Ja, vlinder, dat heb ik ook maar gelukkig groei ik er niet van.. beter gezegd ik moet er tegen aan eten om op gewicht te blijven. Ik ben 1.73 en was altijd rond de 60kg.. of nog minder. veel te licht. door de misselijkheid 9maanden lang bij de jongste viel ik ook nog eens af. Heb na de zwangerschap gewoon een vreet-diëet gehouden. dus mezlef constant helemaal voldouwen.. Nu weeg ik al een poos 68 kg en hier ben ik heel tevreden mee. Te licht zijn is ook echt niet leuk, hoor! Ik kreeg altijd opmerkingen of ik wel genoeg at en of ik anorexia had.. Maar toen ik de zwangerschaps foto's zag en van na de bevalling.. oeioei was ik wel echt mage, hoor! Gelukkig ben ik nu mooi op gewicht en lukt t me aardig om het zo te houden. Alleen dat snaaien, he? wil nu niet zwaarder worden.. iig allemaal veel suc6 met S. Bakkeren! mn nichtje doet ook S. Bakker en haar dochter zegt, als ze wat lekkers eet"sonja heeft pecht hoor mam! Of "mag dat wel van Sonja/ staat dat wel in mama's boekje?" haha Lin
ojee, volgens temp had ik donderdag m'n ei en vandaag mega buikpijn, dacht dat ik ongi werd want over m'n ei ben ik ook niet helemaal zeker !
Oh sorry, dan heb ik berichtje door elkaar gehaald. tja, dat ligt ook aan je bouw natuurlijk. Ik ben zelf 1.80 en weeg 73 kilo. dat is ongeveer maat 42, maar ik vind mezelf niet echt dik hoor, maar het kan beter.
ik weet niet wat ik allemaal aan het doen ben......ik haal berichtjes van Fem en Jannes door elkaar....stom, stom, stom tijd om naar huis te gaan hihi
dank je linn voor je antwoord, begin het vakjargon op dit forum nu een beetje te begrijpen ben helaas net ongesteld geworden... nu een keer precies na 4 weken, ik zit vanaf mei 2006 op een cyclus van tussen de 4 en 5 weken... ik stel me maar in op een volgende cyclus van 4 weken en schaf zo een ovutest aan baal ervan
02 feb:Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria & Pamela 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje & Dimmel 07 feb: Denisse & karaatje & Zebra 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp & Bianc & Appie & Bolletje 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 & Essie & Tazz 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje & Pearly & Kikkie & Anneke & Britt 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam & Susy 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 & irene 16 feb: Britt28 & Sylvia & & Lies 17 feb: Linda1980 & Murmel & MissN 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje & Mariekepieke 19 feb: Marina99 & JoyceD & sunnycloud & puppie & Monatoetje & Caitlin & Senna 20 feb: Astrid85 & assie & sporty78 21 feb: Choco & Dootje & Evi27 & Zonneschijn 22 feb: Mommy to be 23 feb: Diddl 24 feb: Jannes & Sjaantje2 & Nikkie 25 feb: Seker & Pekske & Jelske1978 26 feb: MamavanJordy (Bianca) 27 feb: Fientje29 & bigdream & Derona & FunnyMe & Silla 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Chrissie & Anouk & fempje & Sje 31 feb: Linn? zwanger ... negatieve test ... ongi ... twijfel over test Tussenstand: 19-8-44-0 mk
die lijst is echt veelste rood. In het begin ging het zo goed. Hopen dat we toch nog de 28 zwangeren gaan halen. Het kan nog makkelijk. Dus Diddl jij moet ook rose worden.
Ben net thuis en heb netjes mijn SB maaltijdje op He Sjaantje, balen meid, hopen dat het de volgende ronde raak is voor je Hier nog steeds geen duivels *zucht*. Ik ga lekker een filmpje kijken, tot straks meiden!
@Fem, kan je het een beetje volhouden SB. Ik hoop dat het lukt en dat je een maatje kleiner hebt met de bruiloft en dat dan natuurlijk ook zo mag blijven. veel plezier met je filmpje.
@Lindsayvdh .... doe m'n best. Roeren in het potje was de truc toch. Hoop idd dat het lijstje nog wat rozer gaat worden. Ga jij het lijstje in maart dan wat roze bezorgen? Worden we allemaal november mama's.
laten we het hopen. Heb wel een pendel voor maart al zegt dat helemaal niet ga er natuurlijk wel weer helemaal voor. Ben dit keer ook begonnen met tempen dus kijken of dat nog niets gaat uithalen. ff over een paar bladzijden terug. Ik he altijd hele erge buikpijn een week voor mijn nod dus niet t elblind op gaan staren he. ben trouwens niet meer bij zwangerschapsverschijnselen geweest ben best trots op mezelf. Al krijg ik nu wel de behoefte zeg maar omdat ik er even aan denk.
@Lindsayvdh ... ik heb nooit krampen een week voor m'n nod. Weet het zeker ... zo'n pijn vergeet ik echt niet. Staar me er ook niet blind op hoor ... vond het alleen toevallig dat er meer zijn die dat hebben gehad. En bij dat topic is het voor de een wel een teken geweest [nu zwanger] en voor de ander niet [ongi]. We zullen het vanzelf zien vrijdag. Knap dat je er niet meer bent wezen lezen. Volhouden ... voor je eigen bestwil.
zo, heb een stel ovutests besteld en een lang heet bad genomen voel me weer een stukje beter echt vervelend elke maand die teleurstelling... en je er dan weer overheen zetten we gaan deze maand maar weer aan de slag! niet dat dat zo vervelend is ga naast mijn vent op de bank hangen tot later allemaal!
Hoi ladies Zo hoeveel pagina's nog te gaan? Ben benieuwd hoe snel jullie als korste maand het grootst gaan worden. Maar ik ben de rotste niet en help graag mee Alle zwanger: gefeliciteerd. Een echte pink lady.Geniet! Aan alle ladies met ongi: grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, maar jullie zijn welkom in maart