NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Jolie, ons jaar gaat het zeker worden......alles wat we nodig hebben is een goed eicelletje, een goed zaadje van manlief en even op een goed tijdstip bij elkaar mikken....iets minder makkelijk voor jou als ik dit zo lees maar we gaan gewoon vol goede moed het nieuwe jaar in en in dat ene jaartje moet dat toch wel te doen zijn..... ;)

liefs pat

2. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Voor ik het vergeet meiden.....
    Een fijne jaarwisseling en een gelukkig en vruchtbaar 2007

3. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Daar ben ik dan weer, en nu voor het echie want zoals voorspeld waren de :evil: :evil: :evil: er vanochtend.....
    geen goed begin van dit jaar maar hopen dat het niet het hele jaar zo blijft....
    Ik wens iedereen een gelukkig nieuwjaar en vooral VRUCHTBAAR natuurlijk!

groetjes pat

4. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    He meiden, ik moet me helaas bij jullie gaan melden, vanochtend ogi geworden ( 3 dagen te vroeg) deze maand gooi ik me banner aan de kant en mijn termometer laat ik ook nog een maandje liggen.
    Ik heb ergens begin Feb mijn NOD.

Gr.

5. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Oke, ik kom me ook melden... NOD is 1 februari...

Nieuwe ronde, nieuwe kansen...

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    succes allemaal dat 2007 het maar mag worden voor ons he

7. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    2 dagen niet geweest op de site en het is jammer genoeg drukker geworden bij NOD februari, jammer meiden dat 2006 jullie geen baby geluk heeft gebracht.
    Laten we hopen dat 2007 ons meer geluk brengt en gelijk de eerste maand. En Mellieklein me ventje moet deze maand weer terug naar Italie, ik hoop dat rond me eisprong dat hij nog thuis is anders is er weer een maand voorbij.
    En Pat ik heb er echt vertrouwen in dat het bij jou ook allemaal goed komt, nog 2 1/2 week dan weten we ook meer als je terug komt van de gyna.
    En de rest van de meiden we maken het gewoon gezellig hier en we slepen elkaar er wel weer door heen.
    Groetjes Jolie

8. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik neem eind januari mijn laatste pil dus met HEEL veel mazzel zou het in februari al kunnen gebeuren. Nu acht ik de kans klein, maar officieel zou ik dan ook mijn eerste NOD dag kunnen hebben in februari, toch? Staan jullie er niet helemaal alleen voor...... :)

9. mellieklein

17 dec 2006
    38
    0
    0
    juf
    Rotterdam
    Balen Jolie! Hopen maar dat je eisprong op tijd is!

10. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoi Fem, spannend hoor als jullie net besloten hebben om met de pil te stoppen. Ik hoop dat je snel zwanger ben.

11. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Dank je wel Jolie, ik hoop voor jou dat het ook snel raak is! Spannend allemaal he!?!

12. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    We zijn nu met ze drieen die uit regio rotterdam komen, ik hoop dat als er 1 van ons zwanger raakt ook een beetje zwangerschapsgeluk onze kant opsturen, hihi.
    Of misschien is het wel besmettelijk, dan zijn we gelijk klaar, dan kunnen we verder praten onder november mama's. Zou wel wat zijn toch?

13. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    ja Jolie, wat een toeval zeg! Kunnen we bij elkaar op kraamvisite ;).

Ik hoop dat als één van ons zanger raakt dat het dan "in de lucht zit" ofzo.....

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    nou wij zouden februari er voor gaan maar er is een minikansje dat het deze maand al raak is
    we hebben de cd weggedaan op 1 januari. vruchtbare dagen zouden al geweest zijn had alleen geen eisprong gevoeld..
    1 januari geklust en ja hoor steken steken de hele dag en 2 dagen er voor en een dag erna vruchtbaar slijm dus er is een minikansje dat ik een verlate eisprong heb gehad en deze misschien bevrucht is pfff echt spannend maar ja 1 keer geklust zou dat genoeg zijn?
    14 januari weet ik meer en anders wordt mijn NOD rond 11 februari...

15. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoi Berna, ik hoop het voor jullie dat die ene keer dat jullie geklust hebben gelijk raak is. En gelijk ook in de eertse ronde. Ik hoop voor de meiden die al meer rondes verder zijn de eerste maand van dit jaar zwanger worden.

En ja Fem het zou wat zijn, ik hoop het zo. Je ben toch geen weegschaal net als ik? Ik zie dat je net zo oud ben als ik, wanneer ben je jarig?

Groetjes Jolie

16. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    zo, ook ik kan me toevoegen bij de maand februari aangezien ik op oudjaarsdag ongi ben geworden en een cyclus heb van ongeveer 36 dagen. Januari zit er dus niet in (of wel alleen heb ik dan nog niet getest....laten we het hopen!)

17. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Jolie; nope, ik ben een ram (koppig, eigenwijs enzo... maar ook heel lief hoor).

Ik heb geen idee wat ik kan verwachten allemaal, stiekem zou ik na deze strip al willen stoppen met de pil......:)

18. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    hoi,
    kom me ook melden, ben net ongi geworden(balen).
    volgende keer beter.

MarielleB :(

19. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoi Franka, dat is balen zeg dat je zo een lange cyclus heb, heb je dat elke keer? Ik hoop met je mee dat je snel zwanger ben.

Hoi Marielle, jammer zeg dat je niet zwanger het nieuwe jaar in ben gegaan. Op naar de volgende ronde.

20. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

19 aug 2006
    328
    0
    0
    Hallo hier de volgende die zich meldt, ben vanmorgen ongi geworden.

Liefs, Divanaatje

Deel Deze Pagina