NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou jij houdt het voor ons ook errug spannend hooor :D :D

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik kan me goed voorstellen dat je handjes jeuken
    knap van je dat je nog ff wacht

3. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Je hoort het zo vaak dat als men voor hun nod posi testen en daarna ongi worden. Nee...daar begin ik niet aan. Gelukkig ben ik wel zo nuchter om een paar daagjes te wachten.

4. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Heb ergens gelezen dat 40% van de vrouwen die zwanger willen worden het al ooit geweest zijn, zonder het te weten. Dan is het bij de innesteling al fout gegaan. Nou die teleurstelling ga ik mezelf besparen.

Aangezien ik vorige maand 11 dagen over tijd was (had wel eisprong gehad op juiste moment!) ga ik deze keer ook pas weer enkele dagen na NOD testen. Mochten ze :evil: natuurlijk wegblijven :D

5. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @Fientje ... nee was al 2 maanden niet ongi geweest.
    Maar ik slikte de pil en dacht dat m'n ongi uitbleef door stress [studie en verhuizing] op dat moment. Had ik wel eens eerder gehad namelijk.
    Deed een test omdat ik de ha zou bellen voor een afspreek en dat ik dan meteen kon vertellen dat een zwangerschap uitgesloten was.

@Choco ... knap dat je kan wachten. Morgen horen we meer van jou? Succes meid.

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik zou het echt niet doen zover voor je NOD testen. Het gaat zovaak mis met de innesteling dat je alsnog ongi word. Tuurlijk kan het daarna ook nog mis gaan maar die kans is wel kleiner.

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ff iets ongelooflijks: http://www.nu.nl/news/982422/83/Prematu ... eo%29.html

Dit is echt gewoon een medische test geweest om te zien of ze het zouden kunnen, volgens mij. Dat is toch niet normaal meer, zo klein en teer en nog LANG niet af? Wel heel bijzonder, dat wel....

8. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Morgen? :confused: Ik ga, denk ik, pas donderdag of vrijdag testen. Wil er zeker van zijn dat die :evil: niet doorbreken.

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Waauw super verhaal...en wat klein zeg al met 22 weken pffff.maar dan ben je echt blij en super trots als ouders zijnde

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ choco: heel verstandig en knap van je!

11. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @Murmel ... Is ook een topic over in de lounge en ik had vanochtend al foto's gezien in de krant. :confused:
    Zo vreselijke innieminnie .... rillingen liepen over m'n rug.
    Wel mooi om die beelden van haar nu te zien ... hoop dat ze er niet al te veel aan over houd.
    En wat moeten die ouders een vreselijk moeilijke tijd hebben gehad.

12. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    idd heel verstandig, maar ook knap dat je je kan inhouden.
    Het is mij tot nu toe ook iedere maand gelukt, maar denk dat ik vrijdag toch een poging ga doen op m'n nod.

13. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Lekker aan het kletsen dames? ;)

Weet je wat ze zouden moeten maken? Testen die aangeven wanneer je ongesteld wordt... hartstikke handig: "Uw periode wordt verwacht op donderdag aanstaande ron 14.25 uur", ghehehehehehe.

Of: "Uw periode wordt verwacht op 02 januari 2008 om ca. 10.11 uur", weet je gelijk dat je zwanger bent ;)

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    :) lig je hier helemaal in een deuk......maar je hebt helemaal gelijk

eigenlijk moeten ze zulke testen maken,

15. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ik kreeg er gemengde gevoelens bij toen ik het las. Kindje van vrienden is 8 weken te vroeg geboren, weken in de couveuse gelegen en wat blijkt nu na een ruim een jaar: toch longafwijkingen (niet rijp genoeg geweest), hersenbeschadiging (pas ontdekt toen e.e.a. niet op gang kwam), slecht zicht en nog wat kleine dingetjes...

En dan hebben we het over 'maar' 8 weken.... Er is nog zoveel niet af geweest aan dit mini mensje... ik weet niet of een couveuse kan goedmaken wat mama's buik had moeten doen...

Tuurlijk wil je er alles aan doen om je kindje in leven te houden. Maar ik ben het eens met een eerdere opmerking dat het weer zo'n medische mijlpaal lijkt. Artsen hebben willen bewijzen dat het kan...

16. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    :) :) :)

17. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @Jannes ... heb er ook gemengde gevoelens bij hoor. De grens wordt steeds verder verlegd, maar of dat goed is?

18. Assie

Assie Actief lid

21 jul 2006
    172
    0
    0
    Coordinator Vastgoed
    Limburg
    Hey dames,

Nee heb nog geen test kunnen bemachtigen (zit op mijn werk) maar mijn mannetje gaat vanmiddag naar de winkel voor wat boodschappen en zal ook een test meebrengen.
    Vanavond dus testen. :evil: :evil: zijn er nog niet dus wel spannend.
    Ben er echt een beetje nerveus van.

Vanavond laat ik jullie wat weten.

Liefs
    Assie

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    heey meis

kan me voorstellen dat je er nerveus van word
    mijn duimen draaien voor je

20. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan

Hoop dat jij voor het roze gaat zorgen vandaag ... succes meid.
    *duim*

Deel Deze Pagina