hey derona, maar na 2 weken is toch ook al bijna je nod? dat is dan toch het zelfde als de matcare die je 4 daagjes ervoor kan doen of is dit weer iets heel nieuws dan? liefs wiesje
02 feb:Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria & Pamela 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje & Dimmel 07 feb: Denisse & karaatje & Zebra 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp & Bianc & Appie & Bolletje 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 & Essie & Tazz 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje & Pearly & Kikkie & Anneke & Britt 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam & Susy 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 & irene 16 feb: Britt28 & Sylvia & & Lies 17 feb: Linda1980 & Murmel & MissN 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje & Mariekepieke 19 feb: Marina99 & JoyceD & sunnycloud & puppie & Monatoetje & Caitlin & Senna 20 feb: Astrid85 & assie & sporty78 21 feb: Choco & Dootje & Evi27 & Zonneschijn 22 feb: Mommy to be 23 feb: Diddl 24 feb: Jannes & Sjaantje2 & Nikkie 25 feb: Seker & Pekske & Jelske1978 26 feb: MamavanJordy (Bianca) 27 feb: Fientje29 & bigdream & Derona & FunnyMe & Silla 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Chrissie & Anouk & fempje & Sje 31 feb: Linn? zwanger ... negatieve test ... ongi ... twijfel over test Tussenstand: 19-8-43-0 mk
Hallo allemaal, Hier nog steeds niets te zien! Wel onwijze ongi buikpijn, maar er meldt zich nog niets. Ik moet vanmiddag zowieso naar de HA en ga het daar dan ook maar even vragen. Ik heb nog niet getest. Ben bang voor een teleurstelling. Meiden, jullie horen het wel. Liefs
Lijkt me idd ook wel erg vroeg. Veel meiden zullen hierdoor veel verdriet kunnen krijgen. Het is denk ik beter om niet te weten dat de innesteling fout is gegaan.
ja het kan zo het zelfde zijn hoor......ik heb het ook weer van min vriendin gehoord, ellen deze test al 14 dagen ervoor pfff word steeds gekker hoor
Balen meid, je had al het vermoeden geloof ik, maar het blijft natuurlijk klote om te horen. Dat wachten duurt lang hé, had vorige keer ook zo'n idioot lange cyclus, en ergen blijf je dan stiekum toch hopen. Sterkte en een dikke knuffel Caitlin
Gefeliciteerd meid! hij is duidelijk genoeg hoor! Dat hadden we even nodig, goed nieuws! geniet ervan.
Ze bestaan hoor je kunt ze bestellen bij www.matcare.nl ze testen idd 6 dagen voor je nod! Gekkewerk!
Ik heb nog steeds last van mijn onderbuik. Wil bijna hopen dat het niet mijn darmen zijn maar dat ik zwanger ben
Ohoh, dat lijk tme geen goede ontwikkeling, 6 dagen van te voren testen. Volgens mijn huisarts gaat er vaak iets mis zonder dat we het weten.
nee lijkt mij ook niet goed ... maar aan de andere kant.... dan zou je wel weten dat je zwanger kan worden.... of is dit nu weeer een vreselijk domme redenering van mij? zou het zelf denk ik niet doen zo vroeg testen.... maar thanks voor de uitleg
Tjonge, 6 dagen voor je NOD testen: dan zit dat eitje misschien net in je baarmoeder genesteld. Dan kan er nog wel heel veel fout gaan tot de daadwerkelijke menstruatie. Ik denk dat er dan heel veel dromen alsnog in duigen zullen vallen als het mislukt, terwijl de test wel positief aangaf. We hebben al een paar voorbeelden gehad op dit forum zelfs, terwijl die niet eens zo verschrikkelijk vroeg hadden getest toch? Ik zou het iedereen ten zeerste afraden.... Hoe nieuwsgierig je ook bent: toch altijd even je lichaam de tijd geven en vertrouwen.
Hallo, Ben een tijdje niet geweest was aan het carnavallen maar ik wil even iedereen die zwanger is feliciteren en diegene met de succes wensen voor de volgende ronde.
Goedenmiddag dames. Hier zijn mijn handjes aan het jeuken om een testje te wagen.....maar...ik wacht nog lekker.