoon voor maart! weet je nu op welke cyclus je moet rekenen, en wat dus je nieuwe nod wordt? groet en knuffel Caitlin
@Lindsayvdh ... zal m'n best doen. Niet gaan lezen bij Eerste symptomen hoor ... je maakt jezelf gek daar. Wat heerlijk dat je vriend zo mee leeft ... super lief van hem.
Hi ladies, Alle nieuwe Zwangeren GEFELICITEERD ! Ik vrees het ergste (ja nu al)... Ik denk dat het deze maand niet gaat worden, ik heb (wederom, net als afgelopen maand) geen after - eggjump symptomen! Zelfs het gevoel in mijn tot gister licht gevoellige tepels is weg. Wel was ik de gehele avond een beetje misselijk. Maarja dat had ik vorige maand ook... Pfffffffffffff nu wordt het wachten nog langer.... Greetz Silla
@Diddle, te laat heb er net al even gekeken maar heb me voorgenomen om er niet meer te kijken en alleen maar bij NOD te blijven. heb ik de laatste tijd alleen gedaan en ben ook niet meer bij zwanegr worden geweest en zelfs neit meer gelezen. Hoop dat ik mezelf eraan kan houden want dit stuk is al evrslavend laat staan de rest.
ik wil nog wel een keertjetesten voor het roze in het lijstje maar dat telt zeker niet. strooi nog wel wat hormoontjes rond, goed opvangen dames. jullie ook roze
@Lindsayvdh ... had je daar al betrapt. Heb net 3 testen besteld hier in de webwinkel ... je hebt hier 3 voor de prijs van 1. Scheelt echt wel. Als het goed is heb ik ze morgen al binnen. Iemand ervaring met deze testen?
hey meiden, ik heb vandaag mn NOD, nog geen rode mannetjes gezien! Ik wil morgen gaan testen denk ik. eerst maar afwachten of ze echt wegblijven. Spannend hoor.... (mag ik ook in het lijstje?) Veel succes allemaal, ik duim voor jullie