kan me er iets bij voorstellen zico.. je hoort het steeds vaker weer dat mensen door de pil heen zwanger raken
daaromhebben we na de bevalling toen voor een spiraal gekozen mirena, waar ik heel blij mee was, nu beginnen we gepland aan een 3 de
heyyyy fem, weet zeker dat je vanaaf een leuke avond zal hebben, vruchtbaar! heb niet alles terug gelezen, wil me er niet zo heel veel mee bezig houden deze keer... vandaag naar ziekenhuis geweest voor onderzoek, over 3 maanden pas de uitslag, pfffff groetjes van bianc
das lang in spanning Bianc.. misschien goed om heel iets afstand te nemen.. Hier komen de klusdagen er aan.. maar we zijn nu al begonnen hoor haha dan kan het niet mis zijn
hoi meiden, kom me melden bij het februari-forum. Ik had echt stiekem gehoopt en gedacht dat het raak was, maar ja. Het is nu precies een jaar geleden sinds ik gestopt ben met de pil, ben in oktober nog naar de ha geweest, omdat ik zo'n onregelmatige cyclus had. Moest in januari maar terugkomen als het nog niet raak zou zijn. Ben toch van plan nog een paar maandjes te wachten. Heb nu 3 keer een cyclus van 31dgn gehad, en de laatste keer 35dgn. Dus ik wacht nog even af wat het de komende maand doet. heb de banner maar op 35 dgn gezet. Pfff, nog 3 weken tot de ovulatie, wat een eeuwigheid. Las over het weekendklussen, hier nog zo één! Als de eisprong dan door de weeks valt, is het altijd een hele opgave. Hij vindt het dan zo'n moetertje, en dan wordt het zo'n rare bedoeling. Maar als ik nu 35 dgn heb, komt eht mooi in het weekend. liefs wies
hey... ja tis idd lang wachten ja, waarschijnlijk komt er niets uit het onderzoek, is alleen maar goed dan, en dan is het afwachten, hoop in de 3 maanden toch wel weer zwanger te zijn haha! we gaan gewoon lekker door, lees ook elke dag wel mee hier maar reageer niet altijd en niet zoveel als anders... heb nu ook mijn "klusdagen" weer en we zijn erg druk haha!
@Bianc, balen meid dat je zo lang moet wachten... , wij ook druk aan de klus vanavond () ALS ik mijn mannetje zo ver krijg natuurlijk (hij is nu al moe ). Dikke kus van mij
fem, gewoon er boven op gaan zitten haha werkt altijd! of hoe ik het vaak doe, erg gemeen zegt vriend lief altijd, zet ff mijn mondje eromheen.... dan is er geen houden aan meer haha, moe of niet, hij gaat als een trein dan hihi! fijne avond! tis idd ff wachten ja, ech we zien wel wat er uit gaat komen...
Thanx voor de tip (wederom ), is idd een erg goed plan, moet ik natuurlijk niet té lang doorgaan, whahahahahahahaha. Ik wordt nog schunnig ook hier.... Hoe moeilijk het misschien ook is en lijkt, het beste is toch positief blijven anders praat je jezelf toch iets aan en daar schiet je helemaal niks mee op. *Knuffel*
Hoi dames, Voor degenen die in januari en eind december zwanger zijn geworden gefeliciteerd! Ben al een hele tijd niet meer hier geweest, ben vaak in de verleiding geweest, maar wilde er even afstand van nemen en er niet zo gestresst meer mee bezig zijn en dat gaat erg goed. We hopen weer heel hard dat het deze maand wel gaat lukken zo niet gaan we na een paar dagen treuren weer vol goede moed verder. Succes allemaal! Liefs essiee
@ fem, idd niet te lang doorgaan nee, via je mond wordt je niet zwanger he hihhihi gewoon ffies laten groeien en ze zijn zo mak als een lammetje haha dan kan je alles doen! idd positief blijven ja, negatief heb je niets aan, gelukkig ben ik heel positief ingesteld, te positief zelfs, heb op mijn kop van de Gyn. gehad! maar ach... als je zo bent doe je er weinig aan he... en hup nu je bedje in fem met je mannetje! wij hebben er al 2 daagjes op zitten, niet volgens schema om de dag, we hadden zin haha! vandaag ff niet en morgen weer lekker los haha! knuf terug!
Hij zit nu een film te kijken dus ik wacht netjes totdat deze is afgelopen en dan........*grijns*. Wij hebben zondag netjes geklust en gisteren niet (wilden wel maar waren te moe... ) Idd, positief zijn en blijven, wat moetje anders. Heb respect voor je hoor Bianc. Heel veel liefs van mij
is toch netjes, zondag wel dagje rust en nu weer... ook ff volhouden na je eisprong nog he... woensdag ff rust... en donderdag... tja je weet wat ik bedoel haha! nou en dan is het weekend , dan zit het vaak ook wel goed! mooie klusweek dus! (hihi zo ziet mijn week er in ieder geval uit! ) was onze palnning ook maar had gisteren veel energie haha! zodra het filmpje afgelopen is.... hahahaha fijne avond meis! ik ga mijn bedje opzoeken, ben kapot! doeiiii! liefs van bianc
heej fem! als je nou wat minder tijd hier en meer tijd in bed.... geintje 8) heb je niet een spannend pakje ofzo om m van die film af te leiden
ja fem, of vlak voor het einde alvast tussen zijn benen kruipen, broek vast open...... af en toe een aai over zijn bolletje hahaha
Neuh, je wilt niet weten hoe ik er nu bij zit whahahahahaha, hij zget altijd dat het niet uitmaakt wat ik aanheb omdat het toch zó uitgaat . Jaja, het forum is veel te verslavend, ik snap niet waar al die zwangere dames vandaan komen hahaha. Trusten Bianc! En idd, wij gaan ook donderdag weer aan de klus hahahahaha