Nog 14 pagina's en we zijn het grootste nod topic tot nu toe ... en dat in de kortste maand van het jaar.
Is idd een ieniemienie mensje, raar hè, de wetenschap raakt verder en verder, maar het is zoals jullie zeggen, is het allemaal wel gezond? Soms denk ik dat je toch maar beter de natuur zijn werk moet laten doen. Even iets anders. Hebben jullie al gemerkt dat we NOD Februari wel het record hebben verbroken van alle andere NOD maanden? Niet normaal meer hoe een kwebbelwijven wij zijn Fientje
Heeey naamgenoot, bij mij was het precies hetzelfde verhaal! Pfft merkte vanochtend goed dat ik zwanger was! Misselijk Maar ik mag niet klagen gelukkig! Vanavond nog een extra testje!
Hallo, Kom net terug van de HA. Het is voor mij nog te vroeg om te testen! Ik heb mijn eisprong pas dag 21 gehad dus dan is het nu op dag 32 nog wat vroeg om er een test tegenaan te gooien. Het weekend is volgens mijn HA een goed alternatief. En zelfs dan kan het zijn dat het negatief is en dan moet ik het die week erop nog proberen. Dus voor mij nog even op de W8bank. BAlen, maar hopen dat die ongi wegblijven! Liefs
@just4love ... nog even geduld hebben dan idd. Gelukkig heb je nog niet getest ... een negatieve test is nooit leuk. Succes met wachten.
ja, zijn we ineens hard aan het werk ofzo? en moet ik me nu schuldig gaan voelen. Meeestal doen we hier minstens 3 pagina's in het uur. Of zijn jullie ineens naar maart verhuist?
Ik ben er nog hoor, maar ik ben op mijn werk, ik probeer het allemaal bij te houden, maar jullie kletsen zoveel haha
Ben er weer hoor. Heb even wat aan het huishouden gedaan en moest de meiden uit school halen. Daarna natuurlijk even bijkletsen met ze onder het genot van een kopje koffie/glas ranja en wat lekkers. Inmiddels is ook mij man thuis gekomen. Moet nu alleen nog bedenken wat we gaan eten. Zal wel iets gemakkelijks worden.
hihi Ja denk dat de meeste ook werken, Ik ben blij dat ik huismoeder ben hahaha anders kon ik het genees allemaal bijhouden
@Diddl: Ik eet vanavond prakje rode kool... ben gisteren begonnen met Sonja Bakker.... ben benieuwd of het smaakt..... ik ben niet zo moeilijk, maar al die Hollandse pot...
Nou ik zit nog op werk en het is lekker rustig hier Diddl, waarom maak je geen aardappelanders met kip erbij. Gooi ze allebei lekker in de oven
@Astrid85: Gefeliciteerd hey! Nu maar genieten. Lees het nu pas. Zit hier eigenlijk niet zo vaak, ben meer een stille wachter. Dan maak ik me niet zo gek. Alle testers: succes! X Nikkie